Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00161445/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski w ramach zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej i przebudowa budynku urzędu gminy oraz OSP w Lyskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LYSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Lyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4300051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c9c9242-6ad1-4e4e-a6bc-63afb94a70b11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski w ramach zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej i przebudowa budynku urzędu gminy oraz OSP w Lyskach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c9c9242-6ad1-4e4e-a6bc-63afb94a70b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023963/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór inwestorski w ramach zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej i przebudowa budynku urzędu gminy oraz OSP w Lyskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025.RI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Nadzór inwestorski w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej i przebudowa budynku urzędu gminy oraz OSP w Lyskach”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją i rozliczeniem robót budowlanych w specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
2) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 725 z późn. zm.);
3) obsługę zadania inwestycyjnego w zakresie określonym w umowie, kontrolowanie rozliczeń inwestycji z wykonawcą robót, jak również z jego podwykonawcami.
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało przede wszystkim:
1) wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności Prawem budowlanym, oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i umową z Wykonawcą robót budowlanych;
2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
4) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, organizacyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego;
5) organizacja i prowadzenie narad koordynacyjnych budowy;
6) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z Zamawiającym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
Opis zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej i przebudowa budynku urzędu gminy oraz OSP w Lyskach” wraz z linkiem do dokumentacji tego zadania stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231732,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH "PK" Patryk Kawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481292786
7.3.3) Ulica: Leśna 28B
7.3.4) Miejscowość: Lubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 47-244
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowo - Handlowe "PK" Patryk Kawa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI LYSKI
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Raszczycach ul. Wiejska 10-18
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski
więcej: przetargi LYSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Czarnowie"
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem pełnobranżowej dokumentacji wykonawczej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa wraz z przebudową budynku Szkoły Podstawowej nr 13"
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 981 w m. Wilczyska
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa obwodnic Podłęża i Niepołomic w nowym przebiegu DW 964 (stanowiących połączenie Niepołomickiej Strefy Inwestycyjnej z siecią dróg międzynarodowych) (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.