Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00126850/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00126850/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20 (po zmianach)
- 2022/BZP 00130108/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie Progr. Funkcjonalno-Użytkowego dla zad. inw. pn„Stworzenie siedziby Centrum Usług Społecznych poprzez rozbudowę bud. Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową części pomieszczeń”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598
1.5.8.) Numer faksu: +48227640450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Progr. Funkcjonalno-Użytkowego dla zad. inw. pn„Stworzenie siedziby Centrum Usług Społecznych poprzez rozbudowę bud. Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową części pomieszczeń”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1f23586-bfb9-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017829/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na rozbudowę budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126850/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 71666,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno –Użytkowego (PFU) wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla rozbudowy budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową, zlokalizowanego przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 w Legionowie.
2. Program funkcjonalno – użytkowy powinien opisywać szczegółowo rozwiązania technologiczne, materiałowe i organizacyjne oraz określić wymagania w stosunku do jakości robót budowlano-montażowych, zaprojektowanych technologii, materiałów i urządzeń oraz wyposażenia.
3. Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący przedmiot zamówienia, służyć ma do uszczegółowienia opisu zamierzenia inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego pn. „Stworzenie siedziby Centrum Usług Społecznych poprzez rozbudowę budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową części pomieszczeń”, które będzie objęte postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sporządzenie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w ramach ww. inwestycji (czyli wyłonienie Wykonawcy w formule „zaprojektuj i wybuduj”).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zobowiązania Wykonawcy stanowi Załącznik do SWZ, tj.:
1) Lokalizacja budynku.
2) Informacje podstawowe dotyczące przedmiotu opracowania.
3) Informacje szczegółowe dotyczące celu i zakresu opracowania w odniesieniu do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU).
4) Do dokumentacji PFU należy dołączyć projekt koncepcyjny wraz z wykazanymi opracowaniami.
5) Informacje podstawowe dotyczące celu i zakresu opracowania w odniesieniu do obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych.
6) Dane wyjściowe dla planowanej rozbudowy wraz z adaptacją pomieszczeń.
7) Powierzchnie pomieszczeń projektowanych i adaptowanych.
8) Informacja na temat statusu formalnego inwestycji.
9) Wytyczne podstawowe dotyczące zakresu i formy opracowania dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać w pełnym zakresie wytyczne dotyczące planowanych robót budowlanych i zmian funkcjonalnych budynku.
10) Podstawowe informacje dotyczące istniejącego budynku.
11) Szkic graficzny zagospodarowania terenu.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy w ilościach określonych poniżej:
- 3 egzemplarzy w formie papierowej w formacie A4;
- 2 egzemplarze w wersji elektronicznej w plikach PDF i plikach edytowalnych.
5. Wykonawca musi posiadać stosowne kwalifikacje i uprawnienia wymagane odpowiednimi przepisami prawa, niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do realizacji przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, m.in.: rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458).
7. Wykonawca zobowiązany jest do opisania w dokumentacji Programu Funkcjonalno–Użytkowego proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technologicznych w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokumentacji nie mogą być wskazane przez Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi oraz sformułowania, które mogłyby utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku, gdy jest to uzasadnione specyfiką zamówienia i brakiem możliwości precyzyjnego określenia urządzeń i rozwiązań technologicznych oraz materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Wykonawca może zastosować określenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia zapisu „lub równoważne”, wskazując równocześnie na minimalne wymagania techniczne materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku użycia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję, Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia.
8. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a rękojmi 24 miesiące na przedmiot umowy, od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
9. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 12 tygodni (84 dni) od dnia zawarcia umowy.
10. Zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w czasie krótszym niż 12 tygodni będzie dodatkowo punktowane. Zaoferowanie wykonania przedmiotu zamówienia w czasie dłuższym niż 12 tygodni będzie podstawą odrzucenia oferty Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SART Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342504232
7.3.3) Ulica: ul. Czerwonych Maków 11
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Zakup i dostawa dwóch poleasingowych serwerów
- Remont nawierzchni parkingu przy Urzędzie Miasta Legionowo
- Przebudowa ul. Szwajcarskiej w zakresie budowy drogi dla rowerów
- Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych
- Remonty cząstkowe i bieżące chodników z płyt betonowych i kostki brukowej betonowej wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Legionowo
- Dostawa serwera na potrzeby Jednostki Podległej Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Magnuszew
- Remont, wymiana i montaż stolarki okiennej w budynku mieszkalnym przy ul. Uniejowskiej w Warszawie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "PIŁA ReWITAlizacja placu Zwycięstwa: ZIELEŃ i BEZPIECZEŃSTWO"
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zaniemyślu, ul. Średzka 16, 63-020 Zaniemyśl"
- "Opracowanie dokumentacji na: "Rozbudowę drogi powiatowej nr 3925W na odcinku Wierzbice Strupki - Czekanów"
- Badania parkingowe w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.