Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00204613/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Gałów – droga dojazdowa do gruntów rolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miękinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 41
1.5.2.) Miejscowość: Miękinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 717359228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miekinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11003341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Gałów – droga dojazdowa do gruntów rolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-638bd28d-4112-4d71-8eef-9fdccdf30f93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074493/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Gałów - droga dojazdowa do gruntów rolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1185528,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji obejmująca remont ulic: Akacjowej i Kościelnej w miejscowości Gałów, w gminie Miękinia.
2. Remont obejmuje dwa odcinki drogi:
1) Odcinek I: ul. Akacjowa od km 0+030 do km 0+147,65 i Kościelna od km 0+004,75 do km 0+357,57;
2) Odcinek II: ul. Akacjowa od km 0+030 do 0+000 i od km 0+000 do km 0+370 (zgodnie z kilometrażem przyjętym w dokumentacji).
3. Zakres Inwestycji obejmuje remont ulicy Akacjowej i ulicy Kościelnej w Gałowie na długości 870 m wraz z przebudową urządzeń odwadniających i przełożeniem kabla elektroenergetycznego.
4. W ramach prac przewiduje się wykonanie jezdni z masy bitumicznej z pełną konstrukcją drogową, wykonanie poboczy, przebudowę zjazdów, przebudowę urządzenia odwadniającego zlokalizowanego w pasie drogowym drogi publicznej - ulicy Parkowej i Słonecznej.
5. Wykonawca robót zobowiązany jest do sporządzenia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu zastępczego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
7. Uwaga:
1) Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu wskazanego w przedmiarach pod pozycją 36 d. 11 ROWY-CZYSZCZENIE (pozycja zrealizowana);
2) Nawierzchnię drogi należy przyjąć zgodnie z zapisami w uzupełnieniu nr 1 i 2 STWiORB, tj. nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa AC11S - grubość po zagęszczeniu 5 cm, zamiast nawierzchni w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia.
11. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
13. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1649868,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geo Dynamic Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880301832
7.3.3) Ulica: Akacjowa 1
7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 56-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Układanie mas bitumicznych - wartość 250 000,00 zł; „BISEK” Wojciech Bisek, 55-330 Krępice, ul. Kosmonautów 21
2. Wykonanie sieci energetycznych - wartość 50 000,00 zł
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu w związku z rozbiórką budynków ośrodka policyjnego przy ul. Chojnickiej w Poznaniu, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- " " Modernizacja-remont drogi powiatowej nr 1422W Gostynin- Skrzany" oraz "Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1465W - ul. Kolonia" i " Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1451W ...""
- "Uzupełnienie ławek, koszy na śmieci i nasadzeń zieleni w pasie drogowym", realizowanego z Funduszu Osiedlowego, osiedle Gądów-Popowice Południe (Priorytet 3 - 1 edycja Funduszu Osiedlowego).
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Zaproj. i wyk.robót bud. poleg. na bud. nowych oraz przebud. istn.ekranów akustycznych wzdłuż trasy tramwajowej KST III i dróg towarzyszących
- "Modernizacja (przebudowa) drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce ewid. nr 8/3 i 892 w miejscowości Giełczew Pierwsza stanowiąca dojazd do gruntów rolnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.