eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Walim › "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Walim II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Walim II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WALIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 9

1.5.2.) Miejscowość: Walim

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-320

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@walim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-246c137e-de91-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Walim II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-246c137e-de91-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017158/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Walim II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185840

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZ.271.1.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, z nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (tzw. „mieszanych”), z domków letniskowych oraz nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno- wypoczynkowe z terenu Gminy Walim z miejscowości: Walim, Dziećmorowice, Glinno, Jugowice, Michałkowa, Niedźwiedzica, Nowa Wieś, Nowy Julianów, Stary Julianów, Olszyniec, Podlesie, Rzeczka, Zagórze Śląskie,
Szacunkowa liczba mieszkańców od których będą odbierane odpady komunalne to ok. 4433 mieszkańców zamieszkałych na terenie ok. 1282 nieruchomościach, w tym 62 nieruchomości w części zamieszkałych.
Wykaz nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne stanowi załącznik Nr 1 do projektowanych zapisów umowy. Zamawiający przewiduje zmiany ilości nieruchomości ± 5%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację zamówienia Zamawiający może przeznaczyć kwotę 240 000 zł brutto. W postępowaniu zostały złożone trzy oferty zgodnie z poniższym wykazem.
Wykaz złożonych ofert Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy: Cena brutto
1.
SAP-BUD PPHU Sylwester Kowal
ul. Wileńska 4, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
280 216,80 zł
2.
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o.
58-300 Wałbrzych, ul. Kolejowa 4
384 102,00 zł
3.
Alba Dolny Śląsk Sp. z o.o.
ul. Szczecińska 5, 54-517 Wrocław
394 707,60 zł
Na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 ppkt a) ustawy Pzp oferta nr 1 została odrzucona jako złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania
W postępowaniu spośród dwóch ważnych złożonych ofert, oferta z najkorzystniejszą ceną ofertową wynosi 384 102,00 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.