Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00198553/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części murów obronnych w Goleniowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części murów obronnych w Goleniowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-175030cf-f851-46ca-b0d3-35d76231a9cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043134/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remont murów obronnych w Goleniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198553
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP. 271.1.11.2025.ET
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Remont części murów obronnych w Goleniowie”, w tym wykonanie wszystkich robót prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zabezpieczenie fragmentu kamiennego muru, będącego częścią dawnych obwarowań miejskich, na odcinku około 57 m,
2) przeprowadzenie kompleksowych prac konserwatorskich i wykonanie
wzmocnień konstrukcyjnych w tym:
- usunięcie drzewa zalegającego w bezpośrednim sąsiedztwie muru obronnego na podstawie Decyzji nr 3/2025 z dnia 07.01.2025 r. WKZ w Szczecinie (pozyskane drewno z wycinki Wykonawca ma przewieść Zamawiającemu, transport do 15 km),
- wzmocnienie fundamentu poprzez spoinowanie budulca zaprawą o odpowiedniej wytrzymałości,
- wzmocnienie korpusu muru oraz konstrukcji towarzyszących poprzez uzupełnienie ubytków, spękań, wypełnienie spoin,
- wzmocnienie istniejącej i odtworzenie brakującej warstwy licowej muru w miejscu awarii.
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262690-4 - Remont starych budynków
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano - Konserwatorska "Podgórski" Tomasz Podgórski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8540012548
7.3.3) Ulica: Strachocin 1c
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ PODGÓRSKI FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA PODGÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ PODGÓRSKI FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA PODGÓRSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Sukcesywna dostawa opatrunków, kompresów, folii chirurgicznych, emolientów i proszków hemostatycznych w okresie 24 miesięcy dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie S. z o.o.
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie miasta Goleniów
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Obiektu Rekreacyjno-Sportowego "Fala" na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego
- "Prace dostosowawczo-modernizacyjne pracowni gastronomicznej przy Zespole Szkół nr 1 w Goleniowie przy ul. Niepodległości 1"
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brańsku
- "Doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesoły Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formuły " zaprojektuj i wybuduj"
- Park Miejski w Gryfowie Śląskim miejscem ochrony przyrody i klimatu w ramach Priorytetu 2 Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku, Działanie 2.10 Ochrona przyrody i klimatu - ZIT
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.