eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią"Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".



Ogłoszenie z dnia 2025-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523867960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1097200

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd26ff32-ec03-42d5-a9da-897841e9188b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043249/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 budowa remizy OSP Paterek będącej w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3174868,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Paterku na działkach ewidencyjnych nr 357/16 i 353/11 wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół budynku w ramach inwestycji Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym. Budynek strażnicy jest jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia, bez poddasza użytkowego z dachem krytym papą. Wewnątrz budynku zaprojektowano część socjalno-biurową, część garażowo-magazynową oraz pomieszczenia techniczne. Część garażowa przewidziana jest na dwa stanowiska postojowe w bryle budynku. Całość tworzą trzy elementy o zmiennej wysokości każdy, z attyką i dachem płaskim. Projektowany budynek funkcjonalnie tworzy spójny układ pomieszczeń części socjalnej i garażowej, połączonych wewnętrzną komunikacją na poziomie parteru. Ściany zewnętrzne, dwuwarstwowe murowane z bloczków silikatowych o gr. 24 cm i docieplone styropianem 20 cm. Budynek usytuowany jest dłuższą ścianą równolegle do granicy działki 320/3 tj. ul. Leśna. Południowa strona budynku zwrócona jest do wnętrza działki, gdzie przewiduje się w przyszłości dalszą rozbudowę obiektu. Szerokość elewacji frontowej od strony miejsc parkingowych mierzona na poziomie parteru wynosi 20,92 m. Długość elewacji południowej oraz frontowej wynosi 31,54 m. Długość elewacji bocznych (strona wschodnia i zachodnia) wynosi 15,64 m. Elewacje budynku wykonane w technologii tynku systemowego. Maksymalna wysokość budynku wynosi 6,30 m. Budynek ma być wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Nadproża i podciągi w układzie jedno lub wieloprzęsłowej belki wolnopodpartej. Konstrukcja dachu z prefabrykowanych płyt sprężonych. Przegrody zewnętrzne oraz wewnętrzne zaprojektowano jako ściany murowane i pełnią rolę konstrukcji nośnej dachu będąc jednocześnie przegrodą termiczną. Zastosowano systemowe przewody kominowe.
Bramy garażowe otwierane ręcznie i automatycznie.
W ramach zadania należy wykonać wszystkie instalacje wewnętrzne i zewnętrze oraz przyłącza do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
 budowa budynku OSP Paterek na dz. nr 357/16, 353/11 wraz z wszystkimi instalacjami wewnętrznymi w tym instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją, instalacji zimnej wody, instalacji elektrycznej zasilanie i rozdział energii elektrycznej (w tym rozdzielnicę główną RG, instalacje wewnętrzne budynku, instalacje odgromową i przepięciową, instalację uziemienia budynku, instalację ochrony od porażeń), instalacji c.o., wentylacji grawitacyjnej, klimatyzacji, instalacją alarmowa,
 budowa miejsc postojowych, terenu zagospodarowania na działce,
 budowa wieży do suszenia węży strażackich ,
 budowa komunikacji dla pieszych, dojść do budynku, zieleń, ogrodzenie
 budowa zew. instalacji wodociągowej wraz z wykonaniem przyłącza do sieci wodociągowej,
 budowa zew. instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej,
 budowa zew. instalacja elektroenergetyczna z podłączeniem do projektowanej skrzynki elektroenergetycznej,
 budowa zewnętrznej kanalizacji deszczowej wraz z przyłączem kanalizacji deszczowej.

Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu należy do obowiązków Zamawiającego.

Dane ogólne dotyczące zabudowy:
 pow. zabudowy 491,5m2
 pow. całkowita 491,5m2
 pow. garażu na poziomie parteru 173,6m2
 pow. pom. magazynowych 53,7m2
 całkowita kubatura budynku 2259,0m3
 wysokość budynku do kalenicy dachu 6,361m
 ilość kondygnacji nadziemnych 1
 ilość kondygnacji podziemnych 0
 pow. strefy ZLIII 189,8m2
 pow. strefy PM 259,2m2

W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca do odbioru musi dołączyć wszystkie dokumenty w tym przygotować świadectwo charakterystyki energetycznej budynku i inne badania (np. wody) związane z uruchomieniem obiektu.
Szczegółowy opis oraz dane techniczne zawarte są w projekcie zagospodarowania terenu, projekcie architektoniczno-budowlanym, w projektach technicznych oraz w specyfikacji wykonania robót budowlanych oraz pomocniczo załączono przedmiary robót.
Istniejący stan zagospodarowania
Działki nr 357/16, 353/11 położone są w sąsiedztwie terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i wielorodzinnej.
Przebieg wszystkich istniejących oraz projektowanych sieci uzbrojenia terenu pokazano w planie zagospodarowania terenu sporządzonego na podkładzie mapy do celów projektowych. Nie wyklucza się istnienia w terenie sieci uzbrojenia wcześniej nie zinwentaryzowanych z powodu braku wiedzy o ich istnieniu. Teren przeznaczony pod inwestycję jest płaski lekko opadający w kierunku północnym, południowym i wschodnim. Rzędne terenu wahają się od 60,8 m n.p.m do 61,1 m n.p.m. W terenie brak jest brak wyraźnych załamań terenu, naturalnych skarp, nasypów i dołów. Nie ma również zbiorników wodnych a teren nie jest podmokły. Brak widocznych rozlewisk. Teren przeznaczony pod inwestycję w całości pokryty jest warstwą humusu częściowo pokryty trawą. Brak nasadzeń i drzew.
Komunikacja:
Działki nr ewid. 357/16, 353/11 posiadają bezpośredni dostęp do drogi gminnej od strony północnej ul. Leśna tj. dz. nr 320/3. Projektuje się zjazd ZJ1 o szer. 6,0m na teren działki, bezpośrednio z przylegającej ul. Leśna. Zjazd ten umożliwia dojazd do budynku oraz miejsc parkingowych na potrzeby remizy. Przed budynkiem zaprojektowano plac manewrowy o średnicy 20m umożliwiający zawracanie wozów strażackich. Wokół budynku zaprojektowano ciągi piesze o szer. min 1,5m, umożliwiają dojście do budynku oraz miejsca gromadzenia odpadów, które zlokalizowano w narożniku działki. Zaprojektowano na terenie działki, w jej północnej części, dziesięć miejsc postojowych, w tym jedno dla niepełnosprawnych oraz dwa miejsca garażowe, co jest wystarczające dla obsługi budynku. Projektowana nawierzchnia ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc postojowych z kostki betonowej. Zaprojektowano wejście główne do budynku z poziomu chodnika pieszego o szerokości 1,5m wzdłuż elewacji wschodniej.
Mała architektura
Projektuje się na terenie działki obiekt małej architektury w postaci zamykanej wiaty śmietnikowej oraz ogrodzenie terenu z furtkami, w granicy działki w postaci paneli ażurowych do wysokości 1,5m. Wewnętrzna część terenu będzie oświetlona niskimi latarniami wzdłuż utwardzonych ciągów pieszych oraz punktowo w wybranych miejscach dla podkreślenia akcentów architektonicznych i przyrodniczych. Przewiduje się też budowę wieży przeznaczonej do suszenia węży strażackich.
Instalacja zewnętrzna i wewnętrzna:
 wewnętrzne i zewnętrzne instalacje wraz z przyłączem do sieci wodociągowej zgodnie z projektem,
 wewnętrzne i zewnętrzne instalacje wraz z przyłączem do sieci kanalizacyjnej sanitarnej zgodnie z projektem,
 wewnętrzne i zewnętrzne instalacje do zasilanie w energię elektryczną zgodnie z projektem,
 wewnętrzne i zewnętrzne instalacje wraz z przyłączem do sieci kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem
 zapewnienie dostawy ciepła przez Veolia Zachód Sp. z o.o. – pismo z dnia 23.09.2024 r, znak RK/92/2024/SS.

Wody opadowe z dachu i parkingów odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji deszczowej w znajdującej się działce drogowej nr 320/3. Wody opadowe z parkingów zostaną poddane wstępnemu podczyszczeniu w separatorze substancji ropopochodnych. Zaprojektowano wpusty deszczowe osadzone na studniach z osadnikiem.

Projektowana zieleń:
Nasadzenia zieleni ozdobnej przy budynku oraz wzdłuż ciągów pieszych i miejsc postojowych.
Zaprojektowano nasadzenia:
 drzewa ozdobnych w formie naturalnej, typu Klon Klon Zwyczajny - Princeton Gold "Prigo" obwód pnia 12-15cm, ilość 7sztuk,
 krzewy ozdobne, typu Pęcherznica Kalinolistna „Diabolo” ilość 40 sztuk,
 trawy ozdobne, typu Rozplenica Japońska Black Beauty, ilość 60 sztuk
Zaprojektowano wypełnienie powierzchni przy ciągach pieszych, miejscach parkingach i budynku z nawierzchni chłonnych z kory ogrodowej i kamieni ozdobnych. Plan nasadzeń oraz nawierzchni przedstawiono na planie drogowym do projektu zagospodarowania terenu wraz z pielęgnacją w okresie gwarancji przez okres 36 miesięcy.
Szczegółowe wymagania dotyczące zieleni zostały zawarte w §4 ust. 3 załączonej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45262522-6 - Roboty murarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45442110-1 - Malowanie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3828000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3828000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CORFUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773236777

7.3.3) Ulica: Zamkowa 30/A2

7.3.4) Miejscowość: Swarzędz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace ogólnobudowlane, prace instalacyjne, roboty ziemne i tereny zewnętrzne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3828000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.