eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łupawa › Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁUPAWIE IM. ADAMA MICKIEWICZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000563648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łupawa 22

1.5.2.) Miejscowość: Łupawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 846 35 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry-os@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: splupawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ff5c84a-f3b2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ff5c84a-f3b2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024202/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej SP Łupawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OS3.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 232908,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1. Sale lekcyjne nr 1,2,3 – roboty remontowe i malarskie ścian i sufitów, wymiana wykładziny pcv, wymiana drzwi wejściowych oraz utylizacja materiałów rozbiórkowych.
Wymiary poszczególnych elementów sali - ściany 69,5 m2, podciągi i słupy 21,87 m2, ościeża 1,47 m2, sufity 52,28 m2 i podłogi 52,28 m2. Wszystkie wymienione czynności należy wykonać w każdej sali.
2. Korytarz i schody – roboty remontowe i malarskie ścian i sufitów, wymiana podłogi, wymiana drzwi wejściowych, utylizacja materiałów rozbiórkowych oraz wymiana balustrad schodowych z piwnicy na parter wraz z kratą przy sali bibliotecznej.
Wymiary poszczególnych elementów korytarza i schodów - ściany 237,5 m2, spoczniki i biegi schodowe 31,81 m2, słupy 5,4 m2, sufit 113,34 m2, podłogi 113,34m2, balustrady schodowe 17,35 mb. i krata przy sali bibliotecznej: wysokość 2,18m, szerokość 1,18 m.
–UWAGA: kolorystykę ścian, wykładziny podłogowej z tworzywa pcy, płytek kamionkowych oraz drzwi należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły przed przystąpieniem do robót.
Wykonawca może rozpocząć prace od dnia 26.06.2023r. Organizację prac należy uzgodnić z Dyrektorem szkoły.
Szczegółowy wykaz prac wraz z obmierzeniem pomieszczeń został wykazany w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239337,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262246,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239337,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Murarski Wiesław Reca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182646

7.3.4) Miejscowość: Mądrzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239337,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-26 do 2023-08-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.