Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00229952/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3d1cc54-d9f9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d1cc54-d9f9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00535889/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy środków czystości, w podziale na zadania: Zadanie nr 1: dostawy środków czystości - chemia gospodarcza, środki czystości; Zadanie nr 2: dostawy środków czystości -chemia profesjonalna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości – chemia gospodarcza Środki czystości określone zostały w Załączniku nr 1A.1. do SWZ – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Z uwagi na ilość asortymentu - 110 pozycji i ograniczenia techniczne pola do wypełnienia danej komórki ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający prosi o zapoznanie się Wykonawców ze wskazanym powyżej załącznikiem SWZ gdzie opisany został szczegółowo asortyment wraz z zapotrzebowaniem. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ oraz w treści projektu umowy stanowiącego jej integralną część.4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 232611,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości – chemia gospodarcza Środki czystości określone zostały w Załączniku nr 1A.2. do SWZ – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Z uwagi na ilość asortymentu - 45 pozycji i ograniczenia techniczne pola do wypełnienia danej komórki ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający prosi o zapoznanie się Wykonawców ze wskazanym powyżej załącznikiem SWZ gdzie opisany został szczegółowo asortyment wraz z zapotrzebowaniem. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SWZ oraz w treści projektu umowy stanowiącego jej integralną część.4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
4.5.5.) Wartość części: 104944,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256101,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256101,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256101,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO CLEANING SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524038824
7.3.3) Ulica: AL. WOJSKA POLSKIEGO 63
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-762
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO CLEANING SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRO CLEANING SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256101,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109843,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109843,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109843,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369171879
7.3.3) Ulica: ul. Morska 44
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-225
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SUMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109843,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa i montaż modułowej zmywarki oraz dwóch okapów indukcyjno - kompensacyjnych w punkcie żywienia w Sanatorium Uzdrowiskowym "PERŁA BAŁTYKU" w Kołobrzegu
- Dostawa i montaż modułowej zmywarki oraz dwóch okapów indukcyjno - kompensacyjnych w punkcie żywienia w Sanatorium Uzdrowiskowym "PERŁA BAŁTYKU" w Kołobrzegu
- Dostawa ryb świeżych, wędzonych i mrożonych
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu - Centrum Kształcenia Zawodowego w podziale na części - 2 półrocze 2025 r.
- Opieka serwisowa systemu TK GE Revolution Evo
- Przebudowa ul. Głogowej
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- dostawa środków do dezynfekcji
- Dostawa środków czystości i higieny do Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 4 części.
- DOSTAWY ŚRODKÓW MYJĄCO-CZYSZCZĄCYCH
- ZP-2200-26/25 DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.