eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa matryc do wyciskania aluminium do Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu ""Nowoczesne technologie materiałowe" TECHMATSTRATEG



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa matryc do wyciskania aluminium do Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Politechniki Wrocławskiej
w ramach projektu „„Nowoczesne technologie materiałowe” TECHMATSTRATEG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 43 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c14fd388-d243-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa matryc do wyciskania aluminium do Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Politechniki Wrocławskiej
w ramach projektu „„Nowoczesne technologie materiałowe” TECHMATSTRATEG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c14fd388-d243-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/68/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.408 Matryce do wyciskania aluminium.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217113

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: Art. 305 pkt 2 ustawy 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zmianami), zwana dalej uPzp.

Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli :
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniach SZP/242-409/2023 i SZP/242-007/2024 prowadzonych w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, nie została złożona żadna oferta. Postępowania zostały unieważnione na podstawia art. 255 pkt 1 uPzp. Pierwotne warunki zamówienia w niniejszym postępowaniu nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-033/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa matryc do wyciskania aluminium do Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
Przedmiot niniejszej umowy jest realizowany w ramach projektu . „Nowe powłoki zwiększające trwałość narzędzi w procesach kucia i wyciskania” współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Nowoczesne technologie materiałowe” TECHMATSTRATEG
2. Kod CPV: 42674000-1 Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu .
3. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska budynek B -9 Hala, ul. Łukasiewicza 7/9, 50-371 Wrocław..
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 – OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 42674000-1 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALMEX SERVICE sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642682186

7.3.3) Ulica: Almax Service Spółka z o.o. ul. FRANKLINA ROOSEVELTA nr 10

7.3.4) Miejscowość: TRZCIANKA

7.3.5) Kod pocztowy: 64-980

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127159,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji 12 dni roboczych od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.