Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00237126/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288283
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.kinal@uzdrowisko-ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ladek-dlugopole/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCIdla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-043f100a-ec01-4aa3-b458-7ffa0ccba082
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237126
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1019629,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (ceny giełdowe):Kod CPV: 03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie
złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym
dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia
objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym
dla danej części.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów w oparciu o składane
przez Zamawiającego zapotrzebowanie dla danej części – zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy dla danej
części.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ) dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 565328,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Sukcesywne dostawy ziemniaków (ceny giełdowe):Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ziemniaków dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie
złożonej oferty w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym
dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia
objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym
dla danej części.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów w oparciu o składane
przez Zamawiającego zapotrzebowanie dla danej części – zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy dla danej
części.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ) dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 148865,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Sukcesywne dostawy warzyw i owoców:Kod CPV: 03220000-9 Warzywa, owoce i orzechy
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie
złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym
dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia
objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym
dla danej części.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów w oparciu o składane
przez Zamawiającego zapotrzebowanie dla danej części – zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy dla danej
części.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ) dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 74325,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Sukcesywne dostawy przetworzonych warzyw i owoców:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie
złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym
dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia
objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym
dla danej części.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów w oparciu o składane
przez Zamawiającego zapotrzebowanie dla danej części – zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy dla danej
części.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku
do SWZ) dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 231110,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 567062,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567062,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 567062,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX KRZYSZTOF MOLKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 622 250 85 70
7.3.3) Ulica: Ostrowska nr 123
7.3.4) Miejscowość: Sieroszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 63-405
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF MOLKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF MOLKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 567062,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120855,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120855,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120855,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX KRZYSZTOF MOLKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 622 250 85 70
7.3.3) Ulica: Ostrowska nr 123
7.3.4) Miejscowość: Sieroszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 63-405
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF MOLKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF MOLKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120855,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp. unieważnił części nr 3 niniejszego postępowania.
Powód unieważnienia: do niniejszej części nie złożono żadnej oferty.
„Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
(…)
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205647,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205647,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205647,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAKTIS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8831872215
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 40
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205647,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Dostawa produktów spożywczych: mrożonki; jaja; ryby
- Usługi prania i czyszczenia na sucho
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Cieszynie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. K. Makuszyńskiego w Wałczu w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od 01.01.2026 r - 30.06.2026 r.
- Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2026
- Dostawa art. żywnościowych dla Zespołu Placówek w Gołotczyźnie na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Osiu w roku 2026
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





