Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244062/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. prof. S. Kaliskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pbs.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbs.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pbs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów przenośnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19014c28-fdc6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020112/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostwa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244062/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZZP.243.070.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23164,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki komputera przenośnego (notebooka) dla Pracowni Roślin Ozdobnych i Warzywnych, Wydziału Rolnictwa i Biotechnologii na potrzeby realizacji pracy badawczej4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5690,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki komputera przenośnego (notebooka) dla Wydziału Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki na potrzeby pracy badawczej4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 7831,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki fabrycznie nowego komputera przenośnego dla Działu Informatyki Politechniki Bydgoskiej, na potrzeby administrowania systemami informatycznymi,4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 9643,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 1 przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8708,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8708,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8708,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIME COMPUTERS Dariusz Leszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991266044
7.3.3) Ulica: ul. J. I. Kraszewskiego 15A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-229
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8708,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11771,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11771,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11771,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIME COMPUTERS Dariusz Leszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991266044
7.3.3) Ulica: ul. J. I. Kraszewskiego 15A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-229
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRIME COMPUTERS DARIUSZ LESZCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRIME COMPUTERS DARIUSZ LESZCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11771,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 3 zadania
- Dostawa mobilnego stołu operacyjnego pięciosegmentowego
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu monitoringu w Parku Wolności w Bydgoszczy (program BBO)
- Wykonanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wew. inst. gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u (gaz) dla lokalu mieszk. przy ul. Sienkiewicza 45/9 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wielofunkcyjnego boiska na terenie Młodzieżowego Domu Kultury nr 1 przy ul. K.K. Baczyńskiego 3 w Bydgoszczy (program BBO)
- Rozbiórka budynku niemieszkalnego położonego na terenie nieruchomości przy ul. Władysława Bełzy 18 w Bydgoszczy w formule "zaprojektuj i wykonaj".
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- "Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A."
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Remont Sali w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Strzałkowie
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Zespołu Szkół w Gdowie w ramach projektu "Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na zatrudnienie"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.