Og³oszenie z dnia 2024-04-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00354475/01 - Wynik z dnia 2024-06-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego PUM w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@usk1.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk1.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c01802f-f27b-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00277142
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00100824/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Administrowanie systemem Infomedica/AMMS
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz opis i sposób z³o¿enia oferty znajduje siê w Rozdziale III i XV SWZ. System (Portal e-Us³ug SMARTPZP) jest dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Do pe³nego i prawid³owego korzystania
z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika
Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do
autentykacji i podpisu.
Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
• Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i
pó¼niejsze, Internet Explorer 11
• Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji
przegl±darek
• system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
• zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
• w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest
uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy
zak³adaniu profilu Wykonawcy.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach
dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie
korzystania z us³ug Systemu.
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu
mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub po¶wiadczenia zgodno¶ci
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do
Systemu.
W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nastêpuj±cym znakiem
postêpowania: ZP-261-13/2024.
Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2021 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
-Oferta/wniosek z³o¿ony/a przez Wykonawcê na Portalu , nie jest widoczny/a dla zamawiaj±cego, poniewa¿ widnieje w Systemie
jako zaszyfrowany/a. Mo¿liwo¶æ otwarcia oferty/wniosku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie
terminu sk³adania ofert.
-Oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss), znajduj±c± siê na potwierdzeniu z³o¿enia oferty/wniosku.
Szczegó³owe wymagania zosta³y okre¶lone w SWZ Rozdziale III Informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z
wykonawcami oraz w Rozdziale XV Opis sposobu przygotowania oferty i forma sk³adanych dokumentów
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego PUM w Szczecinie, z siedzib±: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,
Dane kontaktowe:
-kontakt listowny na adres: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,
- kontakt telefoniczny: 91 425 30 00
- kontakt e-mail: szpital@usk1.szczecin.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego PUM w Szczecinie jest Pan:
-Witold Frankiewicz
Dane do kontaktu:
listownie: USK-1, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin
adres e-mail: iod@usk1.szczecin.pl
telefon: 91 4253305
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o Nr ZP-261-24/2024 pn. Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego oraz Portal PZP Sp. z o.o. z siedzib± w Tarnobrzegu (adres: ul. Henryka Sienkiewicza 64 39-400 Tarnobrzeg), wpisan± do Krajowego Rejestru S±dowego przez S±d Rejonowy w Rzeszowie XII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000578182, REGON: 362607010, NIP: 8672240660, jako w³a¶ciciel Portalu e-Us³ug SMARTPZP, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/ , oraz osoby lub podmioty którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jw.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 w Szczecinie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy ¿±da aby Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 PLN
Potwierdzeniem spe³nienia tego warunku jest o¶wiadczenie Wykonawcy, którego tre¶æ zawiera siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ – formularz oferty.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie dotycz±cym zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykaz us³ug (minimum 1) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
Za us³ugi potwierdzaj±ce posiadanie przez Wykonawcê zdolno¶ci technicznej, lub zawodowej Zamawiaj±cy uzna us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia i spe³niaj±ce poni¿sze kryterium:
¦wiadczenie us³ugi administrowania serwerami (maszynami wirtualnymi: Oracle Linux, JBoss) oraz systemem InfoMedica/AMMS obejmuj±cymi co najmniej nastêpuj±ce modu³y: Kadry i P³ace, Finanse i Ksiêgowo¶æ, Gospodarka Materia³owa, ¦rodki trwa³e i Wyposa¿enie, Ruch Chorych, Apteka i Apteczka, Przychodnia, Blok Operacyjny, Zlecenia, EDM (AMDX), Bank Krwi, Laboratorium, Zaka¿enia, Patomorfologia, e-Rejestracja wraz z 6-ma interfejsami integracyjnymi z systemami zewnêtrznymi - na podstawie umowy zawartej na okres min. 12 miesiêcy.
Je¿eli na potwierdzenie spe³niania warunku Wykonawca wyka¿e us³ugi bêd±ce w trakcie realizacji, to na dzieñ sk³adania ofert, musz± byæ one wykonywane co najmniej przez 6 miesiêcy.
Uwaga! Odno¶nie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± oni polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Dodatkowo, w przypadku pos³ugiwania siê przez wykonawcê potencja³em podmiotu trzeciego, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Wykaz wykonanych lub wykonywanych us³ug Wykonawca sporz±dza zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³:
a) 2-ma osobami, z których ka¿da posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w zakresie instalowania, wdra¿ania i serwisowania modu³ów oprogramowania Infomedica czê¶æ szara – Finanse i Ksiêgowo¶æ, Kadry i P³ace, ¦rodki Trwa³e i Grafiki,
b) 4-ma osobami, z których ka¿da posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w zakresie instalowania, wdra¿ania i serwisowania modu³ów oprogramowania Infomedica/AMMS czê¶æ bia³a – Ruch Chorych, Bank Krwi, Laboratorium, Zlecenia,
c) 1-n± osob±, która posiada co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie w zakresie instalowania, wdra¿ania i serwisowania modu³ów e-Rejestracja, e-Zlecenia, EDM
d) 1-n± osob±, która posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w zakresie instalowania, wdra¿ania i serwisowania serwera Oracle
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia wy¿ej wymienionych funkcji pomimo spe³nienia przez jedn± osobê wszystkich opisanych warunków.
Wykaz osób Wykonawca sporz±dza zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- wykaz dostaw, o którym mowa w Rozdziale IX cz. I pkt 1 lit. d) ppkt 1),
- wykaz osób, o którym mowa w Rozdziale IX cz. I pkt 1 lit. d) ppkt 2).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca sk³ada ofertê w jêzyku polskim, sporz±dzon± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (czyliopatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
na Formularzu Ofertowym stanowi±cym za³±cznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z wymaganymi
dokumentami zgodnie z tre¶ci± SWZ tj.
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub 2) pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy),
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ,
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¶li dotyczy) w Formularzu ofertowym
lub jako odrêbny dokument, za po¶rednictwem Platformy e-Us³ug SMART PZP (zwanej dalej Systemem) pod adresem
https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do przetargu wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ wadium w nastêpuj±cej wysoko¶ci 6 600,00 PLNw terminie do dnia wyznaczonego jako termin z³o¿enia oferty tj. 23.04.2024 r. do godz. 08:00
2. Wniesione wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) w pieni±dzu - przelewem bankowym na konto:
Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 1
BGK (Bank Gospodarstwa Krajowego) Oddzia³ W Szczecinie
20 1130 1176 0022 2011 8420 0008 z dopiskiem „wadium – Administrowanie systemem Infomedica/AMMS Asseco w USK-1 ZP-261-24/2024”
Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniê¿nej nale¿y do³±czyæ do oferty.
b) gwarancje bankowe,
c) gwarancje ubezpieczeniowe,
d) porêczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na Wykonawca wnosi wadium w formie orygina³u w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu poprzez do³±czenie do oferty i wczytanie dokumentu na Portalu PZP.
5. Wadium sk³adane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej nie mo¿e nak³adaæ na Zamawiaj±cego obowi±zku udowodnienia, czy choæby uprawdopodobnienia wyst±pienia podstaw do zatrzymania wadium. Wyp³ata powinna nastêpowaæ na podstawie samego o¶wiadczenia Zamawiaj±cego o zaistnieniu podstaw do zatrzymania wadium. Realizacja wadium nie mo¿e wi±zaæ siê z powstaniem obci±¿eñ finansowych dla Zamawiaj±cego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu zaleca siê, aby w tytule przelewu wyra¼nie oznaczyæ wykonawcê wnosz±cego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pe³nomocnika/po¶rednika.
7. W przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w formie niepieniê¿nej, w tre¶ci gwarancji/porêczenia musz± zostaæ wymienieni wszyscy cz³onkowie konsorcjum.
8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia z tre¶ci
tych dokumentów musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
1) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i
bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego beneficjenta gwarancji/porêczenia – Zamawiaj±cego, zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,
2) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin
zwi±zania ofert±.
W przypadku wadium sk³adanego w innej formie ni¿ pieniê¿na zaleca siê, aby w tre¶ci gwarancji/porêczenia wskazano adres poczty elektronicznej gwaranta lub porêczyciela, na który Zamawiaj±cy bêdzie móg³ przes³aæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium.
9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum),Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w
postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na
swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, powinno byæ w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upowa¿nionych do
reprezentowania Wykonawców oraz zostaæ przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego
Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce
dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w
wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿
z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty
indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami w za³±czniku nr 2 do SWZ projekt umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-23 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y wczytaæ na Platformie e-Us³ug SMARTPZP pod adresem https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
dot. kryterium oceny ofert:KRYTERIUM RANGA
1. cena 60 %
2. wysoko¶æ kary umownej 40 %
£±cznie 100 %
Kryterium 1 – cena – 60 %
cena najni¿sza
Kryterium nr 1 ------------------------ x 100 pkt. x znaczenie kryterium - 60 %
cena oferty badanej
Cena to ca³kowita warto¶æ oferty brutto z formularza Oferty (pkt. 3 Za³±cznika Nr 1 do SWZ)
Kryterium 2 – wysoko¶æ kary umownej – 40 %
wysoko¶æ kary minimalnej – 100 z³ – 0 punktów
powy¿ej 100,01 z³ do 150 z³ – 10 punktów
powy¿ej 150,01 z³ do 200 z³ – 20 punktów
powy¿ej 200,01 z³ do 250 z³ – 30 punktów
powy¿ej 250,01 z³ – 40 punktów
Wysoko¶æ kary umownej za zw³okê w realizacji zg³oszenia krytycznego w terminie maksymalnym, przewidzianym przez Zamawiaj±cego - minimalnie 100 z³ za ka¿d± godzinê zw³oki.
Wykonawcy, który w ofercie cenowej nie wpisze zaoferowanej wysoko¶ci kary Zamawiaj±cy przyjmie 100,00 z³. Wysoko¶æ kary nale¿y podaæ w PLN liczb± naturaln±. Zaoferowana wysoko¶ci kary nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 100,00 z³. Kara umowna bêdzie naliczana zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 Projektu umowy ( Za³. nr 2 do SWZ).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajêæ z doradc± zawodowym dla uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie
- ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO CI¡GNIKA ROLNICZEGO Z WYPOSA¯ENIEM DLA SDOO W NOWYCH LINIACH
- Remont instalacji gazowej w budynku Sadu Rejonowego w Gryficach
- Zakup i dostawa oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem, oznak stopni dla psów s³u¿bowych.
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Szczecinie
- Modernizacja pomieszczeñ w budynku Rektoratu PUM w Szczecinie na potrzeby serwerowni
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Us³uga serwisowa dotycz±ca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Relokacja serwerowni IM
- Udzielenie licencji bezterminowej i niewy³±cznej na dodatkowe modu³y i funkcjonalno¶ci systemu ERP TETA ME, ich wdro¿enie i integracja z posiadanym systemem ERP TETA EDU wraz z us³ugami towarzysz±cymi
- Kompleksowa obs³uga informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddzia³ w Katowicach wraz z podleg³ymi jednostkami
- Us³uga udostêpnienia do korzystania, utrzymania i rozwoju systemu informatycznego do obs³ugi zlecania realizacji zadañ publicznych w zakresie opieki nad Poloni± i Polakami za granic±.
- ¦wiadczenie sta³ych us³ug informatycznych oraz us³ug serwisu/nadzoru nad systemami/urz±dzeniami w Narodowym Instytucie Kultury i Dziedzictwa Wsi
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.