Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00210204/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 – gmina i miasto Sułkowice i gmina Wiśniowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351571742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/www.zdp-myslenice.pl htttps:/www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna powiatu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarząd dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 – gmina i miasto Sułkowice i gmina Wiśniowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-552d5862-25c6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-15/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie gminy i miasta Sułkowice, o długości 20,0 km, polegające na utrzymaniu przejezdności na drogach powiatowych, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach w okresie zimowym, zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie nawierzchni jezdni, wysp z azylem, placów i zatok autobusowych, monitoring oraz patrolowanie dróg a także pozimowe sprzątanie chodników, wysp z azylem i mostów.Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw na całej długości i szerokości chodników oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach wraz z odwodnieniem (m.in. oczyszczenie kratek ściekowych).
Zakres zimowego utrzymania dróg i ulic obejmuje odśnieżania i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, usuwanie gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych, oraz pozimowe sprzątanie chodników i wysp z azylem, oraz jezdni przy krawężniku na wszystkich zadaniach i mostów wraz z odwodnieniem.
W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.
Zamawiający na czas trwania AZUD będzie korzystał z systemu GPS. W związku z tym Wykonawcy po podpisaniu umowy będą zobowiązani do wskazania pojazdów, na których zamontowane zostaną GPS-y, w ilości nie mniejszej niż wymogi sprzętowe dla danego zadania. Koszt montażu i demontażu systemu GPS będzie po stronie Wykonawcy. Faktura za montaż i demontaż wystawione zostaną na Wykonawcę przez dostawcę systemu GPS, z którym Zamawiający będzie miał podpisaną umowę.
Standardy zimowego utrzymania dróg – wg standardów podanych w załączniku – zał. nr 3 do SWZ.
Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnym sprzętem, wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do drugiego zadania, na które składa ofertę.
Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, wyspy z azylem, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SWZ;
Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm;
Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych, trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które musza być usunięte ciężkim sprzętem;
Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów;
W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 124000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie gminy Wiśniowa, o długości 25,8 km, polegające na utrzymaniu przejezdności na drogach powiatowych, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach w okresie zimowym, zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie nawierzchni jezdni, wysp z azylem, placów i zatok autobusowych, monitoring oraz patrolowanie dróg a także pozimowe sprzątanie chodników, wysp z azylem i mostów.Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw na całej długości i szerokości chodników oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach wraz z odwodnieniem (m.in. oczyszczenie kratek ściekowych).
Zakres zimowego utrzymania dróg i ulic obejmuje odśnieżania i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, usuwanie gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych, oraz pozimowe sprzątanie chodników i wysp z azylem, oraz jezdni przy krawężniku na wszystkich zadaniach i mostów wraz z odwodnieniem.
W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.
Zamawiający na czas trwania AZUD będzie korzystał z systemu GPS. W związku z tym Wykonawcy po podpisaniu umowy będą zobowiązani do wskazania pojazdów, na których zamontowane zostaną GPS-y, w ilości nie mniejszej niż wymogi sprzętowe dla danego zadania. Koszt montażu i demontażu systemu GPS będzie po stronie Wykonawcy. Faktura za montaż i demontaż wystawione zostaną na Wykonawcę przez dostawcę systemu GPS, z którym Zamawiający będzie miał podpisaną umowę.
Standardy zimowego utrzymania dróg – wg standardów podanych w załączniku – zał. nr 3 do SWZ.
Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnym sprzętem, wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do drugiego zadania, na które składa ofertę.
Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, wyspy z azylem, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SWZ;
Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm;
Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych, trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które musza być usunięte ciężkim sprzętem;
Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów;
W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 247000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BRUK PIETRZAK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811564426
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 12/39
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POL-BRUK PIETRZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POL-BRUK PIETRZAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na część nr 2 nie wpłynęła żadna oferta, w związku z tym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp – nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy mieszanek mlecznych, bezmlecznych i zupek
- Opracowanie podkładu geodezyjnego na potrzeby projektu Planu Urządzenia Lasu dla Nadleśnictwa Myślenice na lata 2028-2037
- Rozbiórka budynku usług publicznych- budynku byłego internatu przy ul. Jagiellońskiej 4 w Myślenicach"
- Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów Szkoły w Gminie Myślenice - Dostosowanie części budynków 3 szkół do realizacji edukacji włączającej
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Krzyszkowice (przysiółek Pustać) o dł. 681 mb
- Kompleksowe zagospodarowanie działki nr 1083 w Parku Jordana w Myślenicach - plac zabaw
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Zimowe utrzymanie dróg, parkingów, placów, chodników oraz dachów w sezonie zimowym 2025/2026 (2 części).
- "Utrzymanie czystości i porządku na chodnikach, placach i przystankach komunikacyjnych w Sanoku na lata 2025/2026 r."
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Frydrychowice i Przybradz w sezonach zimowych 2025-2028"
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lipowa w sezonie 2025/2026.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.