Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253487/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Pokoju 34
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopatow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5860b598-029c-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050535/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów ze szkół w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253487/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMK.II.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 442150,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż biletów miesięcznych na dowóz uczniów do szkół podstawowych w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2022/2023 (wrzesień- czerwiec) do następujących placówek oświatowych:- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Opatowie, ul. Ćmielowska 2 – dowóz uczniów do szkoły w godz. 7:20- 7:45, powrót o godz. 12:50 i 15:20 (dwa kursy),
- Szkoła Podstawowa Nr 2 w Opatowie, ul. Kopernika 30 – dowóz uczniów do szkoły w godz. 7:20- 7:45, powrót o godz. 12:50 i 15:20 (dwa kursy),
Część I.
Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do dwóch szkół podstawowych: Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. bryg. Stanisława Gano w Opatowie i Szkoły Podstawowej nr 2 im. Partyzantów Ziemi Opatowskiej w Opatowie z miejscowości;
-Wojciechowice, Gierczyce, Balbinów, Brzezie, Adamów, Nikisiałka Duża,
Malice Kościelne, Nikisiałka Mała, Wąworków, Karwów, Tudorów, Okalina-Wieś, Okalina Kolonia, Czerników Opatowski, Oficjałów, Gojców, Jagnin, Czerników Karski, Kochów, Strzyżowice, Kobylany, Kobylanki.
Łączna liczba uczniów do przewiezienia w roku szkolnym – 113 Należy zorganizować pięć tras dowozu. Wykonawca ma posiadać minimum 5 autobusów w tym 4 z min. 35 miejscami siedzącymi i jeden z min. 50 miejscami siedzącymi.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę liczby przewożonych uczniów przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przewożenia na utworzonych trasach osób wyznaczonych przez Zamawiającego sprawujących opiekę nad przewożonymi uczniami.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do uzgodnienia zorganizowanych tras i godzin odjazdów z Zamawiającym.
Samochody przewożące uczniów do szkół na wszystkich trasach muszą posiadać na wyposażeniu zasłony (rolety) lub przyciemnione szyby oraz w okresie zimowym utrzymywać temperaturę wewnątrz samochodu min. 16 C i w okresie letnim max. 25 C.
Samochody przewożące uczniów na wszystkich trasach nie mogą być starsze niż rocznik 2006.
Wszyscy uczniowie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w samochodzie (nie mogą stać).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 209050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż biletów miesięcznych na dowóz uczniów do szkół podstawowych w Gminie Opatów woj. świętokrzyskie w roku szkolnym 2022/2023 (wrzesień- czerwiec) do następujących placówek oświatowych:- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Opatowie, ul. Ćmielowska 2 – dowóz uczniów do szkoły w godz. 7.20- 7.45, powrót o godz. 12.50 i 15.20 (dwa kursy),
- Szkoła Podstawowa Nr 2 w Opatowie, ul. Kopernika 30 – dowóz uczniów do szkoły w godz. 7.20- 7.45, powrót o godz. 12.50 i 15.20 (dwa kursy),
Część II
Zamówienie obejmuje dowóz uczniów -do dwóch szkół podstawowych: Szkoła Podstawowa nr 1 im. gen. bryg. Stanisława Gano w Opatowie i Szkoły Podstawowej nr 2 im. Partyzantów Ziemi Opatowskiej w Opatowie z miejscowości;
-Tomaszów, Łężyce, Marcinkowice, Jurkowice, Szczucice, Małoszyce, Podole, Lipowa ,Sadowie, Porudzie, Porudzie - Zochcin, Bogusławice, Kornacice, Zochcinek, Zochcin II, Jałowęsy I, Jałowęsy II, Jałowęsy III, Jałowęsy Karsy, Rosochy, Adamów Kolonia, Przeuszyn, Grocholice
Łączna liczba uczniów do przewiezienia w roku szkolnym – 126
Należy zorganizować pięć tras dowozu. Wykonawca ma posiadać minimum 5 autobusów w tym 4 z min. 35 miejscami siedzącymi i jeden z min. 50 miejscami siedzącymi.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę liczby przewożonych uczniów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przewożenia na utworzonych trasach osób wyznaczonych przez Zamawiającego sprawujących opiekę nad przewożonymi uczniami.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do uzgodnienia zorganizowanych tras i godzin odjazdów z Zamawiającym.
Samochody przewożące uczniów do szkół na wszystkich trasach muszą posiadać na wyposażeniu zasłony (rolety) lub przyciemnione szyby oraz w okresie zimowym utrzymywać temperaturę wewnątrz samochodu min. 16 C i w okresie letnim max. 25 C.
Samochody przewożące uczniów na wszystkich trasach nie mogą być starsze niż rocznik 2006.
Wszyscy uczniowie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące w samochodzie
(nie mogą stać).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 233100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta najkorzystniejsza przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295065,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339000 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta najkorzystniejsza przewyższała kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318729,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352800 PLN
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Modernizacja budynku C Szpitala św. Leona w Opatowie wraz z budową nowego szybu windowego" w systemie zaprojektuj-wybuduj
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Opatowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pniewy do Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Szamotułach realizowane w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 w okresie ...
- Dowóz uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych na terenie Gminy Syców w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów
- "Transport (tam i z powrotem) członków Zespołu Pieśni i Tańca Opole i ich opiekunów wraz z bagażem do Grecji".
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Ścinawa do szkół obwodowych i przedszkola oraz szkoły specjalnej w roku szkolnym 2025/2026
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.