Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00204485/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
- 2025/BZP 00212229/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00321806/01 - Wynik z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd3ee822-fae8-4ff1-bcbe-2859c6741dde
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026867/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zakup artykułów promocyjno-reklamowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.38.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 384620,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części.
3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ dla części 1; w załączniku nr 1b do SWZ dla części 2 i w załączniku nr 1c do SWZ dla części 3 oraz we wzorach umów - załącznik nr 2a do SWZ dla części 1, załącznik nr 2b do SWZ dla części 2 i załącznik nr 2c do SWZ dla części 3.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
5. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Opcja zakłada zwiększenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy), pod warunkiem, że zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe (zgodnie z ofertą Wykonawcy) nie ulegną zwiększeniu, a także zostanie zachowany termin realizacji jak dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku części 2 postępowania termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji to: do 3 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, w terminie nie później niż 1 tydzień przed zakończeniem terminu realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego, na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
3) Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zakupić dodatkowe artykuły promocyjno-reklamowe z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta lub skorzysta w mniejszym niż maksymalnym zakresie.
4) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy.
5) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo lub kilkakrotnie, na różny rodzaj oraz ilość artykułów promocyjno-reklamowych, przy czym nie może przekroczyć wartości wskazanej w pkt 1).
6. Podane w załącznikach 1a-1c do SWZ parametry dla artykułów promocyjno-reklamowych, należy odczytywać z tolerancją +/-10% od parametru podanego dla danego artykułu (z wyjątkiem artykułu z poz. 24 załącznika nr 1a tj. bojki asekuracyjnej). Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej.
7. Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania:
1) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, artykuły mają zapewniać łatwe i bezproblemowe z nich korzystanie,
2) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu),
3) estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia artykułu podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane oraz zmocowane, graficzne elementy artykułu nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.
8. Wykonawca, zapewni opakowanie artykułów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami).
9. Wszystkie artykuły promocyjne, muszą zawierać loga naniesione odpowiednią techniką nadruku. Wszystkie nadruki mają być wykonane trwale, techniką odpowiednią dla materiału, na który będzie nanoszony.
10. Na każdym zbiorczym opakowaniu Wykonawca podaje liczbę sztuk i oznaczenie towaru.
11. Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy wszystkie loga oraz rodzaj nadruku drogą elektroniczną w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
13. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być:
1) wolny od wad fizycznych,
2) dopuszczony do obrotu na terenie Polski,
3) posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).
14. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
18. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
22. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
23. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 308278,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części.
3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ dla części 1; w załączniku nr 1b do SWZ dla części 2 i w załączniku nr 1c do SWZ dla części 3 oraz we wzorach umów - załącznik nr 2a do SWZ dla części 1, załącznik nr 2b do SWZ dla części 2 i załącznik nr 2c do SWZ dla części 3.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
5. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Opcja zakłada zwiększenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy), pod warunkiem, że zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe (zgodnie z ofertą Wykonawcy) nie ulegną zwiększeniu, a także zostanie zachowany termin realizacji jak dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku części 2 postępowania termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji to: do 3 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, w terminie nie później niż 1 tydzień przed zakończeniem terminu realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego, na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
3) Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zakupić dodatkowe artykuły promocyjno-reklamowe z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta lub skorzysta w mniejszym niż maksymalnym zakresie.
4) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy.
5) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo lub kilkakrotnie, na różny rodzaj oraz ilość artykułów promocyjno-reklamowych, przy czym nie może przekroczyć wartości wskazanej w pkt 1).
6. Podane w załącznikach 1a-1c do SWZ parametry dla artykułów promocyjno-reklamowych, należy odczytywać z tolerancją +/-10% od parametru podanego dla danego artykułu (z wyjątkiem artykułu z poz. 24 załącznika nr 1a tj. bojki asekuracyjnej). Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej.
7. Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania:
1) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, artykuły mają zapewniać łatwe i bezproblemowe z nich korzystanie,
2) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu),
3) estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia artykułu podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane oraz zmocowane, graficzne elementy artykułu nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.
8. Wykonawca, zapewni opakowanie artykułów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami).
9. Wszystkie artykuły promocyjne, muszą zawierać loga naniesione odpowiednią techniką nadruku. Wszystkie nadruki mają być wykonane trwale, techniką odpowiednią dla materiału, na który będzie nanoszony.
10. Na każdym zbiorczym opakowaniu Wykonawca podaje liczbę sztuk i oznaczenie towaru.
11. Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy wszystkie loga oraz rodzaj nadruku drogą elektroniczną w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
13. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być:
1) wolny od wad fizycznych,
2) dopuszczony do obrotu na terenie Polski,
3) posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).
14. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
18. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
22. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
23. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 48267,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części.
3. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1a do SWZ dla części 1; w załączniku nr 1b do SWZ dla części 2 i w załączniku nr 1c do SWZ dla części 3 oraz we wzorach umów - załącznik nr 2a do SWZ dla części 1, załącznik nr 2b do SWZ dla części 2 i załącznik nr 2c do SWZ dla części 3.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
5. Dotyczy wszystkich części zamówienia:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Opcja zakłada zwiększenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 20% zamówienia podstawowego (wartości umowy), pod warunkiem, że zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe (zgodnie z ofertą Wykonawcy) nie ulegną zwiększeniu, a także zostanie zachowany termin realizacji jak dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku części 2 postępowania termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji to: do 3 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji.
2) Zamawiający powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb, w terminie nie później niż 1 tydzień przed zakończeniem terminu realizacji przedmiotu zamówienia podstawowego, na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
3) Prawo opcji polega na tym, że Zamawiający może zakupić dodatkowe artykuły promocyjno-reklamowe z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta lub skorzysta w mniejszym niż maksymalnym zakresie.
4) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji dotyczące w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych oraz współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy.
5) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednorazowo lub kilkakrotnie, na różny rodzaj oraz ilość artykułów promocyjno-reklamowych, przy czym nie może przekroczyć wartości wskazanej w pkt 1).
6. Podane w załącznikach 1a-1c do SWZ parametry dla artykułów promocyjno-reklamowych, należy odczytywać z tolerancją +/-10% od parametru podanego dla danego artykułu (z wyjątkiem artykułu z poz. 24 załącznika nr 1a tj. bojki asekuracyjnej). Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej.
7. Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania:
1) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, artykuły mają zapewniać łatwe i bezproblemowe z nich korzystanie,
2) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu),
3) estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia artykułu podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane oraz zmocowane, graficzne elementy artykułu nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry.
8. Wykonawca, zapewni opakowanie artykułów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami).
9. Wszystkie artykuły promocyjne, muszą zawierać loga naniesione odpowiednią techniką nadruku. Wszystkie nadruki mają być wykonane trwale, techniką odpowiednią dla materiału, na który będzie nanoszony.
10. Na każdym zbiorczym opakowaniu Wykonawca podaje liczbę sztuk i oznaczenie towaru.
11. Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy wszystkie loga oraz rodzaj nadruku drogą elektroniczną w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
13. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być:
1) wolny od wad fizycznych,
2) dopuszczony do obrotu na terenie Polski,
3) posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane).
14. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
17. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
18. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
22. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
23. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
25. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 28074,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35712,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35712,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMEDIA Paweł Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611318657
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35712,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie opracowania dotyczącego oceny liczebności i rozmieszczenia ślimaka winniczka (Helix pomatia) na terenie wybranych powiatów województwa pomorskiego
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 47 przy ul. Reformackiej 18 w Gdańsku
- Dostawa infrastruktury serwerowej wraz z oprogramowaniem
- Zakup testów do serologicznej diagnostyki grzybic układowych metodą immunochromatograficzną z automatycznym odczytem wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego odczytu testów immunochromatograficznych
- Modernizacja 7 siedzib Gdańskich Nieruchomości- wykonanie instalacji teletechnicznych- kontrola dostępu.
- Wymiana dźwigu osobowego wraz z modernizacją instalacji w budynku Gmachu B Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja VII Forum Cyberbezpieczeństwa w dniach 2-4 września 2025 r., podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu
- Zakup gadżetów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
- Usługa wykonania i dostawy 55 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych (spoty reklam., posty infor., materiały druk.) na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej w ramach FEO 2021-2027
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy
- Dostawa artykułów promocyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.