eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa dozoru mienia i obiektu zarządzanego przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie położonego w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dozoru mienia i obiektu zarządzanego przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie położonego w Białej Podlaskiej
przy ul. Warszawskiej 14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Karłowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 4781355

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzysztof.bartosik@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dozoru mienia i obiektu zarządzanego przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie położonego w Białej Podlaskiej
przy ul. Warszawskiej 14

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce65730-15e9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025314/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.60 Usługa dozoru mienia i obiektu zarządzanego przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie położonego w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181540/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LCIT-AO-II.251.20.2021.KBA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166522,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa dozoru mienia i obiektu zarządzanego przez Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie położonego w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Nieruchomość położona w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14, działka oznaczona w ewidencji gruntów nr 2111/6, 2111/10, 2111/11, jest zabudowana budynkiem administracyjno-biurowym 7 kondygnacyjnym wraz z częścią podpiwniczoną i maszynowniami wind o łącznej pow. 6 889,53m², posiadający 20 drzwi wejściowych w tym: strona północna - 3, strona zachodnia - 6, strona wschodnia - 3, strona południowa - 8.
2) Zakładana liczba godzin usługi dozoru mienia i obiektów Zamawiającego
w przypadku rozpoczęcia świadczenia od 1 października 2021 r. to:
- rok 2021 - 28 dni po 24 godz. i 64 dni po 8 godz.
- rok 2022 - 113 dni po 24 godz. i 252 dni po 8 godz.
3) Zakres usług oraz obowiązków Wykonawcy:
- dozór nad bezpieczeństwem mienia i obiektów zlokalizowanych na nieruchomości,
- zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w obiektach,
- ochrona mienia znajdującego się na terenie chronionym przed:
1) kradzieżą z włamaniem,
2) wandalizmem i chuligaństwem,
3) ekscesami ze strony osób będących pod działaniem alkoholu lub narkotyków,
4) wypadkami losowymi i awariami np. pożar, zalanie itp.
- systematyczny obchód terenu i obiektów objętych ochroną,
- kontrola zamknięć wskazanych przez Zamawiającego,
- otwieranie i zamykanie w określonych godzinach drzwi wskazanych przez Zamawiającego,
- informowanie osób wskazanych przez Zamawiającego o dostrzeżonych awariach instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej w budynkach i na terenie nieruchomości,
- odpowiednie zabezpieczenie kluczy zapasowych do pomieszczeń użytkowanych przez instytucje i zakłady pracy funkcjonujące w obiektach,
- odpowiednie reagowanie na dostrzeżone zagrożenia pożarowe,
- wezwanie Państwowej Straży Pożarnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia pożarowego,
- zapewnienie środków łączności oraz wsparcia patrolu interwencyjnego,
- niezwłoczne informowanie upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu,
- podejmowanie innych czynności wyżej nieokreślonych, a niezbędnych do prawidłowego realizowania ochrony osób i mienia w obiekcie Zamawiającego,
- wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych i porządkowych, w szczególności zwracanie uwagi na stan instalacji w budynkach i na nieruchomości, utrzymanie czystości na terenie wokół budynków i na ciągach pieszych,
- zgłaszanie do Zamawiającego potrzeby wywozu nagromadzonych odpadów i śniegu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także warunki realizacji usługi
i obowiązki Wykonawcy opisane są w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181357,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205354,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181357,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „STEKOP” Spółka Akcyjna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „STEKOP-OCHRONA” sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5421023917

7.3.3) Ulica: ul. Mołdawska 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-127

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181357,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.