Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00217201/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁUPAWIE IM. ADAMA MICKIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000563648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łupawa 22
1.5.2.) Miejscowość: Łupawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 846 35 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry-os@potegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: splupawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ff5c84a-f3b2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ff5c84a-f3b2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024202/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej SP Łupawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OS3.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232908,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja trzech klasopracowni, korytarza i schodów w części piwnicznej w Szkole Podstawowej w Łupawie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Sale lekcyjne nr 1,2,3 – roboty remontowe i malarskie ścian i sufitów, wymiana wykładziny pcv, wymiana drzwi wejściowych oraz utylizacja materiałów rozbiórkowych.
Wymiary poszczególnych elementów sali - ściany 69,5 m2, podciągi i słupy 21,87 m2, ościeża 1,47 m2, sufity 52,28 m2 i podłogi 52,28 m2. Wszystkie wymienione czynności należy wykonać w każdej sali.
2. Korytarz i schody – roboty remontowe i malarskie ścian i sufitów, wymiana podłogi, wymiana drzwi wejściowych, utylizacja materiałów rozbiórkowych oraz wymiana balustrad schodowych z piwnicy na parter wraz z kratą przy sali bibliotecznej.
Wymiary poszczególnych elementów korytarza i schodów - ściany 237,5 m2, spoczniki i biegi schodowe 31,81 m2, słupy 5,4 m2, sufit 113,34 m2, podłogi 113,34m2, balustrady schodowe 17,35 mb. i krata przy sali bibliotecznej: wysokość 2,18m, szerokość 1,18 m.
–UWAGA: kolorystykę ścian, wykładziny podłogowej z tworzywa pcy, płytek kamionkowych oraz drzwi należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły przed przystąpieniem do robót.
Wykonawca może rozpocząć prace od dnia 26.06.2023r. Organizację prac należy uzgodnić z Dyrektorem szkoły.
Szczegółowy wykaz prac wraz z obmierzeniem pomieszczeń został wykazany w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239337,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262246,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239337,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Murarski Wiesław Reca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182646
7.3.4) Miejscowość: Mądrzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW RECA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW RECA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239337,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-26 do 2023-08-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
- remont pomieszczeń w żłobku Jacek i Agatka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.