eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Modernizacja systemu SSWiN oraz wykonanie instalacji systemu przeciwzalaniowego w budynkach O/ZUS Bydgoszcz i TJO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemu SSWiN oraz wykonanie instalacji systemu przeciwzalaniowego w budynkach O/ZUS Bydgoszcz i TJO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętej Trójcy 33

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-224

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_bydgoszcz@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu SSWiN oraz wykonanie instalacji systemu przeciwzalaniowego w budynkach O/ZUS Bydgoszcz i TJO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f745d55-f57c-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00448086/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja systemu SSWiN oraz wykonanie instalacji systemu przeciwzalaniowego w budynkach O/ZUS Bydgoszcz i Tjo. - 2 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://portal.smartpzp.pl/zus

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Zamawiający udostępni Wykonawcom kod do odszyfrowania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ na wniosek Wykonawcy pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o zachowaniu poufności informacji zawartych w niniejszym załączniku na adres e-mail: zampubl_bydgoszcz@zus.pl . Wzór wniosku o udostępnienie kodu do odszyfrowania SOPZ stanowi załącznik nr 11 do SWZ i wzór oświadczenia o zachowaniu poufności SOPZ stanowi załącznik nr 12 do SWZ. Wniosek o udostępnienie kodu do odszyfrowania SOPZ i oświadczenie o zachowaniu poufności SOPZ winny być sporządzone w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób umocowanych do reprezentacji Wykonawcy lub w postaci elektronicznej i podpisane podpisem zaufanym lub osobistym osoby/osób umocowanych do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku podpisania wniosku i oświadczenia przez pełnomocnika Wykonawcy należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci przewidzianej dla wniosku i oświadczenia. Udostępnienie kodu do odszyfrowania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia po otrzymaniu przez Zamawiającego poprawnie sporządzonego wniosku Wykonawcy o udostępnienie kodu do odszyfrowania SOPZ i oświadczenia Wykonawcy o zachowaniu poufności zostanie dokonane na numer telefonu Wykonawcy wskazany w jego wniosku o udostępnienie kodu do odszyfrowania SOPZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://portal.smartpzp.pl/zus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
2. Platforma zakupowa jest dostępna pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie zakupowej, ani logowania do Platformy zakupowej.
4. Za pośrednictwem posiadanego na Platformie zakupowej konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy, odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
5. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
6. Do korzystania z Platformy zakupowej przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
7. Korzystanie z Platformy zakupowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punkcie 2 lit. a, b i c powyżej znajduje się na Platformie zakupowej w zakładce E-learning.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 040000/271/3/2024/ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja instalacji SSWiN oraz wykonanie instalacji systemu przeciwzalaniowego w budynkach: O/ZUS Bydgoszcz ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B), O/ZUS Bydgoszcz ul. Ch. Andersena 6, I/ZUS Inowrocław, I/ZUS Świecie, I/ZUS Żnin oraz BT/ZUS Sępólno Krajeńskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie instalacji systemu przeciwzalaniowego w budynkach: O/ZUS Bydgoszcz ul. Św. Trójcy 33, O/ZUS Bydgoszcz ul. M. Konopnickiej 18a (bud. A), I/ZUS Nakło oraz I/ZUS Tuchola

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę, iż:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
− dla części 1 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, modernizacji bądź wymianie systemu sygnalizacji włamania i napadu o wartości nie niższej niż 250.000,00 zł. brutto i należycie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu systemu przeciwzalaniowego o wartości nie niższej niż 175.000,00 zł. brutto.
− dla części 2 zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu systemu przeciwzalaniowego o wartości nie niższej niż 175.000,00 zł. brutto.
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca złoży wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; Zamawiający wymaga złożenia dowodów należytego wykonania zamówienia/zamówień zgodnych z treścią powyższych warunków stosownie do części zamówienia, o którą/-e ubiega się Wykonawca.
b) dysponuje w każdej części zamówienia co najmniej jednym pracownikiem do realizacji zamówienia posiadającym aktualne świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, spełniające wymogi Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r. poz. 1392) lub wcześniejszych przepisów prawa. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SWZ. Pracownik wskazany na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku nie może być tą samą osobą wskazaną na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w lit. c.
c) dysponuje w każdej części zamówienia co najmniej jednym pracownikiem do realizacji zamówienia posiadającym aktualne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, spełniające wymogi Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2022 r. poz. 1392) lub wcześniejszych przepisów prawa. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SWZ. Pracownik wskazany na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku nie może być tą samą osobą wskazaną na potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w lit. b.
d) dysponuje do realizacji części 1 zamówienia przynajmniej jednym kwalifikowanym pracownikiem zabezpieczenia technicznego wpisanym na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego przez właściwego komendanta wojewódzkiego Policji zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995). Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SWZ.
e) dysponuje w każdej części zamówienia 1 osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie art. 12 ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SWZ.
Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień odpowiadających uprawnieniom budowlanym, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub wydanych obywatelom państw, którzy nabyli uprawnienia w:
− innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej,
− państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)
− stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
− Konfederacji Szwajcarskiej
zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6 i art. 109 ust. 1 pkt 1, zgodnie z załącznikiem nr 5B do SWZ,
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ;
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
2. Wykaz osób, o których mowa w pkt 4.1.1.4. lit. b-e SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją na temat ich uprawnień, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
2. Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Prawa Zamówień publicznych sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A do SWZ.
3. Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ - jeśli stosowne.
4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ - jeśli stosowne.
5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ - jeśli stosowne.
6. Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z SWZ - jeśli stosowne.
7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści Umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w ust. 3, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia oraz Strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszych postanowieniach nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
3. Niezależnie od treści innych zapisów Umowy, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, w pierwotnie określonym terminie,
2) przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy,
3) wystąpienie innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a wyniku których wykonanie zamówienia w terminie określonym umową (stosownie do części zamówienia) okazało się niemożliwie lub znacznie utrudnione,
4) zmiana podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy,
5) zmiana terminu realizacji zamówienia,
6) zmiana Kierownika robót skierowanego do realizacji zamówienia,
7) zmiana Inspektora nadzoru inwestorskiego,
8) zmiana osób skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia wskazanych w wykazie osób, posiadających wymagane uprawnienia,
9) konieczność dostosowania warunków umowy do obowiązujących przepisów,
10) potrzeba usankcjonowania nieistotnych zmian,
11) konieczność wykonania robót dodatkowych, zaniechania wykonania robót, wykonania robót zamiennych lub o parametrach lepszych niż określone w dokumentacji.
4. Okres wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych nie może przekraczać okresu trwania przyczyn, z powodu których dotrzymanie terminu zakończenia robót będzie zagrożone i – jeśli dotyczy – czasu niezbędnego do usunięcia przeszkód uniemożliwiających terminową realizację zamówienia.
5. Przesłanki zmiany umowy wynikające z art. 455 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio.
6. Niezależnie od treści innych zapisów umowy, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa za zgodą Zamawiającego w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
b) zmian funkcjonalno – organizacyjnych w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych – w zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.
7. (dotyczy cz. 1 zamówienia) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.