Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00232278/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi pogrzebowe. Część I - jednorazowy pochówek zwłok dzieci martwo urodzonych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002004893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemyska 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-361
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 822 11 24
1.5.8.) Numer faksu: 22 817 64 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@opsochota.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsochota.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c545e3b-f621-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe usługi pogrzebowe. Część I - jednorazowy pochówek zwłok dzieci martwo urodzonych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c545e3b-f621-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026064/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowe usługi pogrzebowe. Część I - jednorazowy pochówek zwłok dzieci martwo urodzonych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232278
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.ZAG.26.2.3.2023.KR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 145989 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18150 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa pogrzebowa polegająca na wykonaniu w okresie od 15 czerwca 2023 r. do 31 lipca 2023 r., jednorazowego pochowania zwłok dzieci martwo urodzonych bez względu na czas trwania ciąży, które Zamawiający jest zobowiązany zapewnić na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 15 ustawy z dnia 12 marca 2014 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 2268 z późn. zm.) oraz art. 2 i art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1947). Kod CPV: 98370000-7 Usługi pogrzebowe i podobne.
Szacowana liczba pochówków -do 15
4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19602 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19602 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19602 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z Ograniczona Odpowiedzialnościąą
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250005544
7.3.3) Ulica: Nakielska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-106
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie grobu tradycyjnego murowanego dwumiejscowego - "KAMWER" Jakub Krzywkowski, ul. Akwarelowa 26, 04-542 Warszawa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19602 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-16 do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewozu próbek do badań na zlecenie prokuratury okręgowej w Sosnowcu (...).
- Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
- Kompleksowe usługi pogrzebowe. Część I - dwukrotna organizacja pochówków dzieci martwo urodzonych
więcej: Usługi pogrzebowe i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.