eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyśmierzyce › ,,Uporządkowanie gospodarki (infrastruktury) wodno-kanalizacyjnej w Gminie Wyśmierzyce - w formule zaprojektuj i wybuduj''

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Uporządkowanie gospodarki (infrastruktury) wodno-kanalizacyjnej w Gminie Wyśmierzyce – w formule zaprojektuj i wybuduj’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYŚMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 75

1.5.2.) Miejscowość: Wyśmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-811

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486157003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Uporządkowanie gospodarki (infrastruktury) wodno-kanalizacyjnej w Gminie Wyśmierzyce – w formule zaprojektuj i wybuduj’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-794d9233-f833-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012564/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Uporządkowanie gospodarki (infrastruktury) wodno - kanalizacyjnej w Gminie Wyśmierzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235174/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.03.03.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oczyszczalni ścieków w Wyśmierzycach oraz budowa sieci wodociągowej wraz z budową strefowej stacji do podnoszenia ciśnienia wody wodociągowej na odcinku Paprotno – Grzmiąca o szacowanej długości ok. 2400 m w ramach realizacji zadania pn. ,,,Uporządkowanie gospodarki (infrastruktury) wodno-kanalizacyjnej w Gminie Wyśmierzyce – w formule zaprojektuj i wybuduj’’.
2. Budowa sieci wodociągowej ma na celu połączenie dwóch istniejących układów sieci wodociągowej poprzez spięcie ich za pomocą projektowanego odcinka. Potrzeba budowy sieci wodociągowych łączącej obie miejscowości wynika również z konieczności odciążenie istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Wyśmierzyce której stan techniczny jest zły. Wszystkie informacje zawarte zostały w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, który stanowi załącznik do SWZ.
3. Zamówienie powinno obejmować swoim zakresem:
• sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: decyzji, opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z:
o pozwoleniem na budowę (w imieniu Inwestora) wraz z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia,
o uzyskaniem map dla celów projektowych,
o wykonaniem badań hydro-geologicznych (warunków posadowienia),
• sporządzenie projektów wykonawczych,
• opracowanie projektu organizacji ruchu,
• obsługę geodezyjną,
• wykonanie operatu wodnoprawnego dla istniejącego wylotu wraz ze sprawdzeniem przepustowości i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na wylot i zrzut ścieków oczyszczonych
• wykonanie (wybudowanie), na podstawie projektów robót budowlanych i montażowych wraz zagospodarowaniem i urządzeniem terenu i doprowadzeniem energii elektrycznej do oczyszczalni ścieków oraz wykonaniem kanału odprowadzającego ścieki i wylot ścieków oraz odtworzeń po robotach budowlanych,
• kompletację, dostawę i montaż maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia,
• przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej oczyszczalni do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
• wykonanie rozruchu oczyszczalni,
• dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków,
• przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni,
• wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,
• inwentaryzację i dokumentacje powykonawczą w tym geodezyjną,
• oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie:
o p.poż, sprawdzenie wydajności hydrantów oraz odległości do budowli i budynku
o dróg ewakuacyjnych
o lokalizacji sprzętu ppoż.
o armatury, urządzeń, instalacji
o miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji
o informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji
o nadzór autorski projektantów wszystkich branż,
o wykonanie badań czynników oddziaływania oczyszczalni ścieków na środowisko do odbioru końcowego i odbioru pogwarancyjnego.

4. Zakres prac projektowych do wykonania.
Wykonawca powinien opracować i dostarczyć w ramach Zamówienia dokumentację projektową obejmującą:
• aktualną mapę sytuacyjno — wysokościową do celów projektowych w wersji drukowanej oraz cyfrowej. Mapy winny posiadać klauzule Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-kartograficznej właściwego Starostwa.
• 5 egzemplarzy wielobranżowej Dokumentacji Budowlanej opracowanej zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 poz. 1609), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, zawierającej między innymi:
o komplet niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami
o aktualny operat geodezyjny właścicieli działek objętych projektem — wypisy z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną
o dokumentację geotechniczną posadowienia obiektów
o informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
o projekt wykonawczy.
o szczegółową specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót,
o przedmiar robót i kosztorys inwestorski.
• 5 egzemplarzy Dokumentacji Wykonawczej wszystkich niezbędnych branż umożliwiających prawidłową realizacje inwestycji wraz ze spisem opracowań z oświadczeniem, że Dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
• Całość dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę, poza egzemplarzami wydrukowanymi również w wersji elektronicznej na dysku CD lub pendriv'e.
• Wykonawca - projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą w tym z pomiarem geodezyjnym z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-kartograficznej właściwego Starostwa.
• Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
5. Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie robót budowlanych było podjęte niezwłocznie po uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na budowę.
6. Wykonawca zapewni zawarcie umów ubezpieczeniowych i przyjmie ryzyko związane z nieprawidłowym działaniem w zakresie:
1) organizacji robót budowlanych,
2) zabezpieczenia interesów osób trzecich,
3) ochrony środowiska,
4) warunków bezpieczeństwa pracy,
5) warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego,
6) zabezpieczenia robót przed dostępem osób trzecich,
7) zabezpieczenia terenu robót od następstw związanych z budową.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania.
8. Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
9. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich na wykonane opracowania na wszystkich polach eksploatacji - w tym określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. (Dz. U. z 2019r. poz. 1231 z późn. zm.)
10. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlanel (zwanej dalej „ustawą prawo budowlane” lub „prawem budowlanym”, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym).
11. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
12. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
13. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.
14. Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.
15. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z wymaganymi kwalifikacjami, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz wydanymi warunkami lub pozwoleniami technicznymi i prawnymi, a także zasadami BHP, przepisami ochrony przeciwpożarowej oraz przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
16. Wykonawca przed złożeniem oferty jest zobowiązany do samodzielnej analizy PFU, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów. Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych.
17. Wykonawca powinien udzielić minimum 36 miesięcy gwarancji oraz rękojmi za wady na przedmiot zamówienia, tj.: roboty budowlane oraz wbudowane materiały.
18. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy na każdym etapie budowy - na własny koszt.
19. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zagospodaruje odpady powstałe w trakcie wykonywania robót.
20. Szczegółowy zakres prac określają Programy Funkcjonalno – Użytkowe ( załącznik nr 8 do SWZ) oraz mapa zasadnicza z orientacyjnym przebiegiem trasy sieci wodociągowej (załącznik nr 9 do SWZ )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 3) przywołanej na wstępie ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający informuje, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 9 954 490,00 zł. W przedmiotowym postepowaniu wpłynęła 1 oferta. Oferta niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, tym samym unieważnia powyższe postepowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12876255 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12876255 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.