eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówDOSTAWA LEKÓW DLA POTRZEB SP ZOZ W SULECHOWIE - pakiety B2, O, O1



Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA LEKÓW DLA POTRZEB SP ZOZ W SULECHOWIE - pakiety B2, O, O1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzoz_sulechow/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA LEKÓW DLA POTRZEB SP ZOZ W SULECHOWIE - pakiety B2, O, O1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d41115e1-fe9e-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028644/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 DOSTAWA LEKÓW DLA POTRZEB SP ZOZ W SULECHOWIE – pakiety B2, B3, B4, B5, B6, O, O1, T, Z2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245812/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/ZP-PN/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28909,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet B2
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb Zamawiającego, dostawa leków dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie podzielona na 3 pakiety (części), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza różne wielkości opakowań zbiorczych (np. tabletek, flakonów, ampułek itp.) natomiast oferowana ilość sztuk musi być zgodna z SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych
i dołączania katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawcy mogę składać oferty na dowolną liczę części/pakietów.
11. Zamawiający nie ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi

4.5.5.) Wartość części: 22150,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet O
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb Zamawiającego, dostawa leków dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie podzielona na 3 pakiety (części), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza różne wielkości opakowań zbiorczych (np. tabletek, flakonów, ampułek itp.) natomiast oferowana ilość sztuk musi być zgodna z SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych
i dołączania katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawcy mogę składać oferty na dowolną liczę części/pakietów.
11. Zamawiający nie ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 6658,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet O1
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w zależności od potrzeb Zamawiającego, dostawa leków dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie podzielona na 3 pakiety (części), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza różne wielkości opakowań zbiorczych (np. tabletek, flakonów, ampułek itp.) natomiast oferowana ilość sztuk musi być zgodna z SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1a dla każdego elementu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych
i dołączania katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawcy mogę składać oferty na dowolną liczę części/pakietów.
11. Zamawiający nie ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 99,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leków dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie w zakresie pakietów: B2, O, O1 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leków dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie w zakresie pakietów: B2, O, O1 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leków dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie w zakresie pakietów: B2, O, O1 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.