eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1025R - ul. Mickiewicza i ul. Żwirki i Wigury w Stalowej Woli" (2)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 1025R – ul. Mickiewicza i ul. Żwirki i Wigury w Stalowej Woli” (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 15

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@stalowowolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowowolski.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa drogi powiatowej nr 1025R – ul. Mickiewicza i ul. Żwirki i Wigury w Stalowej Woli” (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88e221c4-e7e9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010709/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1025R – ul. Mickiewicza i ul. Żwirki i Wigury w Stalowej Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203087/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji polegającej na rozbudowie drogi powiatowej nr 1025r – ul. Mickiewicza i ul Żwirki i Wigury w Stalowej Woli, na odcinku od km 0+353 do km 1 +143,77 tj. na odcinku o długości 790,77m.
W ramach zamówienia należy opracować wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową i na jej podstawie zrealizować inwestycję – rozbudowę drogi powiatowej nr 1025r – ul. Mickiewicza i ul Żwirki i Wigury w Stalowej Woli.
2. W ramach zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj należy:
I etap
1) opracować projekt budowlany obejmujący wszystkie branże, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zwanego dalej w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia - PFU, załączonych warunków i wytycznych Zamawiającego zawartych w SWZ, uzyskać wszystkie opinie, uzgodnienia, zgody, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do zaprojektowania i wykonania inwestycji, w tym uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
2) opracować kompleksowy wielobranżowy projekt wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
3) opracować projekt stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
4) opracować przedmiary robót,
5) opracować kosztorysy ofertowe dla wszystkich rodzajów robót (uwaga: kosztorysy dla sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i ciepłowniczej w rozbiciu na likwidacje kolizji i wymianę sieci).
6) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
Opracowany projekt winien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne i materiałowe, zawierać wszystkie rysunki wraz z opisem, winien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach.
Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) Wykonawca jest obowiązany uzgadniać ją z Zamawiającym – uzgodnienia w formie pisemnej, a w szczególności przed złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu po 2 egzemplarze (egzemplarze dodatkowe ponad liczbę egzemplarzy złożonych do wniosku o ZRID) w wersji papierowej i po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (płyta CD) projekt budowlany, projekt wykonawczy, kosztorys inwestorski, przedmiar robót, oraz po 2 egzemplarze w wersji papierowej i po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (płyta CD) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu. Dokumentacje w formie elektronicznej należy przekazać w plikach nieedytowalnych (.pdf) i edytowalnych (.dwg, doc, .xls, .ath itp.).

II etap
1) opracować i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych,
2) opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
3) wykonać roboty budowlane , w tym:
- roboty drogowe: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń drogową, kanał technologiczny,
- roboty branży sanitarnej: kanalizacja deszczowa, przebudowa kanalizacji sanitarnej, przebudowa sieci wodociągowej, przebudowa sieci gazowej, przebudowa sieci ciepłowniczej,
- roboty branży drogowej: oświetlenie drogowe i przebudowa kolizji,
- roboty branży teletechnicznej: zabezpieczenie i przebudowa sieci teletechnicznej,
4) uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie niezbędne dokumenty i uzgodnienia wymagane do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie.
3. Szczegółowy zakres usług i robót budowlanych przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz SWZ. Wszelkie odstępstwa od rozwiązań koncepcyjnych zawartych w PFU, wymagają uzasadnienia Wykonawcy i akceptacji Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
4. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, a także koszty związane z zimowym utrzymaniem rozbudowywanego odcinka drogi ( ulice, ciągi piesze i rowerowe) w sezonie zimowym 2023/2024 i 2024/2025.
5. Wykonawca podczas realizacji robót budowlanych zapewni stałą przejezdność przez rozbudowywaną drogę do obsługi terenów przyległych. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia drogi.
6. Wykonawca podczas wykonywania robót budowlanych zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
7. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z koniecznością dostępu do sieci uzbrojenia terenu, nadzorem właścicielskim, z czasowym ich wyłączeniem z użytkowania oraz ich ponownym uruchomieniem, włączeniem przebudowywanych sieci do czynnej sieci.
8. Projektant ze strony Wykonawcy jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami.
9. Materiały uzyskane z rozbiórek:
1) humus pozyskany z terenu budowy do wywiezienia i zagospodarowania przez
Wykonawcę,
2) rozebrane słupki i tarcze znaków drogowych do przewiezienia i przekazania do Zarządu Dróg Powiatowych w Stalowej Woli,
3) materiały z frezowania nawierzchni do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę.
4) materiały brukarskie przedstawiające wartość użytkową należy oczyścić, posegregować, ułożyć na palety- palety zabezpiecza wykonawca, ofoliować i dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km
5) inne materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km
6) materiały z wycinki drzew stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca pomniejszy proponowaną cenę oferty o wartość pozyskanego materiału.
10. Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego.
11. Równoważność materiałów i urządzeń.
1) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych wyrobów lub producenta, znaków towarowych lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
4) Wszystkie wyroby pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim musza odpowiadać wyroby, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Przez minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów określone w ogólnie dostępnych źródłach tj. katalogach, publikacjach, stronach internetowych producentów. Wprowadzenie przykładowych nazw producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta-dostawcy lub wskazując konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów skazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów , uwiarygodniających te produkty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych produktów, to uznaje się, że do kalkulacji ceny przyjęto produkty zaproponowane w dokumentacji projektowej. Przez parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość wytrzymałość, bezpieczeństwo.
7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiał, kształt, wielkość, wytrzymałość i bezpieczeństwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty. Oferta z najniższą ceną - 29 777 777,94 zł brutto przewyższyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 21 552 000,00 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29777777,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43240037,47 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.