eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiBieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2022, 2023 i 2024.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2022, 2023 i 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363103799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 119

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdium-oferty@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdum-tomaszowmaz.bip.eur.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zdum-tomaszowmaz.bip.eur.pl/public/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2022, 2023 i 2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f527f0b-3e1a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004229/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg (3 lata)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259286/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZP.271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1828596,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2022, 2023 i 2024
– profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowej
Kategorie robót:
Ustala się, że zakres robót do wykonania w latach 2022, 2023 i 2024 będzie obejmował następujące kategorie robót (rocznie):
1) profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowej wraz z zagęszczeniem walcem stalowym – 750 000 m2
2) wyrównanie istniejących nawierzchni dróg tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm wraz z zagęszczeniem – 7 200 ton

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 725385,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2022, 2023 i 2024 – remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników
Część 2:
Kategorie robót:

Ustala się, że zakres robót do wykonania w latach 2022, 2023 i 2024 będzie obejmował następujące kategorie robót (rocznie):

1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni masą mineralno-bitumiczną /rozbiórka przez wycięcie i wykucie lub frezowanie/ z transportem masy oraz wywozem gruzu, śr. grubości 4 cm – 1 575 t,
2) rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm wraz z wywozem gruzu - 150 m2,
3) rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 cm ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wywozem gruzu - 60 mb,
4) rozebranie obrzeży betonowych 20 x 7 cm wraz z wywozem gruzu - 90 mb,
5) rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wywozem gruzu - 150 m2,
6) ustawienie krawężników betonowych wibroprasowanych 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej zwykłej z betonu C8/10 / B-10 / - 60 mb,
7) ustawienie obrzeży betonowych wibroprasowanych 20 x 6 cm na podsypce piaskowej - 90 mb,
8) wykonanie chodników z płyt betonowych wibroprasowanych 50 x 50 x 7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 150 m2,
9) wykonanie chodników z kostki betonowej brukowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 150 m2,
10) wykonanie chodników z kostki betonowej brukowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 150 m2.

Wykonanie robót jw. obejmuje transport materiałów w miejsce wbudowania oraz transport materiału z rozbiórki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 1103211,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest błędem zmieniającym w znacznym stopniu zakres zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest błędem zmieniającym w znacznym stopniu zakres zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.