eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica"Wykonanie robót remontowych na potrzeby czterech placówek oświatowych na terenie miasta Legnicy"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót remontowych na potrzeby czterech placówek oświatowych na terenie miasta Legnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie robót remontowych na potrzeby czterech placówek oświatowych na terenie miasta Legnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7733fa68-f574-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060957/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostępna szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzglęnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt grantowy pn. „Dostępna szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223452

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.15.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane w Szkole Podstawowej nr 20 w Zespole Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich, ul. Kazimierza Wierzyńskiego 1, 59-220 Legnica
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
1) przystosowanie sześciu pomieszczeń wc dla potrzeb osób z niepełnosprawnością,
2) montaż poręczy schodowych,
3) montaż 4 ławek zewnętrznych - ławki bez oparcia mocowane do murków oporowych.
Zakres przewidziany do wykonania zawiera specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót – Załącznik nr 6 do IDW

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.5.5.) Wartość części: 107433,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – roboty budowlane w Szkole Podstawowej nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Tatrzańska 9, 59-220 Legnica
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
montaż poręczy schodowych i balustrad,
wymiana trzech drzwi wewnętrznych,
montaż drzwi aluminiowych, daszku nad nimi wraz z oświetleniem,
wykonanie parkingu dla potrzeb osób z niepełnosprawnością wraz zagospodarowaniem terenu, wykonanie remontu gabinetu psychologa.
Zakres przewidziany do wykonania zawiera specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót – Załącznik nr 6 do IDW

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45262522-6 - Roboty murarskie

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 108397,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 12 w Specjalnym Odrodku Szkolno-Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej przy Zespole Placówek Specjalnych, ul. Mazowiecka 3, 59-220 Legnica
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
1) przystosowanie podestu oraz schodów wejściowych do budynku szkoły dla potrzeb osób z niepełnosprawnością,
2) wyznaczenie miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnością,
oznakowanie poziome powinno być zgodne Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r. poz. 1065), powinno zostać namalowane na prostokątnym polu w niebieskim kolorze RAL 5017 Traffic Blue z kompozycją białych linii oraz symbolu osoby niepełnosprawnej (znak P 24 z piktogramem osoby na wózku);
zaleca się użycie farby na bazie żywicy akrylowej zmodyfikowanej poprzez połączenie z mieszaniną rozpuszczalników (Aprobata Techniczna IBDiM). Farba powinna być odporna na ścieranie i wysokiej jakości, charakteryzować się dużą trwałością na wysokie i niskie temperatury, szybkoschnąca.
nawierzchnia na której ma zostać wykonane oznakowanie to kostka brukowa betonowa szara (tzw. puzzle),
oznakowanie stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, z których korzystają wyłącznie osoby niepełnosprawne, powinno być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
Zakres przewidziany do wykonania zawiera specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót – Załącznik nr 6 do IDW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.5.5.) Wartość części: 18938,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane w Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Kamienna 20 a, 59-220 Legnica
Zakres rzeczowy robót obejmuje:
1) wykonanie wc dla potrzeb osób z niepełnosprawnością,
2) wyznaczenie miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnością,
oznakowanie poziome powinno być zgodne Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
(Dz. U. 2019 r. poz. 1065), powinno zostać namalowane na prostokątnym polu w niebieskim kolorze RAL 5017 Traffic Blue z kompozycją białych linii oraz symbolu osoby niepełnosprawnej (znak P 24 z piktogramem osoby na wózku);
zaleca się użycie farby na bazie żywicy akrylowej zmodyfikowanej poprzez połączenie z mieszaniną rozpuszczalników (Aprobata Techniczna IBDiM). Farba powinna być odporna na ścieranie i wysokiej jakości, charakteryzować się dużą trwałością na wysokie i niskie temperatury, szybkoschnąca.
nawierzchnia na której ma zostać wykonane oznakowanie to kostka brukowa betonowa szara (tzw. puzzle),
oznakowanie stanowisk postojowych dla samochodów osobowych, z których korzystają wyłącznie osoby niepełnosprawne, powinno być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
Zakres przewidziany do wykonania zawiera specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót – Załącznik nr 6 do IDW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

4.5.5.) Wartość części: 26367,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Rybka - Usługi Ogólnobudowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851485822

7.3.3) Ulica: ul. Szczęśliwa 9

7.3.4) Miejscowość: Ziemnice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-216

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Rybka - Usługi Ogólnobudowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851485822

7.3.3) Ulica: Szczęśliwa 9

7.3.4) Miejscowość: Ziemnice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-216

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Rybka - Usługa Ogólnobudowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851485822

7.3.3) Ulica: Szczęśliwa 9

7.3.4) Miejscowość: Ziemnice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-216

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Rybka - Usługi OgólnoBudowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851485822

7.3.3) Ulica: Szczęśliwa 9

7.3.4) Miejscowość: Ziemnice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.