Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00250404/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PS nr 6 – zalecenia p. poż.”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb986fbe-2cf2-4b0a-8e43-32e23b7c340c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PS nr 6 – zalecenia p. poż.”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb986fbe-2cf2-4b0a-8e43-32e23b7c340c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037681/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 PS Nr 6 – zalecenia p.poż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.49.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 436290,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa polegająca na dostosowaniu istniejącego budynku Przedszko-la Samorządowego nr 6 w Trzebini do obowiązujących wymagań przeciwpożarowych.
Etap 1 - dostosowanie budynku przedszkola do zaleceń przeciwpożarowych poprzez demontaż drzwi przeznaczonych do wymiany, demontaż okna na klatce schodowej, rozbiórka istniejących schodów wewnętrznych klatki schodowej, wykonanie otworu w stropie pod nową klatkę schodową, wykonanie nowych schodów żelbetowych łączących kondygnację piwnicy, parteru i 1 piętra, demontaż warstw posadzkowych w piwnicy w pom. -1/08, -1/09, poszerzenie otworu drzwiowego w pom. – 1/08, wykonanie ścianek wydzielających wraz z montażem drzwi w pom. -1/05, demontaż ścianek
oznaczonych w projekcie, wykonanie nowego wydzielenia pomieszczeń, montaż drzwi i okien przeznaczonych do wymiany, wykonanie nowych warstw posadzkowych, ułożenie płytek gresowych antypoślizgowych w piwnicy pom. -1/08 i -1/09 oraz na klatce schodowej, montaż balustrad
i pochwytów(elementy systemowe), wykonanie otworu w stropie ostatniej kondygnacji wraz z wykonaniem podkonstrukcji pod montaż klapy oddymiającej, montaż klapy oddymiającej, malowanie klatki schodowej wraz z uzupełnieniem tynków, wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia
ewakuacyjnego. Uwaga: z uwagi na fakt iż, roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie należy oddzielić część budynku w którym będą prowadzone roboty budowlane od pozostałej części budynku szczelną ścianką zabezpieczającą przed przedostawaniem się pyłu i kurzu do pozostałej części budynku.
Etap 2 - dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji wraz z uzyskaniem skutecznych zgłoszeń o zakończeniu budowy lub uzyskanie ostatecznych decyzji na użytkowanie.
Poza wyżej wymienionym zakresem Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia kierowników branżowych w trakcie realizacji zadania;
b) zlecenie jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych zaleconych przez
właścicieli lub użytkowników uzbrojenia wydanych w uzgodnieniach i w trakcie robót.
Materiały (wyroby) które zostaną wbudowane, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w specyfikacji technicznej i odbioru robót. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1. Dokumentacja projektowa.
2. Przedmiary robót.
3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimalnej gwarancji na zrealizowane roboty w wymiarze 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- "Modernizacja infrastruktury Liceum Ogólnokształcącego w Trzebini"
- "Modernizacja infrastruktury Liceum Ogólnokształcącego w Trzebini"
- "Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Trzebinia na okres czterech lat, tj. od 01.01.2026r. do 31.12.2029r".
- Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Trzebini.
- Remont początkowego odcinka ul. Leśnej w Psarach
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
- Adaptacja pomieszczeń w budynku B w ZS w Jugowie na oddział przedszkolny
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.