eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 - gmina i miasto Sułkowice i gmina Wiśniowa



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 – gmina i miasto Sułkowice i gmina Wiśniowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351571742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/www.zdp-myslenice.pl htttps:/www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna powiatu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarząd dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 – gmina i miasto Sułkowice i gmina Wiśniowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-552d5862-25c6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210204/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-15/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 370000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie gminy i miasta Sułkowice, o długości 20,0 km, polegające na utrzymaniu przejezdności na drogach powiatowych, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach w okresie zimowym, zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie nawierzchni jezdni, wysp z azylem, placów i zatok autobusowych, monitoring oraz patrolowanie dróg a także pozimowe sprzątanie chodników, wysp z azylem i mostów.
Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw na całej długości i szerokości chodników oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach wraz z odwodnieniem (m.in. oczyszczenie kratek ściekowych).
Zakres zimowego utrzymania dróg i ulic obejmuje odśnieżania i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, usuwanie gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych, oraz pozimowe sprzątanie chodników i wysp z azylem, oraz jezdni przy krawężniku na wszystkich zadaniach i mostów wraz z odwodnieniem.
W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.
Zamawiający na czas trwania AZUD będzie korzystał z systemu GPS. W związku z tym Wykonawcy po podpisaniu umowy będą zobowiązani do wskazania pojazdów, na których zamontowane zostaną GPS-y, w ilości nie mniejszej niż wymogi sprzętowe dla danego zadania. Koszt montażu i demontażu systemu GPS będzie po stronie Wykonawcy. Faktura za montaż i demontaż wystawione zostaną na Wykonawcę przez dostawcę systemu GPS, z którym Zamawiający będzie miał podpisaną umowę.
Standardy zimowego utrzymania dróg – wg standardów podanych w załączniku – zał. nr 3 do SWZ.
Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnym sprzętem, wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do drugiego zadania, na które składa ofertę.
Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, wyspy z azylem, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SWZ;
Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm;
Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych, trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które musza być usunięte ciężkim sprzętem;
Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów;
W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 124000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie gminy Wiśniowa, o długości 25,8 km, polegające na utrzymaniu przejezdności na drogach powiatowych, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach w okresie zimowym, zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie nawierzchni jezdni, wysp z azylem, placów i zatok autobusowych, monitoring oraz patrolowanie dróg a także pozimowe sprzątanie chodników, wysp z azylem i mostów.
Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw na całej długości i szerokości chodników oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach wraz z odwodnieniem (m.in. oczyszczenie kratek ściekowych).
Zakres zimowego utrzymania dróg i ulic obejmuje odśnieżania i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy, usuwanie gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych, oraz pozimowe sprzątanie chodników i wysp z azylem, oraz jezdni przy krawężniku na wszystkich zadaniach i mostów wraz z odwodnieniem.
W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.
Zamawiający na czas trwania AZUD będzie korzystał z systemu GPS. W związku z tym Wykonawcy po podpisaniu umowy będą zobowiązani do wskazania pojazdów, na których zamontowane zostaną GPS-y, w ilości nie mniejszej niż wymogi sprzętowe dla danego zadania. Koszt montażu i demontażu systemu GPS będzie po stronie Wykonawcy. Faktura za montaż i demontaż wystawione zostaną na Wykonawcę przez dostawcę systemu GPS, z którym Zamawiający będzie miał podpisaną umowę.
Standardy zimowego utrzymania dróg – wg standardów podanych w załączniku – zał. nr 3 do SWZ.
Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnym sprzętem, wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do drugiego zadania, na które składa ofertę.
Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, wyspy z azylem, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SWZ;
Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm;
Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych, trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które musza być usunięte ciężkim sprzętem;
Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów;
W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 247000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BRUK PIETRZAK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811564426

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 12/39

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część nr 2 nie wpłynęła żadna oferta, w związku z tym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp – nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.