eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Wynajem aut dostawczych wraz z obsługą oraz nadzór nad grupą skazanych i pracowników interwencyjnych - cześć I, II, III, IV, V, VI"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem aut dostawczych wraz z obsługą oraz nadzór nad grupą skazanych i pracowników interwencyjnych – cześć I, II, III, IV, V, VI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265527

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem aut dostawczych wraz z obsługą oraz nadzór nad grupą skazanych i pracowników interwencyjnych – cześć I, II, III, IV, V, VI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-659ddfd2-3d61-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003361/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wynajem aut dostawczych wraz z obsługą oraz nadzór nad grupą skazanych i pracowników interwencyjnych - część I, II, III, IV, V, VI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257298/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.47.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 832105,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.

Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.

Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.

Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.

Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.

Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.

Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.

Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.

Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.

Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.

Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca będzie prowadził prace w danym sektorze przy pomocy osób skazanych osadzonych w Zakładzie Karnym w Głogowie. Jednocześnie będzie pełnił nadzór nad przydzieloną grupą skazanych lub osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie ich do Zakładu Karnego w Głogowie po zakończeniu pracy.
2. Wykonawca będzie świadczył usługi od godziny 7:00 do godziny 15:00.
Kierowca obowiązany jest do pobrania skazanych z odpowiednią rezerwa czasową tak, aby przystąpić do prac od godziny 7:00. O tej porze skazani powinni być przebrani w ubranie robocze, samochód odpowiednio przygotowany i wyposażony w narzędzia niezbędne do wykonywania prac porządkowych. Zakończenie prac tj. powrót do pomieszczenia socjalnego nastąpi nie wcześniej niż o godzinie 1500.
3.Pracownicy, z ramienia Wykonawcy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia odbędą szkolenie w zakresie dozoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie i są zobowiązani przestrzegać przepisy o dozorowaniu skazanych.
4. Nadzorujący zobowiązani są do prowadzenia ewidencji czasu pracy każdego skazanego. Karty pracy zapewni Zamawiający.
Ostatniego dnia każdego miesiąca kierowca złoży wypełnione karty w Urzędzie Miejskim
w Głogowie w Dziale Komunalnym.
5. Zamawiający zapewni narzędzia niezbędne do wykonywania prac. Nadzorujący skazanych zobowiązany jest do dbania o otrzymane narzędzia. W razie kradzieży bądź zguby narzędzi Wykonawca zakupi identyczny sprzęt.
6.Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko komunalne.
7.Wykonawca może wywozić odpady na wysypisko komunalne w czasie godzin pracy .
8. W razie awarii samochodu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy- samochód dostawczy, skrzyniowy, 5 osobowy. Takim pojazdem może świadczyć usługi do końca danego dnia roboczego. Następnego dnia roboczego nie dopuszcza się świadczenia usług autem zastępczym.
9.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26.09.1997 r. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i jako zaplecze socjalne.
10.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o odzież ochronną którą zapewnia Zamawiający osobom skazanym. Wykonawca ma obowiązek prania ubrań roboczych jeżeli zachodzi taka konieczność, nie rzadziej jednak niż dwa razy w miesiącu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości.
13. W sytuacji niedopuszczenia do pracy grupy skazanych , nie wynikającej z winy Wykonawcy, w celu zapewnienia ciągłości robót Zamawiający skieruje do wykonywania czynności porządkowych pracowników interwencyjnych, wykonujących prace w ramach robót publicznych.
14. Rozliczenie za wykonaną pracę, bez obecności skazanych z Zakładu Karnego ale przy udziale pracowników interwencyjnych, następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT i karty pracy samochodu.

Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
w w /w zakresie.

Szczegółowy zakres zadania ( załącznik nr 12) oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa mapka (załącznik nr 11)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 149778,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W w/w postępowaniu cena ofert na poszczególne części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ponadto postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148656,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148656,72 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art. 255 pkt 3 oraz pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia się powyższe postępowanie.

Uzasadnienie
W w/w postępowaniu cena ofert na poszczególne części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ponadto postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148656,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148656,72 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art. 255 pkt 3 oraz pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia się powyższe postępowanie.

Uzasadnienie
W w/w postępowaniu cena ofert na poszczególne części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ponadto postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146308,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149778,96 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art. 255 pkt 3 oraz pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia się powyższe postępowanie.

Uzasadnienie
W w/w postępowaniu cena ofert na poszczególne części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ponadto postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149778,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149778,96 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art. 255 pkt 3 oraz pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia się powyższe postępowanie.

Uzasadnienie
W w/w postępowaniu cena ofert na poszczególne części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ponadto postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149778,96 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art. 255 pkt 3 oraz pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia się powyższe postępowanie.

Uzasadnienie
W w/w postępowaniu cena ofert na poszczególne części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ponadto postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149778,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149778,96 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Unieważnienie nastąpiło na podst. art. 255 pkt 3 oraz pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia się powyższe postępowanie.

Uzasadnienie
W w/w postępowaniu cena ofert na poszczególne części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ponadto postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.