eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywne usługi cateringowe dla uczestników kursów organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne usługi cateringowe dla uczestników kursów organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7b87ed6-006c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne usługi cateringowe dla uczestników kursów organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b87ed6-006c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 90969,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia sukcesywnych usług cateringowych dla uczestników kursów organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum, podnoszących kwalifikacje kadry medycznej udzielającej świadczeń zdrowotnych, w tym w związku z chorobą zakaźną, w szczególności COVID – 19.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: http://ezamowienia.gov.pl. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: CPV: 55511000-5 Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów, 55520000 -1 Usługi dostarczania posiłków.
7. Podwykonawstwo.
7.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
7.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7.3. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
8.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi cateringowej dla uczestników kursów organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum,
podnoszących kwalifikacje kadry medycznej udzielającej świadczeń zdrowotnych, w tym w związku z chorobą zakaźną, w szczególności COVID – 19.
8.2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu w każdym dniu trwania zajęć dydaktycznych w ilości określonej w zamówieniu, cateringu w formie:
a) Serwisu kawowego,
b) Obiadu.
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy.
8.3. Świadczenie usługi cateringowej odbywać się będzie w miejscu realizowania kursu i podczas jego trwania na terenie Krakowa (Nowa Siedziba Szpitala Uniwersyteckiego ul. M. Jakubowskiego 2, 30-688 Kraków; Uniwersytecki Szpital Dziecięcy ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków) lub w innych obiektach na terenie Krakowa. Miejsce świadczenia usługi zostanie każdorazowo ustalone przez Zamawiającego.
8.4. Zamawiający wymaga odpowiedniego przygotowania miejsca, w którym będzie świadczona usługa cateringowa polegająca na serwowaniu obiadów i serwisu kawowego, w zakresie niezbędnym do jej realizacji, w tym zapewnienia stołu/stołów w celu rozłożenia cateringu. Wszystkie posiłki będą spożywane na stojąco.
8.5. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia sali/pomieszczenia, gdzie będzie świadczona usługa cateringowa.
8.6. Jednostką miary służącą do kalkulacji potrzeb cateringowych osobo/dzień (składający się z dziennego kosztu przygotowania, dostarczenia, podania posiłków oraz sprzątania dla jednej osoby).
8.7. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą być wykonywane sukcesywnie w okresie od dnia 19.06.2023 r. do dnia 18.12.2023 r. lub do wyczerpania jej wartości, jeżeli nastąpi to przed upływem terminu na jaki umowa została zawarta.
8.8. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sukcesywne świadczenie usługi cateringowej w formie obiadu oraz całodziennego serwisu kawowego w miejscu realizowania kursu i podczas jego trwania.
8.9. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia 2 kursów w jednym terminie i w różnych lokalizacjach na terenie Krakowa.
8.10. Świadczenie usługi cateringowej będzie odbywało się sukcesywnie w ramach organizowanych przez Zamawiającego kursów, na podstawie każdorazowo składanego zapotrzebowania, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy.
8.11. Zamawiający wymaga dostępności usług Wykonawcy przez 5 dni w tygodniu oraz soboty i niedziele.
8.12. Kursy będą się odbywały dla cz. 1 i cz. 2 w godz.: od 8.00-15.00 oraz cz. 3 w godz. od 8.00.-18.00 w dniach nienastępujących po sobie w Nowej Siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego przy ul. Macieja Jakubowskiego 2, 30 - 688 Kraków; Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym przy ul. Wielickiej 265, 30-663 Kraków lub w innych obiektach na terenie Krakowa wskazanych przez Zamawiającego.
8.13. Dokładny termin, godziny, miejsce realizacji danego kursu oraz liczba uczestników dla danego kursu będą każdorazowo przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej z 2 dniowym roboczym wyprzedzeniem przed datą rozpoczęcia kursu. Informacja zostanie doręczona drogą elektroniczną, telefoniczną lub osobiście.
8.14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych posiłków zgłoszonych w zapotrzebowaniu najpóźniej na 2 godziny przed planowaną usługą cateringową w dniu trwania kursu, o czym poinformuje Wykonawcę telefonicznie lub drogą elektroniczną.
8.15. Przewidywana łączna liczba uczestników wszystkich kursów wynosi max. 480 osób (liczba uczestników może ulec zmniejszeniu).
8.16. Zamawiający gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia na poziomie 30%.
8.17. Planowana ilość uczestników jednego kursu od 18 do 22 osób/dzień podczas trzydniowych kursów.
8.18. Łącznie szacunkowa liczba osobo/dni wynosi max. 1 440.
8.19. Podana liczba osobo /dni stanowi szacunkową liczbę przewidzianą do zrealizowania na rok 2023. Ostateczna liczba osób /dni uzależniona jest od liczby zakwalifikowanych uczestników kursów może ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie trwania umowy, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu zgłaszał żadnych roszczeń.
8.20. W przypadku odwołania kursu Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z całości usługi cateringowej przewidzianej dla danego kursu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie wykonaną i odebraną usługę cateringową realizowaną w ramach przedmiotu umowy, tj. za wydaną i odebraną liczbę posiłków.
9. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte i opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84326,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84326,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84326,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna ROGÓŻ FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA „Zielony Smok”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795 171 78 18

7.3.3) Ulica: ul. Weissa 18/11

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-339

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84326,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-20 do 2023-12-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.