Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229247/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pierwszego wyposażenia – sprzętu łączności i informatyki dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa PSG w m. Korczowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650186837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.biosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/biosg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pierwszego wyposażenia – sprzętu łączności i informatyki dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa PSG w m. Korczowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03a6db95-280f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012287/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup pierwszego wyposażenia - sprzętu łączności i informatyki dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa PSG w m. Korczowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Projekt nr PL/2018/PR/00432.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229247/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/WŁiI/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 307723,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia – sprzęt łączności przewodowej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa PSG w m. Korczowa. Szczegółowe warunki i wymagania techniczno – funkcjonalne oraz gwarancyjne, dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 6a do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)”.4.5.3.) Główny kod CPV: 32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej
4.5.5.) Wartość części: 71219,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia – sprzęt łączności radiowej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa PSG w m. Korczowa. Szczegółowe warunki i wymagania techniczno – funkcjonalne oraz gwarancyjne, dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 6b do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)”.4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31158000-8 - Ładowarki
32344000-6 - Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii
4.5.5.) Wartość części: 94715,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia – sprzęt komputerowy, drukujący i kopiujący dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa PSG w m. Korczowa. Szczegółowe warunki i wymagania techniczno – funkcjonalne oraz gwarancyjne, dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 6c do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)”.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego
30213100-6 - Komputery przenośne
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 141788,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania w zakresie części I zamówienia, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2021 r. do godziny 11:00 została złożona jedna oferta. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania w zakresie części II zamówienia, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2021 r. do godziny 11:00 została złożona jedna oferta. Oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250895,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250895,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250895,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDP Sp. z o.o Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 36360563
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250895,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa artykułów spożywczych 2025/2026
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Odwodnienie budynku świetlicy w Hermanowicach nr 78
- Dostawa urządzeń RTG do prześwietlania bagażu oraz urządzenia UPS 10 KW (zasilacz awaryjny)
- DOSTAWA KONTENERÓW SANITARNYCH, TOALET PRZENOŚNYCH, REGAŁÓW ORAZ HALI STALOWEJ.
- DOSTAWA AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO 1 MW I AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH 60 KW.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup: sprzętu komunikacyjnego, agregatów prądotwórczych, mobilnego sprzętu oświetleniowego, namiotu ratowniczego, zestawów AED w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
- Dostawa wyposażenia magazynu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (II postępowanie)
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa samochodu do transportu osób typu bus 8 osobowy z wyposażeniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





