eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › "ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CHEŁMSKI PARK WODNY I TARGOWISKA MIEJSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W CHEŁMIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Chełmski Park Wodny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110256409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 133A

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 570 79 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@parkwodnychelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkwodnychelm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka komunalna, spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Przedmiotem działalności jest wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi oraz na zlecenie oraz działalność sportowa, rekreacyjna i rozrywkowa. SEKCJA II

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO W CHEŁMSKIM PARKU WODNYM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09cc3cd2-4925-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011579/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług ratownictwa wodnego, w Chełmskim Parku Wodnym, w okresie 12 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09cc3cd2-4925-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie na adres e-mail: przetargi@parkwodnychelm.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://parkwodnychelm.ezamawiajacy.pl w zakładce Korespondencja”. Informacje szczególowe opisane zostały w rozdz. XVI SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Ogólne zasady korzystania z Platformy,
zostały określone w rozdz. XVI SWZ.
1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie Zakupowej tj.:
1.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
1.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
1.4. Włączona obsługa JavaScript;
1.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający
określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps,
odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
2. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
2.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,
jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:
4.1. Składając Ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji)
opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa
załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: parkwodnychelm.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje z zakresu RODO ujęto w Rozdziale XXVIII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja z zakresu RODO ujęto w Rozdziale XXVIII
SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego, rozumianych jako zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się, przebywających, uprawiających sport lub rekreację na obszarze wodnym zlokalizowanym na terenie Kompleksu Chełmski Park Wodny w Chełmie, w szczególności osób korzystających z atrakcji wodnych, oraz prowadzenie działań ratowniczych na terenie Kompleksu w tym udzielanie pomocy przedlekarskiej osobom przebywającym w Kompleksie,
w godzinach pracy Kompleksu, przez okres 12 miesięcy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i przypisanymi im zakresami obowiązków i odpowiedzialności. szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jestw załacznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, na warunkach przewidzianych w umowie podstawowej przewiduje udzielenie zamówień dotyczących powtórzenia podobnych do przedmiotowych usług ratownictwa wodnego, stanowiących nie więcej niż 5 % wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:cena oferty [C] oraz doświadczenie ratowników [DR]

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie ratowników [DR]

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
1.1. Zamawiający uzna wskazany w pkt 1 powyżej warunek udziału za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: spełnił warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada aktualną decyzję administracyjną ministra właściwego do spraw wewnętrznych, udzielającą zgody do wykonywania ratownictwa wodnego na podstawie art. 12 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 350 ze zm.) oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg treści wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej
i zawodowej.
2.1. Zamawiający uzna wskazany w pkt. 2 warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę ratownictwa wodnego, która była świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości brutto co najmniej 800.000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) w zakresie świadczenia usług ratownictwa wodnego w parkach wodnych lub krytych pływalniach,
2) dysponuje lub będzie dysponował:
a) ratownikami wodnymi, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia, w ilości co najmniej takiej liczby osób, która zapewni realizację zamówienia określonego w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2a do SWZ), tj. minimum 20 osób, z których każda będzie posiadać minimum 12 miesięczne doświadczenie w zakresie świadczenia usług ratownictwa wodnego w parkach wodnych lub krytych pływalniach,

b) w tym co najmniej dwiema osobami pełniącymi funkcję koordynatora (kierownika ekipy) sprawującymi nadzór nad osobami, o których mowa powyżej, odpowiedzialnymi za koordynację, kontrolę jakości usług i kontakty z Zamawiającym, posiadającymi minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku osoby kierującej pracownikami/innymi osobami wykonującymi usługi ratownictwa wodnego.
Ww. osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne za świadczenie usług, będą musiały posiadać aktualne uprawnienia wymagane przepisami prawa (Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 roku – w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 747) oraz spełniać wymagania określone w art. 13 ust. 1 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2021 r, poz. 2053, z późn. zm.).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3.1. warunek określony w pkt. 2.1. ppkt 1) powyżej musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),

3.2. warunek określony w pkt. 2.1 ppkt 2). powyżej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualna decyzja administracyjną ministra właściwego do spraw wewnętrznych, udzielającą zgody do wykonywania ratownictwa ,wodnego na podstawie art. 12 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 350 ze zm.),
2 ) wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem przedstawionym w Załączniku nr 4 do SWZ wraz
z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
3) wykaz osób zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4a do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez Podmiot udostępniający zasoby - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3a do SWZ – o ile dotyczy. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez ykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby - wzór oświadczenia w przypadku składania zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,
jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 pzp,
przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 2.1, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 pzp, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pkt. 2.3. oraz 2.4 Rozdział XIII SWZ stosuje się odpowiednio.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawcy(ców) wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 oraz ust. 2 PZP.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski S.A., nr rachunku: 37 1020 3147 0000 8502 0105 9740. Tytuł przelewu: „Wadium – Postępowanie pn. ,,Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w Chełmskim Parku Wodnym, przez okres 12 miesięcy’’.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Zaleca się wskazanie w treści dokumentu adresu e-mail, na który Zamawiający będzie mógł ewentualnie przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
8. Zasady zwrotu wadium zawarto w art. 98 PZP.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 PZP, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
9.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.
9.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w innej dopuszczonej formie niż pieniężna dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi dla niego przepisami.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Przepisy PZP dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana mowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w szczególności w przypadku:
1) zmiany obowiązujących przepisów, mających wpływ na usługi objęte przedmiotem Umowy,
2) wystąpienia innych okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć,
3) gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2 PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego i tym podobnych zmianach Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-29 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy złożyć na Platformie pod adresem: https://parkwodnychelm.ezamawiajacy.pl, w zakładce „OFERTY",

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT został zawarty w XXIII rozdz. SWZ.
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w zakresie realizacji zamówienia czynności tj. usługi ratownictwa wodnego, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320.
2. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób wskazanych w pkt 1 oraz uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań związanych zatrudnieniem wskazanych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia wymagań zawarto w Załączniku nr 6 do SWZ.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed zawarciem Umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5% wartości całkowitej ceny oferty.
Zamawiający wymaga aby wykonawca zawarł na cały okres wykonywania Umowy (przedmiotu zamówienia) umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczenia OC musi wynosić co najmniej 1 200 000 PLN (jeden milion dwieście tysięcy złotych) za jedno i wszystkie zdarzenia objęte umową OC i będzie je kontynuował (aktualizował i utrzymywał co najmniej na tę samą sumę gwarancyjną) przez cały czas trwania Umowy. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy OC wraz z dowodem opłacenia wymagalnych na dzień jej złożenia składek i OWU, wykonawca przedłoży zamawiającemu przed zawarciem Umowy.Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, na warunkach przewidzianych w umowie podstawowej przewiduje udzielenie zamówień dotyczących powtórzenia podobnych do przedmiotowych usług ratownictwa wodnego, stanowiących nie więcej niż 5 % wartości zamówienia podstawowego.
9. Zamawiający wymaga, aby ratownicy świadczący usługi władali językiem polskim w stopniu komunikatywnym
KORZYSTANIE PRZEZ WYKONAWCĘ ZE ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ INNYCH PODMIOTÓW zamawiający okreslił w rozdz. XV.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.