Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Obsługa techniczna koncertów w 2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZCZECIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Szafera 3/5/7
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-245
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 43 19 571
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@saa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obsługa techniczna koncertów w 2025 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ebe4a03-daef-4bad-a9e6-d40524858918
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00182929/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Obsługa techniczna –scena, nagłośnienie i oświetlenie – wydarzeń artystycznych - scena szantowo-folkowa podczas Żagle 2025
1.3.6 Obsługa techniczna nagłośnienie i oświetlenie wydarzeń artystycznych - uroczystości państwowe i miejskie 2025
1.3.7 Obsługa techniczna nagłośnienie i oświetlenie wydarzeń artystycznych - scena dziecięca Żagle 2025
1.3.8 Obsługa techniczna –scena, nagłośnienie i oświetlenie – wydarzeń artystycznych - Festiwal Orkiestr Dętych - Żagle 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SAA/9/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wydarzenie: Różanka – lipice, sierpień – koncerty w każdą niedzielę, potańcówki co drugą niedziele
Miejsce: Pawła Jasienicy 8, 71-899 Szczecin
Terminy:
Lipiec
5.07 sobota godz. 13.00 - Urodziny Szczecina – 2 koncerty – ZPiT Szczecinianie, Good Vibratin String Quartet
5.07 sobota godz. 15.00 – urodzinowa potańcówka
6.07 niedziela godz. 12.00 – Konrad Słoka, Baltic Neopolis Quartet, Borys Sawaszkiewicz
13.07 niedziela godz. 12.00 – zeespół Arete
13.07 niedziela godz. 16.00 - koncert jubileuszowy Wojtka Rapy
20.07 niedziela godz. 12.00 – zespół Zachodni Wiar
20.07 niedziela godz. 17.00 potańcówka
26.07 sobota godz. 12.00 – Letnia Fiesta Jazzowa
27.07 niedziela godz. 12.00 – Letnia Fiesta Jazowa
Sierpień
3.08 niedziela godz. 12.00 - koncert
3.08 niedziela godz. 17.00 potańcówka
10.08 niedziela godz. 12.00 - koncert
17.08 niedziela godz. 12.00 – koncert
17.08 niedziela godz. 17.00 potańcówka
24.08 niedziela godz. 12.00 - koncert
31.08 niedziela godz. 12.00 – koncert
31.08 niedziela godz. 17.00 potańcówka
Łącznie: 13 koncertów
5 potańcówek
Czas trwania koncertów 1-1,5 h z wyjątkiem 05.07.25, kiedy koncert trwają od godz. 12.00
4.2.5.) Wartość części: 30000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-05 do 2025-09-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wydarzenia: Uroczystości państwowe i miejskie
Terminy:
05.07.2025 - Urodziny Miasta pod Pomnikiem Czynu Polaków – przemówienia, złożenie kwiatów pod Pomnikiem Czynu Polaków – Jasne Błonia w Szczecin
01.09.2025 - rocznica wybuchu II wojny światowej – przemówienia, złożenie kwiatów przy obelisku „Bohaterom Września 1939” na Cmentarzu Centralnym w Szczecin
30.08.2025 – obchody Sierpnia’80 – przemówienia, złożenie kwiatów, uroczystość przy bramie Stoczni – ul. Antosiewicza, Szczecin
11.11.2025 – Narodowe Święto Niepodległości – przemówienia, złożenie kwiatów, uroczystość przy pomniku J. Piłsudskiego, plac Szarych Szeregów, Szczecin
17.12.2025 – Obchody Grudzień ’70 – przemówienia, złożenie kwiatów, uroczystość przy bramie stoczni – ul. Antosiewicza, Szczecin rocznica grudzień 70 pod bramą stoczni
Uroczystości rozpoczynają się o godz. 12.00
Nagłośnienie dostosowane do miejsca
Ilość uczestników 200/300
4.2.5.) Wartość części: 19000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wydarzenie: Scena dziecięca
Miejsce: Skwer przy ul. Henryka Pobożnego, miedzy ul. Zygmunta Starego a ul. Szczerbcową
Terminy:
a)
15.08.2025r. w godz. 12.00 -20.00 - zespoły dziecięce, animacje, konkursy, przedstawienia teatralne;
b)
16.08.2025r. w godz. 12.00 - 20.00 - zespoły dziecięce, animacje, konkursy, przedstawienia teatralne;
c)
17.08.2025r. w godz. 12.00 - 19.00. - zespoły dziecięce, animacje, konkursy, przedstawienia teatralne
Ilość widzów rotacyjnie (jednorazowo ok 50) nagłośnienie dostosowane do miejsca i ilości
Scenę o wymiarach 6m x 8m z zadaszeniem zapewnia Zamawiający
Montaż sprzętu w dniu 14.08.2025 r.
Demontaż sprzętu w dniu 17.08.2025 po zakończeniu koncertów
4.2.5.) Wartość części: 17000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wydarzenie: Festiwal Orkiestr Dętych,
Wydarzenie obejmuje:
I.
przegląd konkursowy orkiestr na scenie Teatru Letniego w dniu 15.08.2025 w godz. 16.00 - 20.00
Liczba orkiestr – 8, każda orkiestra wykonuje 15 minutowy program muzyczny
Scena
Podest dla perkusji i przeszkadzajek 6m x 2m, 30 cm wysoki
Podest dla dyrygenta 1m x 1m, 20 cm wysoki
4.2.5.) Wartość części: 45000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wydarzenie: Scena szantowa
Miejsce: Łasztownia, przy Foodporcie na wysokości Starej Rzeźni, skierowana w kierunku Foodportu
Terminy:
a/ 15.08.2025r. koncerty szczecińskich zspołów w godz. 16.00 -24.00;
zespoły: STAN NIEUSTALONY, FLUID, EVA SAND, JACPOT TRIP&ARMAND FESSARD,
Zamawiający: Szczecińska Agencja Artystyczna, ul. Władysława Szafera 3/5/7, 71 - 245 Szczecin
Nazwa nadana zamówieniu: „Obsługa techniczna koncertów w 2025 r.” Oznaczenie sprawy: SAA/9/2025
Załącznik nr 1 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia / Załącznik do umowy
6
DIANNA&CO.,ADRIANNA SZYMAŃSKA, TEGES NARA I MACIEJ SILSKI
b/ 16.08.2025r. koncerty szantowe w godz. 15.00 - 23.00;
zespoły: ZEMSTA KRÓLOWEJ ANNY, NORTH CAPE, MIETEK FOLK, SWING LOVERS, DAIR, WIKINGOWIE, BANANA BOAT, LABORATORIUM
c/17.08.2025r. koncerty szantowe w godz. 14.00 - 22.00.
zespołu: IGA’cki BAND, KLANG, WIŚNIEWSKI TRIO, RYCZĄCE DWUDZIESTKI, QFTRY, THE NIEROBBERS, PERŁY I ŁOTRY, ETHNO FLOW
4.2.5.) Wartość części: 39000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zgodnie z SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZGODNIE Z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZGODNIE Z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
ZGODNIE Z SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
ZGODNIE Z SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
ZGODNIE Z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ZGODNIE Z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZGODNIE Z SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
ZGODNIE Z SWZINNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa lokalu usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w budynku mieszkalno-usługowym wielorodzinnym na potrzeby Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów SOCIAL SILVER ...
- ZP-261-25/2025 Konserwacja instalacji niskonapięciowych w obiektach USK-1
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Rzemieślniczych w Szczecinie w podziale na części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia komputerowego i audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Dostawa wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.14.2025
- Ochrona osób i mienia obiektu Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.15.2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Wyposażenie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork
- 108/ZP/25 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, MULTIMEDIALNEGO, FOTOGRAFICZNEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO
- Usługa wykonania spektaklu multimedialnego (mappingu 3D) umożliwiającego wyświetlenie go na fasadach budynków w Strefie Carnall
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu nagłośnieniowo-szkoleniowego - zestawu konferencyjnego (sytemu dyskusyjnego)
- "Zakup sceny mobilnej z nagłośnieniem"
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.