Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203414/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00224697/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności do budynków A, B, C, D i E w SPZOZ w Wolsztynie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: PRZETARGI@SPZOZWOLSZTYN.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności do budynków A, B, C, D i E w SPZOZ w Wolsztynie"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2247f198-ea65-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066748/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie infrastruktury dla osób ze szczególnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie dofinansowane jest w ramach projektu pn. Dostępność Plus dla Zdrowia, Umowa o powierzenie Grantu NR UM.SZP.W-5058.2022-00/453/1059 na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności SPZOZ w Wolsztynie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203414
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1014548,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia objęte są roboty budowlane polegające na:
a) Dostawa i wymiana drzwi wejściowych na automatyczne (Biuro przyjęć)
b) dostawa i wymiana drzwi wejściowych na automatyczne (Winda główna)
c) dostawa i wymiana drzwi do pomieszczeń Oddziału Chirurgii Ogólnej z Pododdziałem Chi-rurgii Urazowo-Ortopedycznej i Oddział Rehabilitacyjny,
d) Dostosowanie wszystkich istniejących otworów drzwiowych w celu montażu nowych drzwi i wykonanie prac współistniejących – dotyczy montażu wszystkich drzwi objętych przedmiotem umowy,
e) Wykonanie łazienek dostosowanych do osób z ze szczególnymi potrzebami: Oddziału Chi-rurgii Ogólnej z Pododdziałem Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej, Rehabilitacji, Biura Przyjęć,
f) Wymiana wraz z montażem okładziny antypoślizgowej schodów zewnętrznych oraz prze-robienie istniejącej balustrady -Budynku C (wejście do Rehabilitacji Dziennej i Pracowni Endoskopii)
g) Wymiana i montaż wykładziny przemysłowej PCV antypoślizgowej do pomieszczeń szpi-talnych- łącznie 1500 m2 podłogi, o klasie antypoślizgowej min. R11.
3. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia była realizowana zgodnie ze Standardami dostępności szpitali, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ("OPZ") został określony w dokumentacji projektowej tj. załączniku nr 8 do SWZ, na który składają się:
Rzuty, rysunki, opisy techniczne
przedmiary (przy czym z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia mają one charakter wyłącznie pomocniczy)
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1474770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1474770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1474770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD ŁUKASZ MATYJA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981593817
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1474770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.