Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00201737/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i wymiana oświetlenia ulicznego w Gminie Frampol”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Frampol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radzięcka 8
1.5.2.) Miejscowość: Frampol
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-440
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846857509
1.5.8.) Numer faksu: 846857563
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umframpol@frampol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umframpol.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://frampol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i wymiana oświetlenia ulicznego w Gminie Frampol”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23f14785-2502-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000641/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa i wymiana oświetlenia ulicznego w Gminie Frampol
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.29.02.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192197,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Budowa linii kablowej nN oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej nr 2914L w m. Kąty, gm. Frampol”.Zakres zamówienia obejmuje:
- budowę wewnętrznej linii zasilającej WLZ oraz szafy oświetlenia ulicznego,
- budowa linii kablowej nN oświetlenia ulicznego,
- koszty pośrednie – obsługa geodezyjna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31320000-5 - Kable energetyczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 30851,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Budowa linii kablowej nN oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej Nr 2906L i 2910L w m. Teodorówka gm. Frampol”Zakres zamówienia obejmuje:
- budowę wewnętrznej linii zasilającej WLZ oraz szafy oświetlenia ulicznego,
- budowa linii kablowej nN oświetlenia ulicznego,
- koszty pośrednie – obsługa geodezyjna
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31320000-5 - Kable energetyczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 24285,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gm. Frampol- wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Frampol,
- montaż opraw oświetleniowych w m. Karolówka,
- montaż opraw oświetleniowych w m. Korytków Mały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31320000-5 - Kable energetyczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 79255,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37822,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50983,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37822,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MAR S.C. Marczak Piotr, Marczak Łukasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182107718
7.3.4) Miejscowość: Teodorówka Kolonia 17B
7.3.5) Kod pocztowy: 23-440
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-MAR S.C. MARCZAK PIOTR, MARCZAK ŁUKASZ
jakie przetargi wygrała firma
EL-MAR S.C. MARCZAK PIOTR, MARCZAK ŁUKASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37822,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie zostały złożone dwie oferty. Oferta z najkorzystniejszą ofertą została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ wezwany Wykonawca, nie udzielił w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny.
Kolejna najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29501,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110724,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie zostały złożone dwie oferty. Oferta z najkorzystniejszą ofertą przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97430,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117354,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Głuchołazach oraz budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Bodzanów, w ramach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dokum. proj. oraz roboty budowl. i inst. zw. z dostos. bud. przy ul. 3-go Maja 46 w Zgierzu do przep. p.poż. i budowl. - zad. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów
- Remont nawierzchni placu w kompleksie wojskowym przy ul. Lubelskiej 168 w Chełmie.
- REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU LXXVIII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W WARSZAWIE - ETAP II
więcej: Kable energetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.