Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225081/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i materiałow eksploatacyjnych do aparatów FilmArray® multiplex PCR, BACT/ALERCT, Maldi Biotypyer Sirius dla SPZOZ w Krotoszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eacb2cc3-d569-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników i materiałow eksploatacyjnych do aparatów FilmArray® multiplex PCR, BACT/ALERCT, Maldi Biotypyer Sirius dla SPZOZ w Krotoszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eacb2cc3-d569-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG/1/6/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Materiały eksploatacyjne do diagnostyki molekularnej do aparatu - FilmArray® multiplex PCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji określają; załącznik nr 2 do SWZ – formularz cenowy i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 114767,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 -Materiały eksploatacyjne do monitorowania posiewów krwi i plynów ustrojowych do aparatu BACT/ALERCT Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji określają; załącznik nr 2 do SWZ – formularz cenowy i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 33958,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Materiały eksploatacyjne do identyfikacji drobnoustrojów do aparatu Maldi Biotypyer SiriusSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji określają; załącznik nr 2 do SWZ – formularz cenowy i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 45490,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114767,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114767,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114767,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Sp. z o.o. ul. Gen. Józefa Zajaczka 9 01-518 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114767,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34820,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34820,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34820,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Sp. z o.o. ul. Gen. Józefa Zajaczka 9 01-518 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34820,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41658,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41658,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41658,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Polska Sp. zo.o. ul. Osmańska 14 02-823 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271055984
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
5% zamówienia Bruker Polska Sp. zo.o., ul. Budziszyńska 69, 60-179 Poznań
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41658,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Okresowa konserwacja sprzętu medycznego IV
- Remont chodników w Zalesiu Małym i Zalesiu Wielkim, Gmina Kobylin.
- Modernizacja ul. Wrocławskiej w Sulmierzycach (odcinek od DW 444 do skrzyżowania ul. Uciechowska-Zielezińskiego)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Remont chodników w Zalesiu Małym i Zalesiu Wielkim, Gmina Kobylin.
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych na 42 600 oznaczeń wraz z dzierżawą 2 aparatów do gazometrii dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Oddziału Onkologii Klinicznej dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych, wzorców, pożywek, podłóż, testów mikrobiologicznych, surowic diagnostycznych, szczepów wzorcowych dla Laboratorium WOMP Modlin.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych w ramach umowy ramowej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i podstawowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- Dostawy zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji DNA wirusa ASF kompatybilnych z aparatami MagNA Pure ROCHE
- Dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatora hematologicznego
- Zakup i dostawa odczynników do identyfikacji mikroorganizmów metodą spektometrii mas dla Laboratorium Mikrobiologii
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.