Ogłoszenie z dnia 2021-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00145479/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Opracowanie projektów wykonawczych/warsztatowych,
produkcja, dostarczenie oraz montaż wszystkich elem. dotykowej
ścieżki zwiedzania wystawy gł. pt. Co robi zdjęcie? w MuFo przy ul.
Rakowickiej 22A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001258462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefitów
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-045
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mufo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mufo.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=317&mmi=132791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów wykonawczych/warsztatowych,produkcja, dostarczenie oraz montaż wszystkich elem. dotykowej
ścieżki zwiedzania wystawy gł. pt. Co robi zdjęcie? w MuFo przy ul.
Rakowickiej 22A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51a48f70-fa87-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004646/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie dodatkowej ścieżki zwiedzania dla Muzeum Fotorgafii w Krakowie, ul. Rakowicka 22A
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145479/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU.260.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektów wykonawczych/warsztatowych, produkcja, dostarczenie oraz montaż wszystkich elementów dotykowej ścieżki zwiedzania przeznaczonych na wystawę główną pt. „Co robi zdjęcie?” w Muzeum Fotografii w Krakowie znajdującym się przy ul. Rakowickiej 22A.
Budynek jest zlokalizowany na dz. nr 219/19 – pow. 2 940 m2, 219/6 – pow. 3 520,00 m2., wpisany do rejestru zabytków nieruchomych, pod numerem rejestru A-107/M.
Budynek pełnić ma funkcję głównej siedziby Muzeum Fotografii w Krakowie. Zakończone w nim zostały prace budowlane polegające na adaptacji zabytkowego budynku Zbrojowni dla potrzeb Muzeum Fotografii w Krakowie.
Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia chroniony jest prawem autorskim na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy,
stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
W sytuacji, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, paten-ty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje materiały dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wyżej wymienione określenia mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma charakter przykładowy. Przez „równoważność” rozumie się, że
oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same parametry jakościowe i
funkcjonalności na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SWZ lub lepszym. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp.
Przedmiot zamówienia został opisany w sposób precyzyjny i zrozumiały. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SWZ, wykonawca musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Ocena zakwalifikowania materiału jako równoważnego względem wyspecyfikowanego będzie polegała na porównaniu zaoferowanych pozycji z
parametrami i wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadkach braku opisanych powyżej dokumentów lub oświadczeń wykonawca może dodatkowo złożyć oświadczenie własne lub producenta, lub jego autoryzowanego przedstawiciela, lub niezależnej jednostki potwierdzające spełnianie wymagań SWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34999400-0 - Modele w skali
79933000-3 - Usługi towarzyszące usługom projektowym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Serenissima Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010987520
7.3.3) Ulica: ul. Rozbrat 32/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-429
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie, dostawa i montaż 9 tyflografik. GROUP AV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa masek, fartuchów, prześcieradeł, podkładów, myjek i łyżek laryngoskopowych
- Dostawa, instalacja i uruchomienie oraz szkolenie z obsługi testera mechanicznego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Modernizacja i rozbudowa o dodatkowe działy klimatyczne parametrami procesów szklarni wraz z instalacją i uruchomieniem
- Dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczów roślinnych - ZP-21/25
- Prace remontowe zgłoszone przez użytkowników oraz wynikające z przeglądów okresowych budynków sądowych będących w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją skweru w os. Bohaterów Września 8-9, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne Placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie Szkoły Branżowej w Kobylinie, Szkół Podstawowych w Kuklinowie, Smolicach i Zalesiu Małym w zakresie edukacji włączającej
- Dostawa stanowiska dydaktyczno-badawczego kołowych pojazdów autonomicznych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa pomocy dydaktycznych weterynaryjnych do pracowni anatomicznej (3 części) ramach projektu "Centrum chemii i weterynarii"
- Zakup wyposażenia do pracowni weterynaryjnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Trzcinicy
- Dostawa i montaż mebli rehabilitacyjnych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pułtusku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.