eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 65

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umchelm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6afadb6-c701-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022449/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142747

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia: „Modernizacja boiska do koszykówki na osiedlu Słonecznym”, obejmująca:
a) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w oparciu o uzgodnienia z Zamawiającym, zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz programem funkcjonalno-użytkowym;
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów, map, warunków technicznych uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji administracyjnych oraz zgłoszeń warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania;
c) wymiana nawierzchni boiska na polipropylenową oraz oznaczenie linii boiska zgodnie z opracowaną dokumentacją (jeśli wystąpi taka konieczność przebudowa podbudowy nawierzchni oraz odwodnienia);
d) wykonanie grafiki herbu Miasta Chełm w kole na środku boiska;
e) stały montaż nowych słupów z koszami (kosze przystosowane do wykonywania tzw. "wsadów” zakończonych wieszaniem się zawodnika na koszu) oraz opcjonalnie montowanych bramek do innych gier – piłki nożnej, piłki ręcznej;
f) wykonanie piłkochwytów (z przynajmniej trzech stron: za koszami oraz od strony placu do ćwiczeń na drążkach; z przerwami między nimi umożliwiającymi swobodne przejście; wysokość min. 2m wyższa od kosza);
g) zapewnienie nadzoru autorskiego jednostki projektowej nad realizacją inwestycji a także udział w czynnościach towarzyszących realizacji inwestycji;
h) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 175.000,00 zł brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 185125,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia: „Renowacja nawierzchni i ogrodzenia szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie”, obejmująca:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (lub uzyskanie pozwolenia na budowę)
b) wykonanie robót rozbiórkowych, ziemnych i przygotowawczych,
c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt gumowych lub innego materiału syntetycznego (nie dopuszcza się mat przerostowych) wraz z niezbędnymi warstwami podbudowy i obrzeżami,
d) dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych;
e) montaż nowego ogrodzenia placu zabaw;
f) prace porządkowe i rekultywacja terenu po przeprowadzonych pracach budowlano-montażowych;
g) przekazanie obiektu do użytkowania;
h) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 150.000,00 zł brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 207372,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEED invest sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242751971

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęło 5 ofert.
zamawiający odrzucił 2 oferty:

1) Oferta nr 1 MONTOWNIA OGRODÓW KRZYSZTOF GĄSKA, Niedrzwica Duża, STRZESZKOWICE MAŁE, nr 39, 24-220 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12) ustawy – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

2) Oferta nr 2 WELDSTRADE KAMIL SIKORA, Jabłonica, ul. Główna 27, 26-432 Wieniawa na ppdstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Cena w ofercie nieodrzuconej nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pokrycia finansowego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.