eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › REMONT SIECI KANALIZACJI BURZOWEJ W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO W BRANIEWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT SIECI KANALIZACJI BURZOWEJ W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO W BRANIEWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT SIECI KANALIZACJI BURZOWEJ W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO W BRANIEWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7a666e6-d6a9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167592/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 604907,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Remont sieci kanalizacji burzowej w kompleksie wojskowym przy
ul. Wojska Polskiego w Braniewie.

Charakterystyka obiektu:
sieć kanalizacji deszczowej zlokalizowana na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego, którego układ urbanistyczny wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków w Braniewie.

Lokalizacja, nazwa użytkownika:
Adres: 14-500 Braniewo, ul. Wojska Polskiego nr 7
Działka o nr geod. 146/4 w obr. ewid. Nr 6 jednostka ewidencyjna
m. Braniewo, KW EL1B/00012331/6 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Braniewie.

Użytkownicy: 43 BPL w Braniewie, JW. 2980 w Braniewie

Zakres robót: czyszczenie, wyrzynanie korzeni, inspekcja TV, bezwykopowe naprawy punktowe metodą pakerowania, w sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej
o przekrojach rur betonowych i kamionkowych DN 150 - 400mm na odcinku ok. 3 596m, wymiana wpustów ulicznych z kratą żeliwną H-400.

Roboty obejmują: dla kanałów z rur betonowych DN 400 – odcinek 116m;
 Czyszczenie kanału przed naprawą na długości wg przedmiaru łącznie z wycięciem korzeni drzew,
 Inspekcja kamerą telewizyjną odcinka sieci z opisem od studzienki kontrolnej początkowej do końcowej, które podlegają naprawie,
 Wykonanie napraw odcinkowych po ok. 0,5 m – łącznie do 2% odcinka o długości 116m metodą pakerowania = 2 szt. na wskazanym odcinku,
 Nagranie inspekcji przed wykonaniem montażu pakerów oraz inspekcji powykonawczej na płycie CD.

Roboty obejmują: dla kanałów z rur betonowych DN 300 – odcinek 236m;
 Czyszczenie kanału przed naprawą na długości wg przedmiaru łącznie
z wycięciem korzeni drzew,
 Inspekcja kamerą telewizyjną odcinka sieci z opisem od studzienki kontrolnej początkowej do końcowej, które podlegają naprawie,
 Wykonanie napraw odcinkowych po ok. 0,5 m – łącznie do 4% odcinka o długości 236m metodą pakerowania = 9 szt. na wskazanym odcinku,
 Nagranie inspekcji przed wykonaniem montażu pakerów oraz inspekcji powykonawczej na płycie CD.

Roboty obejmują: dla kanałów z rur betonowych DN 200–odcinek 1170m;
 Czyszczenie kanału przed naprawą na długości wg przedmiaru łącznie
z wycięciem korzeni drzew,
 Inspekcja kamerą telewizyjną odcinka sieci z opisem od studzienki kontrolnej, początkowej do końcowej, które podlegają naprawie,
 Wykonanie napraw odcinkowych po ok. 0,5 m – łącznie ok. 4 % odcinka
o długości 1170m metodą pakerowania = do 47 szt. na wskazanym odcinku,
 Nagranie inspekcji przed wykonaniem montażu pakerów oraz inspekcji powykonawczej na płycie CD.

Roboty obejmują: dla kanałów z rur kamionkowych DN 150, odcinek 2074m, odcinki proste od studzienki do studzienki kontrolnej oraz przykanaliki odprowadzające wody dachowe z budynków;
 Czyszczenie kanału przed naprawą na długości wg przedmiaru łącznie
z wycięciem korzeni drzew,
 Inspekcja kamerą telewizyjną odcinka sieci z opisem od studzienki kontrolnej, początkowej do końcowej, które podlegają naprawie,
 Wykonanie napraw odcinkowych po ok. 0,5 m – łącznie ok 2% odcinka o długości ok. 2074m metodą pakerowania = do 41 szt. na całym wskazanym odcinku,
 Nagranie inspekcji przed wykonaniem montażu pakerów oraz inspekcji powykonawczej na płycie CD,

Roboty obejmują: wbudowanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych o śr. DN 1000mm z włazem kanałowym typu lekkiego;
 Wbudowanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych DN 1000mm o głębokości do 3m na istniejącym kolektorze kanalizacji deszczowej,
 Włączenie do studni odcinków kolidujących to jest zarwanego kanału kanalizacji deszczowej DN 200 z rur betonowych,
 Włączenie do studni odcinka kolidującego to jest zarwanego drenażu placu z rur kamionkowych o średnicy do 100mm.
 Teren po wbudowaniu studni doprowadzić do stanu poprzedniego.

Roboty obejmują: wymianę studzienek betonowych dla wpustów ulicznych typu H- 400
 Wymianę wpustów betonowych DN 600mm z kratą żeliwną typu H-400 – szt. - 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431420,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431420,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSG INDUSTRIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552264351

7.3.3) Ulica: ul. Granitowa 47

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-750

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431420,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin wykonania zamówienia: do 120 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.