eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Opracowanie projektu budowy ulic na Osiedlu Winiary II i III w Warce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu budowy ulic na Osiedlu Winiary II i III w Warce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu budowy ulic na Osiedlu Winiary II i III w Warce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b7dc0d7-f3be-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224092/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276805,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 233757,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Opracowanie projektu budowy ul. Michała Wołodyjowskiego
Zadanie polega na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy ulicy Michała Wołodyjowskiego na osiedlu Winiary w Warce (projekt).
Ulica Michała Wołodyjowskiego łączy się poprzez skrzyżowanie z ul. Aleksandry Lewandowskiej, która została wybudowana w 2013 r. (łącznie z budową kanalizacji deszczowej) oraz ul. J. Ch. Paska, przewidzianą do zaprojektowania w odrębnej części.
Celem wykonania zamówienia jest wprowadzenie ładu przestrzennego poprzez oddzielenie ruchu pieszych od ruchu pojazdów samochodowych.
Opracowanie powinno obejmować jezdnie, zjazdy, chodniki, bądź ścieżkę pieszo-rowerową, skrzyżowania, odwodnienie pasów drogowych wraz z niezbędną kanalizacją deszczową oraz usunięcie kolizji.
Dane dotyczące ulicy do zaprojektowania:
ul. Michała Wołodyjowskiego - działka o nr ew. geodezyjnej - 2426 droga gminna publiczna o nr 161108W, nawierzchnia z kruszywa, o długości około 262 m.
W pasie drogowych zlokalizowana jest sieć kanalizacji sanitarnej, wodociąg, sieć elektroenergetyczna, gazociąg, sieć telekomunikacyjna.
Zamawiający posiada projekt oświetlenia ulicznego dla projektowanej drogi. Wykonawca realizujący niniejsze zamówienie powinien uwzględnić w swoim projekcie, istniejący projekt oświetlenia dla projektowanej drogi oraz wykonać jego aktualizację poprzez zmianę opraw na oprawy typu led. Niniejsze powinno zostać zawarte również w kosztorysach i przedmiarach.
Projekt oświetlenia stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Do zadań projektanta, należało będzie, pisemne uzgodnienie, z właścicielami nieruchomości przylegających do projektowanego pasa drogowego, lokalizacji zjazdów (także do działek niezabudowanych).
Opracowanie projektowe powinno zawierać się w granicach działek drogowych.
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający płynną i bezpieczną jazdę oraz łatwe i bezpieczne włączenie się do ruchu.
Niezbędne będzie usunięcie starych drzew i opracowanie nowego układu zieleni.
Należy zwrócić uwagę na kolizje z podziemnymi urządzeniami infrastruktury technicznej.
Gmina Warka nie posiada szczegółowej ewidencji dróg, pomiarów ruchu ani dokumentacji geotechnicznej. Analizę ruchu i pomiary ruchu winien przeprowadzić Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem
Wykonawca w celu dokładnego przeanalizowania stanu dróg musi dokonać samodzielnie i na swój koszt wizji i inwentaryzacji terenu i związanych z nim urządzeń podziemnych, określić możliwość podłączenia do sieci kanalizacji deszczowej oraz zbadać stan dróg istniejących a także gruntu na jakim się znajdują. Na swój koszt i własnym staraniem pozyska dokumentację geotechniczną.
Wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania wniosków o warunki techniczne dla projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.
Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania wniosku o wycinkę drzew i krzewów – w razie konieczności , w tym inwentaryzacji zieleni.
W razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnych wniosków o wydanie decyzji o lokalizacji celu publicznego, wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wniosków o warunki techniczne do odpowiednich dysponentów mediów.
Zamawiający nie zapewnia map do celów projektowych. Wykonawca winien we własnym zakresie i na swój koszt pozyskać mapy oraz wszelkie niezbędne dane terenowe w tym pomiary wysokościowe.
Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować wjazdy na posesje zachowując istniejące rzędne we wjazdach, aby nie spowodować utrudnień wjazdu.
Wykonawca odpowiada za aktualizację map do czasu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Dokumentacja kosztowa i przedmiarowa musi wiernie odzwierciedlać zakres prac zawarty
w dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający płynną
i bezpieczną jazdę, łatwe i bezpieczne włączenie się do ruchu oraz nie utrudniający wjazdu na prywatne posesje.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej, uzgodnionej dokumentacji, w tym projektu wykonawczego we wszystkich niezbędnych branżach dla zadania będącego przedmiotem zamówienia , w oparciu o który Zamawiający wystąpi o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub dokona zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Wnioski o warunki techniczne należy składać do właściwych dysponentów mediów tj.:
- kanalizacja deszczowa, sanitarna oraz sieć wodociągowa – Zakład Usług Komunalnych
w Warce Sp. z o.o., ul. Farna 4, 05-660 Wartka
- sieci elektroenergetyczne zasilania i oświetlenia ulicznego – PGE Dystrybucja S.A. Rejonowy Zakład Energetyczny Grójec, 05-660 Warka, ul. Mogielnicka 32
- sieć gazowa - Mazowiecka Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Radom ul. Gazowa 11/13, 26 600 Radom
- sieci teletechniczne:
a) Orange Polska Dostarczanie i Serwis Usług, Dział Ewidencji i Zarządzania Danymi
o Infrastrukturze 5-Radom, ul. Piłsudskiego 14/16, 26-610 Radom;
b) Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, adres do korespondencji: Dział Utrzymania Infrastruktury Sieciowej Okręg Centralno-Wschodni, 02-677 Warszawa, ul. Taśmowa 7a
Wnioski podpisuje Zamawiający tj.: Inwestorem jest Burmistrz Warki.
Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić dokumentacje projektowe z jednostkami wyszczególnionymi w decyzji o lokalizacji celu publicznego i protokole ZUD oraz uzyskać inne niezbędne uzgodnienia potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

Wykonawca przystąpi do opracowania dokumentacji budowlanej po pisemnym zaakceptowaniu koncepcji całego zamówienia. Koncepcję opracowuje i przedstawia do akceptacji Zamawiającemu Wykonawca.
Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z:
- Ustawa z dnia 21 marca o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1376 z późn. zmianami).
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 r., poz. 1609),
- Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. , poz. 124 z późn. zmianami),
- Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. –Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2021r., poz. 2351 ze zm. ) oraz przepisami szczególnymi.
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.0.2454)
Warunkiem koniecznym przy wykonywaniu projektu jest posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych o których mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz.U z 2021 r. , poz. 2351 ze zm.) a także przynależności do izby samorządu zawodowego.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
1) Projekt budowlany w tym:
- Projekt zagospodarowania trenu oraz projekt architektoniczno-budowlany ( w tym opinię geotechniczną) wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów (odrębnie dla każdej branży) – po 6 egz.
- Projekt techniczny – odrębnie dla każdej branży i ulicy - po 6 egz.
2) Projekt wykonawczy – odrębnie dla każdego branży - po 4 egz.
3) Projekt stałej organizacji ruchu uzgodniony i zatwierdzony przez właściwy organ – powyższe opracowanie musi zawierać wykaz oznakowania pionowego i poziomego – 6 egz.
4) Zbiór specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia - odrębnie dla każdej branży – po 3 egz.
5) Przedmiary robót - odrębnie dla każdej branży oraz aktualizację przedmiarów dla oświetlenia ulicznego –uwzgledniające zmianę opraw na led – po 3 egz.
6) Kosztorysy inwestorskie - odrębnie dla każdej branży oraz aktualizację kosztorysów dla oświetlenia ulicznego –uwzgledniające zmianę opraw na led – po 3 egz.

Dokumentacja projektowa powinna obejmować co najmniej branże:
1) drogową – obejmującą ciągi komunikacyjne
2) instalacyjną - we wszystkich niezbędnych branżach m. innymi kanalizacji deszczowej, kolizje,
Dokumentację projektową należy opracować w wersji papierowej w ilościach jak powyżej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf. Dodatkowo przedmiary na CD w formacie ath.
Do dokumentacji projektowej Wykonawca załączy oświadczenie projektanta o sporządzeniu projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, o którym mowa w art. 34 ustęp 3d punkt 3 ustawy Prawo budowlane oraz oświadczenie o sporządzeniu projektu technicznego niezbędne do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót podpisane przez projektantów oraz sprawdzających.

Na każdym etapie projektowania będzie wymagane zachowanie ścisłego kontaktu
z Zamawiającym i dokonanie pisemnych uzgodnień zakresu prac projektowych. Przed przystąpieniem do realizacji niezbędne będzie potwierdzenie na piśmie akceptacji koncepcji
i zamierzeń projektowych ze strony Zamawiającego.
- Przedmiot projektu należy opisać zgodnie z art. 99-103 ustawy dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 1129).
Przedmiot projektu nie może zostać opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do opracowania będącego przedmiotem zamówienia.

Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

4.5.5.) Wartość części: 23641,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Opracowanie projektu budowy ulic gminnych na Osiedlu Winiary II w Warce

W zakres niniejszego zadania wchodzi zaprojektowanie ulic: Dominikańskiej, Jana Chryzostoma Paska, Andrzeja Kmicica, Oleńki Billewiczówny, Onufrego Zagłoby oraz fragmentu ulicy Parkowej.
Zadanie polega na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy /przebudowy ulic na osiedlu Winiary w Warce (projekt). Zadanie obejmuje zaprojektowanie ulic: Dominikańskiej, Jana Chryzostoma Paska, Andrzeja Kmicica, Oleńki Billewiczówny, Onufrego Zagłoby, oraz fragmentu ulicy Parkowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
Celem wykonania zamówienia jest wprowadzenie ładu przestrzennego poprzez oddzielenie ruchu pieszych od ruchu pojazdów samochodowych.
Opracowanie powinno obejmować jezdnie, zjazdy, chodniki, bądź ścieżkę pieszo-rowerową, skrzyżowania, odwodnienie pasów drogowych wraz z niezbędną kanalizacją deszczową oraz usunięcie kolizji.
Dane dotyczące ulic do zaprojektowania:
ul. Dominikańska - działka o nr ew. geodezyjnej - 2545 oraz fragment działki o nr 792/53 (odcinek od ul. A. Lewandowskiej do ul. K. Dickensa), droga gminna publiczna o nr 161101W, nawierzchnia gruntowa, o długości około 385 m
ul. Jana Chryzostoma Paska- działka o nr ew. geodezyjnej - 2358, droga gminna publiczna o nr 161111W, nawierzchnia częściowo z destruktu, częściowo z kruszywa oraz gruntu
o długości około 435 m
ul. Andrzeja Kmicica - działka o nr ew. geodezyjnej - 2447 droga gminna publiczna o nr 161107W, nawierzchnia z destruktu o długości około 183 m
ul. Oleńki Billewiczówny- działka o nr ew. geodezyjnej - 2448 droga gminna publiczna o nr 161109W, nawierzchnia gruntowa o długości ok. 118 m oraz ok. 37 m (odgałęzienie na którym częściowo wykonano nawierzchnię z kostki betonowej stanowiącą własność osoby prywatnej)
ul. Onufrego Zagłoby- działka o nr ew. geodezyjnej - 2397 droga gminna publiczna o nr 161110W , nawierzchnia gruntowa o długości ok. 129 m.
ul. Parkowa – działki o nr ewidencji geodezyjnej 813 i 2400 droga gminna publiczna o nr 161067W, do zaprojektowania odcinek ścieżki pieszo-rowerowej o długości ok. 105 m na działce o nr ew. geodezyjnej 2400, od skrzyżowania z ul. J. Ch Paska do istniejącej ścieżki pieszo-rowerowej zlokalizowanej przy skrzyżowaniu z ul. A. Lewandowskiej, zjazdy oraz zieleń.
W/w ulice znajdują się w mieście Warka, zabudowania przy w/w ulicach stanowią zwartą zabudowę - osiedle domków jednorodzinnych. Działki wzdłuż przewidzianych do zaprojektowania ulic w znacznym stopniu zabudowane. Przy ul. J.Ch. Paska zlokalizowane jest Centrum Medyczne Vinea.
Ulice: Dominikańska, A. Kmicica, O. Zagłoby łączą się poprzez skrzyżowania
z ul. A. Lewandowskiej, która została wybudowana w 2013 r. Dodatkowo w bieżącym roku przebudowano skrzyżowanie ulic Dominikańskiej, Al. Lewandowskiej oraz Jesiennej
w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
W pasach drogowych zlokalizowana jest sieć kanalizacji sanitarnej, wodociąg, sieć elektroenergetyczna, gazociąg, sieć telekomunikacyjna. Dodatkowo w przewidzianym do zaprojektowania odcinku ul. Dominikańskiej, w 2013 r. wybudowana została sieć kanalizacji deszczowej, z wylotem do kanału zlokalizowanego na działce o nr 759, poprzez działkę
nr 792/47. W ul. O. Zagłoby oraz części ul. O. Billewiczówny i części ul. Paska wybudowano oświetlenie uliczne.
Zamawiający posiada projekt sieci oświetlenia ulicznego (częściowo zrealizowany) oraz dokumenty odbiorowe, w tym inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, z poszczególnych etapów realizacji oświetlenia ulicznego. Wykonawca realizujący niniejsze zamówienie powinien uwzględnić w swoim projekcie, istniejący projekt oświetlenia dla projektowanych dróg oraz wykonać jego aktualizację poprzez zmianę opraw na oprawy typu led. Niniejsze powinno zostać zawarte również w kosztorysach i przedmiarach.
Projekt oświetlenia stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Do zadań projektanta, należało będzie, pisemne uzgodnienie, z właścicielami nieruchomości przylegających do projektowanego pasa drogowego, lokalizacji zjazdów (także do działek niezabudowanych).
Dla ulicy Jana Chryzostoma Paska należy zaprojektować włączenie w ulicę Parkową, położoną na działce o nr ew. geodezyjnej 813, i działkę o nr ew. geodezyjnej 2400 (przewidzianą pod poszerzenie ul. Parkowej).
Opracowanie projektowe powinno zawierać się w granicach działek drogowych.
Wykonawca powinien uwzględnić etapowanie wykonania robót. Podział na etapy projektu Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym, po zaakceptowaniu koncepcji zamówienia przez Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający płynną i bezpieczną jazdę oraz łatwe i bezpieczne włączenie się do ruchu. Należy zwrócić uwagę na zaprojektowanie miejsc parkingowych (pasy postojowe), w szczególności w ul. Paska.
Niezbędne będzie usunięcie starych drzew i opracowanie nowego układu zieleni.
Należy zwrócić uwagę na kolizje z podziemnymi urządzeniami infrastruktury technicznej.
Gmina Warka nie posiada szczegółowej ewidencji dróg, pomiarów ruchu ani dokumentacji geotechnicznej. Analizę ruchu i pomiary ruchu winien przeprowadzić Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem
Wykonawca w celu dokładnego przeanalizowania stanu dróg musi dokonać samodzielnie i na swój koszt wizji i inwentaryzacji terenu i związanych z nim urządzeń podziemnych, określić możliwość podłączenia do sieci kanalizacji deszczowej oraz zbadać stan dróg istniejących a także gruntu na jakim się znajdują. Na swój koszt i własnym staraniem pozyska dokumentację geotechniczną.
Wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania wniosków o warunki techniczne dla projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.
Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania wniosku o wycinkę drzew i krzewów,
w tym inwentaryzacji zieleni.
W razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnych wniosków o wydanie decyzji o lokalizacji celu publicznego, wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wniosków o warunki techniczne do odpowiednich dysponentów mediów.
Zamawiający nie zapewnia map do celów projektowych. Wykonawca winien we własnym zakresie i na swój koszt pozyskać mapy oraz wszelkie niezbędne dane terenowe w tym pomiary wysokościowe.
Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować wjazdy na posesje zachowując istniejące rzędne we wjazdach, aby nie spowodować utrudnień wjazdu.
Wykonawca odpowiada za aktualizację map do czasu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Dokumentacja kosztowa i przedmiarowa musi wiernie odzwierciedlać zakres prac zawarty
w dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający płynną
i bezpieczną jazdę, łatwe i bezpieczne włączenie się do ruchu oraz nie utrudniający wjazdu na prywatne posesje.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej, uzgodnionej dokumentacji, w tym projektu wykonawczego we wszystkich niezbędnych branżach dla zadania będącego przedmiotem zamówienia , w oparciu o który Zamawiający wystąpi o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub dokona zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

Wnioski o warunki techniczne należy składać do właściwych dysponentów mediów tj.:
- kanalizacja deszczowa, sanitarna oraz sieć wodociągowa – Zakład Usług Komunalnych
w Warce Sp. z o.o., ul. Farna 4, 05-660 Wartka
- sieci elektroenergetyczne zasilania i oświetlenia ulicznego – PGE Dystrybucja S.A. Rejonowy Zakład Energetyczny Grójec, 05-660 Warka, ul. Mogielnicka 32
- sieć gazowa - Mazowiecka Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Radom ul. Gazowa 11/13, 26 600 Radom
- sieci teletechniczne:
a) Orange Polska Dostarczanie i Serwis Usług, Dział Ewidencji i Zarządzania Danymi
o Infrastrukturze 5-Radom, ul. Piłsudskiego 14/16, 26-610 Radom;
b) Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, adres do korespondencji: Dział Utrzymania Infrastruktury Sieciowej Okręg Centralno-Wschodni, 02-677 Warszawa, ul. Taśmowa 7a
Wnioski podpisuje Zamawiający tj.: Inwestorem jest Burmistrz Warki.
Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić dokumentacje projektowe z jednostkami wyszczególnionymi w decyzji o lokalizacji celu publicznego i protokole ZUD oraz uzyskać inne niezbędne uzgodnienia potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Wykonawca przystąpi do opracowania dokumentacji budowlanej po pisemnym zaakceptowaniu koncepcji całego zamówienia. Koncepcję opracowuje i przedstawia do akceptacji Zamawiającemu Wykonawca.

Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

4.5.5.) Wartość części: 125609,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Opracowanie projektu budowy ulic gminnych na Osiedlu Winiary III w Warce

W zakres niniejszego zadania wchodzi zaprojektowanie ulic: Dereniowej, Jana Skrzetuskiego, Karola Dickensa, drogi zlokalizowanej na działce o nr 2351 (odnoga ul. Paska) oraz fragmentu ulicy Parkowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
Celem wykonania zamówienia jest wprowadzenie ładu przestrzennego poprzez oddzielenie ruchu pieszych od ruchu pojazdów samochodowych.
Opracowanie powinno obejmować jezdnie, zjazdy, chodniki, bądź ścieżkę pieszo-rowerową, skrzyżowania, odwodnienie pasów drogowych wraz z niezbędną kanalizacją deszczową oraz usunięcie kolizji.
Dane dotyczące ulic do zaprojektowania:
ul. Karola Dickensa - działka o nr ew. geodezyjnej - 2300, droga gminna publiczna o nr 161106W, nawierzchnia gruntowa, o długości około 352 m
ul. Jana Skrzetuskiego - działki o nr ew. geodezyjnej - 2353/22 ( w trakcie podziału), 2342/1, 2341, droga gminna publiczna o nr 161113W, nawierzchnia gruntowa , o długości ok. 148 m oraz ok. 72,5 m (odgałęzienie).
ul. Dereniowa - działka o nr ew. geodezyjnej – 2311, droga gminna publiczna
o nr 161112W, nawierzchnia gruntowa , o łącznej długości ok. 219 m. Droga posiada dwa rozgałęzienia.
ul. Parkowa – działki o nr ewidencji geodezyjnej 813 i 2400 droga gminna publiczna
o nr 161067W, do zaprojektowania odcinek ścieżki pieszo-rowerowej o długości ok. 105 m na działce o nr ew. geodezyjnej 2400, od skrzyżowania z ul. J. Ch Paska do skrzyżowania z ul. Karola Dickensa, zjazdy oraz zieleń.
- ul. na działce o nr ew. geodezyjnej 2351 stanowiąca odnogę ul. Paska, o długości ok. 40 m
W/w ulice znajdują się w mieście Warka, zabudowania przy w/w ulicach stanowią zwartą zabudowę - osiedle domków jednorodzinnych. Działki wzdłuż przewidzianych do zaprojektowania ulic w znacznym stopniu zabudowane. Przy ul. Jana Skrzetuskiego, na działce gminnej o nr 2337 zlokalizowany jest gminny plac zabaw i siłownia plenerowa.
W pasach drogowych częściowo zlokalizowane są sieci: kanalizacji sanitarnej, wodociąg, sieć elektroenergetyczna, gazociąg, sieć telekomunikacyjna.
W 2013 r. w ul. Dominikańskiej została wybudowana sieć kanalizacji deszczowej, z wylotem do kanału zlokalizowanego na działce o nr 759, poprzez działkę nr 792/47.
Zamawiający posiada projekt sieci oświetlenia ulicznego (częściowo zrealizowany) oraz dokumenty odbiorowe, w tym inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, z poszczególnych etapów realizacji oświetlenia ulicznego. Wykonawca realizujący niniejsze zamówienie powinien uwzględnić w swoim projekcie, istniejący projekt oświetlenia dla projektowanych dróg oraz wykonać jego aktualizację poprzez zmianę opraw na oprawy typu led. Niniejsze powinno zostać zawarte również w kosztorysach i przedmiarach.
Projekt oświetlenia stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Do zadań projektanta, należało będzie, pisemne uzgodnienie, z właścicielami nieruchomości przylegających do projektowanego pasa drogowego, lokalizacji zjazdów (także do działek niezabudowanych).
Dla ulicy Karola Dickensa należy zaprojektować włączenie w ulicę Parkową, położoną na działce o nr ew. geodezyjnej 813, i działce o nr ew. geodezyjnej 2400 (przewidzianą pod poszerzenie ul. Parkowej).
Opracowanie projektowe powinno zawierać się w granicach działek drogowych.
Wykonawca powinien uwzględnić etapowanie wykonania robót. Podział na etapy projektu Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym, po zaakceptowaniu koncepcji zamówienia przez Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający płynną i bezpieczną jazdę oraz łatwe i bezpieczne włączenie się do ruchu. Należy zwrócić uwagę na zaprojektowanie miejsc parkingowych (pasy postojowe).
Niezbędne będzie usunięcie starych drzew i opracowanie nowego układu zieleni.
Należy zwrócić uwagę na kolizje z podziemnymi urządzeniami infrastruktury technicznej.
Gmina Warka nie posiada szczegółowej ewidencji dróg, pomiarów ruchu ani dokumentacji geotechnicznej. Analizę ruchu i pomiary ruchu winien przeprowadzić Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem.
Wykonawca w celu dokładnego przeanalizowania stanu dróg musi dokonać samodzielnie i na swój koszt wizji i inwentaryzacji terenu i związanych z nim urządzeń podziemnych, określić możliwość podłączenia do sieci kanalizacji deszczowej oraz zbadać stan dróg istniejących a także gruntu na jakim się znajdują. Na swój koszt i własnym staraniem pozyska dokumentację geotechniczną.
Wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania wniosków o warunki techniczne dla projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.
Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania wniosku o wycinkę drzew i krzewów,
w tym inwentaryzacji zieleni.
W razie konieczności Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnych wniosków o wydanie decyzji o lokalizacji celu publicznego, wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wniosków o warunki techniczne do odpowiednich dysponentów mediów.
Zamawiający nie zapewnia map do celów projektowych. Wykonawca winien we własnym zakresie i na swój koszt pozyskać mapy oraz wszelkie niezbędne dane terenowe w tym pomiary wysokościowe.
Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować wjazdy na posesje zachowując istniejące rzędne we wjazdach, aby nie spowodować utrudnień wjazdu.
Wykonawca odpowiada za aktualizację map do czasu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Dokumentacja kosztowa i przedmiarowa musi wiernie odzwierciedlać zakres prac zawarty
w dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający płynną
i bezpieczną jazdę, łatwe i bezpieczne włączenie się do ruchu oraz nie utrudniający wjazdu na prywatne posesje.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej, uzgodnionej dokumentacji , w tym projektu wykonawczego we wszystkich niezbędnych branżach dla zadania będącego przedmiotem zamówienia , w oparciu o który Zamawiający wystąpi o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub dokona zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.

Wnioski o warunki techniczne należy składać do właściwych dysponentów mediów tj.:
- kanalizacja deszczowa, sanitarna oraz sieć wodociągowa – Zakład Usług Komunalnych
w Warce Sp. z o.o., ul. Farna 4, 05-660 Wartka
- sieci elektroenergetyczne zasilania i oświetlenia ulicznego – PGE Dystrybucja S.A. Rejonowy Zakład Energetyczny Grójec, 05-660 Warka, ul. Mogielnicka 32
- sieć gazowa - Mazowiecka Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Radom ul. Gazowa 11/13, 26 600 Radom
- sieci teletechniczne:
a) Orange Polska Dostarczanie i Serwis Usług, Dział Ewidencji i Zarządzania Danymi
o Infrastrukturze 5-Radom, ul. Piłsudskiego 14/16, 26-610 Radom;
b) Netia S.A., ul. Poleczki 13, 02-822 Warszawa, adres do korespondencji: Dział Utrzymania Infrastruktury Sieciowej Okręg Centralno-Wschodni, 02-677 Warszawa, ul. Taśmowa 7a
Wnioski podpisuje Zamawiający tj.: Inwestorem jest Burmistrz Warki.
Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić dokumentacje projektowe z jednostkami wyszczególnionymi w decyzji o lokalizacji celu publicznego i protokole ZUD oraz uzyskać inne niezbędne uzgodnienia potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Wykonawca przystąpi do opracowania dokumentacji budowlanej po pisemnym zaakceptowaniu koncepcji całego zamówienia. Koncepcję opracowuje i przedstawia do akceptacji Zamawiającemu Wykonawca.
Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z:
- Ustawa z dnia 21 marca o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1376 z późn. zmianami).
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 r., poz. 1609),
- Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. , poz. 124 z późn. zmianami),
- Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. –Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2021r., poz. 2351 ze zm. ) oraz przepisami szczególnymi.
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2020 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021.0.2454)
Warunkiem koniecznym przy wykonywaniu projektu jest posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych o których mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz.U z 2021 r. , poz. 2351 ze zm.) a także przynależności do izby samorządu zawodowego.

Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

4.5.5.) Wartość części: 84506,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Łukasz Widalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522 275 17 84

7.3.3) Ulica: Truskawkowa 5

7.3.4) Miejscowość: Grójec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) postępowanie zostało unieważnione ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części III.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.