eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Usługa transportu odpadów o kodzie 19 12 12 z terenu Działu Utylizacji Odpadów do instalacji zagospodarowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu odpadów o kodzie 19 12 12 z terenu Działu Utylizacji Odpadów do instalacji zagospodarowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430525592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 54

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 752 10 44

1.5.8.) Numer faksu: 81 752 10 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgkim.leczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.leczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e093b5b2-cfb9-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu odpadów o kodzie 19 12 12 z terenu Działu Utylizacji Odpadów do instalacji zagospodarowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e093b5b2-cfb9-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210603

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny transport odpadów o kodzie ex 19 12 12 – odpady frakcji nadsitowej o wielkości powyżej 80 mm oraz odpadów o kodzie 19 12 12 pochodzących z procesu mechanicznego rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych z terenu Działu Utylizacji Odpadów w Starej Wsi, gm. Łęczna do EkoPaliwa Chełm Sp. z o.o. ul. Fabryczna 6, 22-100 Chełm. Ładunek stanowić będą odpady palne o kodach 19 12 12 będące wynikiem sortowania odpadów komunalnych oraz rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych. Odpady w formie luźnej, nie zbelowanej, ładowane będą przez Zamawiającego przy pomocy ładowarki na terenie Działu Utylizacji Odpadów w Starej Wsi, gm. Łęczna. Wykonawca zobowiązuje się, przez cały okres obowiązywania Umowy, sukcesywnie odbierać od Zamawiającego Odpady w łącznej ilości około 6 000 Mg, gwarantując przy tym stałą zdolność systematycznego, tygodniowego odbioru na poziomie co najmniej 80 Mg.
Określona, maksymalna ilość odpadów nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do przekazania Wykonawcy odpadów w co najmniej takiej ilości, lecz szacunkowe określenie potencjalnego zapotrzebowania, a faktyczna ilość Odpadów przeznaczonych do odbioru i transportu uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że minimalna ilość odpadów podlegająca odbiorowi i transportowi na podstawie niniejszej Umowy nie będzie niższa, niż 4 500 Mg.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać do 2 transportów dziennie – w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Godziny załadunku: pomiędzy 6.00 a 14.00, od poniedziałku do piątku.
Szacowana ilość kursów w okresie realizacji umowy będzie wynosiła 320 kursów. Ilość ta została określona na potrzeby wykonania oszacowania wartości zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586464,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eco-World Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050131014

7.3.3) Ulica: Generała Stanisława Skalskiego 3/4

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-291

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.