eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Strykowie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Strykowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427198008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Strykowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fda915f5-efd6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019344/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Strykowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210980

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2023.IZ.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1554193,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Strykowie polegająca na przeprowadzeniu robót budowlanych obejmujących odwodnienie terenu i budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strykowie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian piwnicy oraz remont i malowanie elewacji budynku.

Planowana inwestycja znajduje się na działkach nr ew. 291, 290/7, 532/2, 532/1 obręb Stryków 2, gm. Stryków, powiat zgierski.

Prace ziemne związane z inwestycją objęte są pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru.

Zakres prac do wykonania:
1.Urządzenie i oznaczenie placu budowy oraz terenu budowy.
2.Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową oraz naświetli okien.
3.Odkopanie ścian zewnętrznych budynku, zabezpieczenie wykopu, odwiezienie urobku.
4.Oczyszczenie powierzchni ścian, skucie tynków zewnętrznych ścian piwnicy wraz z tynkiem cokołu, usunięcie na głębokość 2 cm zaprawy wiążącej cegły.
5.Usunięcie pleśni lub grzybów, przeprowadzenie dezynfekcji ścian.
6.Wykonanie tynków renowacyjnych od poziomu posadzki łącznie z cokołem.
7.Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych poniżej terenu oraz na 20 cm powyżej.
8.Zabezpieczenie ścian fundamentowych folią izolacyjną kubełkową.
9.Zasypanie i zagęszczenie wykopu.
10.Wykonanie naświetli okiennych.
11.Odtworzenie nawierzchni z płytek betonowych na podbudowie betonowej ograniczonej nowymi obrzeżami betonowymi.
12.Wykonanie izolacji poziomej poniżej posadzki piwnicy w technologii iniekcji krystalicznej.
13.Wykonanie izolacji poziomej i pionowej ściany niedostępnej z zewnątrz w technologii iniekcji krystalicznej.
14.Przebudowa schodów zewnętrznych.
15.Wzmocnienie spękanej ściany i kolumn oraz wymiana uszkodzonych tynków.
16.Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich okien piwnicznych.
17.Malowanie ścian zewnętrznych.
18.Pomiary geodezyjne.
19.Wykonanie kanalizacji deszczowej w systemie grawitacyjno-tłocznym oraz drenażu opaskowego wokół budynku szkoły.
20.Wykonanie pompowni.
21.Wykonanie instalacji zasilania w energię elektryczną projektowaną pompownię.
22.Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.
23.Likwidacja placu budowy.
24.Porządkowanie terenu budowy w trakcie robót i po zakończeniu budowy.
25.Zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.
26.Prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru nad pracami ziemnymi przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje.

Roboty będą prowadzone na podstawie zgłoszenia wykonania robót budowlanych znak: AB.6743.729.2022.KS z dnia 29.04.2022 r. przyjętego przez Starostę Zgierskiego.
Badania archeologiczne będą prowadzone na podstawie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych wydanego przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: WOUZ – ZA.5161.219.2022.MISP z dnia 07.04.2022 r.
Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SWZ (Zamawiający jedynie pomocniczo publikuje również przedmiary robót). Prace powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45442110-1 - Malowanie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71351914-3 - Usługi archeologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1985773,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2706000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1985773,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. Marek Piotr Szpruch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7321425296

7.3.3) Ulica: Długa

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1985773,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.