Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251981/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dróg przy użyciu kruszywa kamiennego” w ramach funduszu sołeckiego na rok 2023 dla miejscowości: Oględów, Podmaleniec, Wiśniowa Poduchowna, Wola Osowa, Zagrody.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dróg przy użyciu kruszywa kamiennego” w ramach funduszu sołeckiego na rok 2023 dla miejscowości: Oględów, Podmaleniec, Wiśniowa Poduchowna, Wola Osowa, Zagrody.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0e4692b-0522-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026095/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Utwardzenie dróg gminnych przy użyciu kruszywa – sołectwo Oględów
1.1.29 Utwardzenie dróg gminnych przy użyciu kruszywa – sołectwo Podmaleniec
1.1.31 Utwardzenie dróg gminnych kruszywem – sołectwo Wiśniowa Poduchowna
1.1.32 Utwardzenie dróg kruszywem kamiennym – sołectwo Zagrody
1.1.35 Utwardzenie dróg gminnych przy użyciu kruszywa kamiennego - sołectwo Wola Osowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251981
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.20.6.2023.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 71310,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych kruszywem kamiennym w ramach funduszu sołeckiego na rok 2023 dla miejscowości:
-Oględów – Utwardzenie dróg gminnych przy użyciu kruszywa,
-Podmaleniec – Utwardzenie dróg gminnych przy użyciu kruszywa,
-Wiśniowa Poduchowna – Utwardzenie dróg gminnych kruszywem,
-Wola Osowa – Utwardzenie dróg gminnych przy użyciu kruszywa kamiennego,
-Zagrody – Utwardzenie dróg kruszywem kamiennym w sołectwie,
obejmujący:
1) zakup, dowóz, rozplantowanie i uwałowanie ok. 640 ton kruszywa kamiennego pochodzenia mineralnego – (mieszanka sortowana 0-31,5 mm zgodnie z PN-EN 13043:2004) na drogi gminne na terenie gminy Staszów w ilościach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
Transport materiału w wyznaczone miejsce polegał będzie na dowozie ładunku o wadze nie mniejszej niż:
- 4 tony samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 9 ton,
- 10 ton samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 19 ton,
- 20 ton samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 33 tony,
2) wyrównanie równiarką samojezdną z uwałowaniem dróg utwardzonych w latach poprzednich o łącznej długości około 5 km,
oraz inne konieczne do wykonania prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia.
Wskazania dotyczące dopuszczalnej całkowitej masy pojazdów podaje się w celach informacyjnych. Przy doborze pojazdów do realizacji zadania Wykonawca ma uwzględnić ograniczenia dopuszczalnej masy całkowitej pojazdów określonej przepisami ustawy „Prawo o ruchu drogowym” w tym ograniczeniami podyktowanymi parametrami technicznymi dróg.
Wykonawca ma obowiązek dowozu, rozplantowania i uwałowania kruszywa kamiennego oraz wyrównania równiarką samojezdną z uwałowaniem dróg w terminie siedmiu dni od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w załączeniu do SWZ.
2. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 SWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 poz.1710 ze zm.), tj.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.W przedmiotowym postępowaniu, do terminu na składanie ofert, wyznaczonego w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówienia, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Wykonanie okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych central klimatyzacyjno - wentylacyjnych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- "Adaptacja/remont pracowni zawodowych"
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Pruszcz Gdański
- Remonty murów oporowych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Kłodzkiego
- Remont dróg leśnych Konstantynówki i Czarnej
- Przebudowa ul. Zwycięstwa w Paniówkach
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe- odcinek 2)
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Sokołów w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.