Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256326/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w obszarze chmury zawodowej w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół - Małopolska Szkoła Gościnności im. Tytusa Chałubińskiego w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZDROJOWA 18
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zspmsgitcwmyslenicach/Article/get/id,179999.html#page=1
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w obszarze chmury zawodowej w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0137c2c9-3c7e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001425/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup niezbędnych materiałów /pomocy dydaktycznych i zużywalnych do przeprowadzenia kursów/szkoleń /zajęć on-line w ramach projektu MKZII obszar chmura zawodowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
5.3. Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w obszarze chmury zawodowej realizowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256326/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-09/MKII/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w obszarze chmury zawodowej w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II.
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-SAD KAROLINA HUDASZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812001205
7.3.3) Ulica: SIENKIEWICZA 36
7.3.4) Miejscowość: MYŚLENICE
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-26INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Przebudowa dróg powiatowych nr K1949 w miejscowości Czechówka i K1928 w miejscowości Lipnik
- Wywóz nieczystości stałych z terenu Szpitala i Hotelu dla Pielęgniarek
- Modernizacja przyziemia budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących
- Adaptacja pomieszczeń przyziemia do realizacji zajęć specjalistycznych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.