eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont basenu w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont basenu w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bartosza Głowackiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-052

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lo2katowice.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasza-szkola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont basenu w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b8bda6-f835-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00181426/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont basenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231259/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/388/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235316,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie szatni basenu, w szczególności::
1. BRANŻA BUDOWLANA
Pomieszczenie szatni parter:
- usunięcie starych powłok malarskich, luźnych tynków na ścianach i suficie,
- wykucie otworów na nowe wejścia do szatni z montażem nadproży,
- wyburzenia ścianek,
- zerwanie okładzin z płytek ceramicznych ze ścian i posadzki,
- skucie posadzek w szatni,
- montaż ścianek g-k,
- wykonanie nowej wylewki wyrównującej ze zbrojeniem rozproszonym,
- odnowienie powłok malarskich na ścianach i suficie farbami akrylowymi,
- ułożenie nowej glazury na ścianach i posadzce,
- montaż nowej stolarki aluminiowej,
- montaż kabin prysznicowych z płyt HPL,
- szpachlowanie i malowanie ścian na korytarzu,
- montaż wyposażenia: lustra, blatów pod umywalki.

2. BRANŻA ELEKTRYCZNA
- wymiana instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych i osprzętu w korytarzach i pomieszczeniach szatni basenu i sali gimnastycznej.

3. BRANŻA INSTALACJE SANITARNE

WODA ZIMNA i CIEPŁA
- demontaż armatury wodnej i rur wody zimnej oraz ciepłej,
- wykucie bruzd ściennych poziomych i pionowych dla przewodów instalacji wodnej,
- montaż nowej inst. wody zimnej, ciepłej (w bruzdach ściennych),
- zawory odcinające na odejściu od pionu ,
- wykonanie podejść inst. wody w bruzdach ściennych ,
- izolacja rur,
- zamurowanie bruzd j.w.,
- montaż armatury wodnej : baterii umywalkowych czasowych,
- montaż czasowych paneli natryskowych z nieruchomą wylewką, zaworów odcinających kątowych z wężykiem w oplocie, zabudowa rewizji do zaworów odcinających.
KANALIZACJA
- demontaż przyborów sanitarnych z podejściami,
- demontaż kratek podłogowych z podejściami,
- demontaż rur kanalizacyjnych na ścianach i w posadzce,
- wykonanie nowej instalacji kanalizacji na ścianach pomieszczenia i w posadzce,
- wykonanie podejść inst. kanalizacji do przyborów sanitarnych,
- montaż umywalek porcelanowych z syfonem ,
- montaż umywalek porcelanowych z syfonem wpuszczanych w blat,
- montaż misek wiszących na stelażu z deska sedesową z twardego pcv ,
- montaż wpustu podłogowego ze stali nierdzewnej,
- zabudowa rewizji do czyszczaka,
CENTRALNE OGRZEWANIE
- spuszczenie wody z pionu,
- demontaż instalacji i armatury,
- demontaż grzejników żeliwnych,
- montaż grzejników stalowych płytowych ocynkowanych,
- montaż instalacji i armatury,
- napełnienie instalacji i odpowietrzenie
UWAGA: Piony instalacji sanitarnych na parterze wymienione będą na odcinku od wskazanego punktu pod stropem parteru do punktu pod stropem parteru.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest dokumentacji projektowej, stanowiącej złącznik nr 9 do niniejszej SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J2 INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364980255

7.3.3) Ulica: ul. GRANICZNA, nr 25A, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: KATOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 40-017

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.