Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu do przewozu pacjentów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRYCZNE IM. OSKARA BIELAWSKIEGO W KOŚCIANIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Paderewskiego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655115100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: et@wcn-koscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wcn-koscian.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
et2@wcn-koscian.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdu do przewozu pacjentów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-056eb2b5-2401-4bf7-b03f-5fc2bb8c5b91
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a, pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWR/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pojazd fabrycznie nowy, niezarejestrowany, nieużywany, nie poddawany jakimkolwiek naprawom, pochodzący z produkcji 2024 lub 2025 roku, pełnowartościowy, kompletny, wolny od wad, w tym wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, a ponadto spełniające wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych w tym wynikające z ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych.
2. Pojazd nie może być obciążony prawem obligacyjnym ani rzeczowym na rzecz osób lub podmiotów trzecich, nie toczą się wobec niego postępowania egzekucyjne, sądowe, ani przed jakimkolwiek organem orzekającym oraz nie jest przedmiotem zabezpieczenia.
3. Pojazd musi być przystosowany do eksploatacji całorocznej w warunkach atmosferycznych stref klimatycznych odpowiadających obszarowi UE.
4. Minimalne wymagane parametry techniczne oraz wyposażenie dotyczące przedmiotu zamówienia:....Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
Definicja pojazdu nowego zawarta jest w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług art. 2 pkt 10 lit a.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami, normami oraz zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji dokumentu gwarancji, w którym wskaże jakie elementy sprzętu objęte są gwarancją. Niniejszy dokument będzie stanowił załącznik do umowy. W przedmiotowym dokumencie musi być wskazane mi.in.:
• przeglądy gwarancyjne zapewniające bezusterkową eksploatację wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych w okresie udzielonej gwarancji,
• usuwanie wszelkich wad i usterek objętych gwarancją ujawnionych w okresie gwarancji,
• czas wykonania przeglądu w okresie gwarancyjnym,
• okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy,
Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w dniu dostawy samochodu kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierające w szczególności:
a) Kartę gwarancyjną
b) Instrukcję obsługi pojazdu i wyposażenia
c) Wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdów (jeśli dotyczy)
d) Dokumenty potwierdzające spełnianie normy zużycia energii, emisji dwutlenku węgla, emisji zanieczyszczeń (jeśli dotyczy)
e) komplet kluczyków (min. 2)
Dostawa i odbiór samochodu nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, który zostanie podpisany przez osoby upoważnione.
Spory mogące wyniknąć na tle wykonania postanowień umowy poddają rozstrzygnięciu właściwemu miejscowo sądowi powszechnemu wg siedziby Zamawiającego.
Wykonawca wyraża zgodę na oznakowanie przedmiotu zamówienia znakami (logotypami) wg potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318794,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318794,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LELLEK Gliwice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910287807
7.3.3) Ulica: Portowa 2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Kościan realizowanej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Kościanie od dnia podpisania umowy do 30.11.2026 r
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby jednostek budżetowych Powiatu Kościańskiego na lata 2026-2027 r.
- Sprzedaż i dostawa posypywarki drogowej
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego typu "mikrobus" dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Ustrzykach Dolnych
- Zakup pojazdu do przewozu uczniów z terenu Gminy Łubnice
- Zakup samochodu dostawczego
- "Zakup mikrobusu 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Krzywiniu"
- Zakup samochodu służbowego do przewozu osób na potrzeby Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
- Dostawa lekkiego pojazdu pożarniczego dla OSP Jelenia Góra, ul. Wiejska 85B
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





