Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171921/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 15
1.5.2.) Miejscowość: Rudna
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767492100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rudna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminarudna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c4f665f-e391-4983-b336-59e2d2b13873
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022593/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcie pn. „ Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna” objęte jest wsparciem w ramach inwestycji B3.1.1. „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno -ściekową na terenach wiejskich” z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRI.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6055183,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Juszowice, dz. nr 130, 117/4, 117/5, 117/61) Zakres prac obejmuje w szczególności:
budowę sieci wodociągowej rozdzielczej o średnicy 90 mm, długości 198,0 mb,
budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, długości 267,0 mb,
montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN 80mm – 2 szt.,
montaż studni betonowych DN 1000mm – 9 szt.,
przepięcie do rozbudowanej sieci wodociągowej istniejącego przyłącza DN32 mm
(z działki nr 15/11),
przepięcie do rozbudowanej sieci kanalizacji sanitarnej istniejącego przyłącza DN160 mm (z działki nr 15/10).
2) Lokalizacja: dz. nr 130, 117/4, 117/5, 117/6 obręb Juszowice
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 552239,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Juszowice1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
budowę sieci wodociągowej rozdzielczej o średnicy 90 mm, długości 651,5 mb,
budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, długości 1 828,0 mb,
budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy 110 mm, długości 3,0 mb
montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 mm – 6 szt.,
montaż studni betonowych DN1000 mm – 49 szt.,
montaż studni połączeniowej betonowej DN1500 mm – 1 szt.,
budowę przepompowni ścieków z polimerobetonu wraz utwardzeniem terenu i przyłączeniem do sieci TAURON,
montaż ogrodzenia i oświetlenia przepompowni;
budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1200 D na działkę nr 194/20 (lokalizacja przepompowni).
2) Lokalizacja: dz. nr 2/8, 2/16, 8/7, 8/24, 8/25, 11/1, 11/4, 11/5, 129, 194/2, 194/16, 194/20, 194/22, 194/23, 194/29, 216 obręb Juszowice
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ
przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7a do SWZ
wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 2874297,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Koźlice, dz. nr 78/3, 78/7, 78/12, 78/131) Zakres prac obejmuje w szczególności:
budowę sieci wodociągowej o średnicy 90 mm, długości 289,70 mb,
budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200mm, długości 150,50 mb,
budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy 63mm, długości 80,0 mb
montaż zasuwy odcinającej DN80 z obudową i skrzynką uliczną,
montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 - 3 szt.,
montaż studni betonowych o średnicy fi 1000 – 6 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 78/3, 78/7, 78/12, 78/13 obręb Koźlice
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ
przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7b do SWZ
wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 261041,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Koźlice, działkinr 33/15, 33/29, 33/9 i 33/42
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
budowę sieci wodociągowej o średnicy 90 mm, długości 320,70 mb,
budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, długości 286,0 mb
montaż zasuwy odcinającej DN80 z obudową i skrzynką uliczną,
montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 – 3 szt.
montaż studni betonowych fi 1000 – 9 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 33/15, 33/29, 33/9, 33/42 obręb Koźlice.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5c do SWZ,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6c do SWZ,
przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7c do SWZ,
wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 317035,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Chobienia1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
budowę sieci wodociągowej o średnicy 110 mm, długości 1010,5 mb,
budowę sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm, długości 1041,5 mb,
montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 mm – 11 szt.,
montaż studni betonowych DN1000 mm – 29 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 28/2, 28/5, 28/6, 28/7, 28/22, 29, 34/10, 34/11, 34/17 obręb Chobienia
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5d do SWZ,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6d do SWZ,
przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7d do SWZ,
wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1510264,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Gwizdanów1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
budowę sieci wodociągowej o średnicy 110 mm, długości 539,0 mb,
montaż zasuw odcinających DN100 i DN 800 z obudową i skrzynką uliczną,
montaż hydrantów przeciwpożarowych podziemnych DN80 – 3 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 33/1 obręb Gwizdanów.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5e do SWZ
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6e do SWZ
przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7e do SWZ
wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4e do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 298950,25 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w m. Mleczno1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, długości 166 mb,
montaż studni betonowych DN1000 mm – 6 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 188/4, 188/5, 188/6 (po podziale 188/8), 62/40, 62/10 obręb Mleczno
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5f do SWZ
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6f do SWZ
przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7f do SWZ
wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4f do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 106896,98 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Toszowice1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
budowę sieci wodociągowej o średnicy 90 mm, długości 115,3 mb,
wykonanie przecisku lub przewiertu sterowanego pod drogą powiatową,
wykonanie przecisku lub przewiertu pod drogą gminną,
montaż zasuwy odcinającej DN80 z obudowa i skrzynką uliczną,
montaż hydrantu podziemnego DN80 – 1 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 131, 264, 270/1, 270/2 obręb Toszowice
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5g do SWZ,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6g do SWZ,
przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7g do SWZ,
wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4g do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 134458,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445145,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694698,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445145,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe HYDROTERM M. Dobroskok, M. Krzeszowski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921003002
7.3.3) Ulica: Przemkowska 55
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-101
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445145,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1819170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500664,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1819170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BRINSTAL" Montaż Instalacji C.O., W.K., Gaz Bogdan Ratajczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971267418
7.3.3) Ulica: Jędrzychowice 14a/1
7.3.4) Miejscowość: Szlichtyngowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-407
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogdan Ratajczak "BRINSTAL" Montaż Instalacji C.O., W.K., GAZ.
jakie przetargi wygrała firma
Bogdan Ratajczak "BRINSTAL" Montaż Instalacji C.O., W.K., GAZ.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1819170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146841,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232872,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146841,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aquavel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831843710
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonywanie kluczowych prac objętych zamówieniem, w szczególności w zakresie zgrzewania rur wodociągowych, prawidłowego montażu rur kanalizacyjnych.
Podwykonawca: Welvaart Krzysztof Michalak, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146841,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165290,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379651,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165290,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aquavel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831843710
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonywanie kluczowych prac objętych zamówieniem, w szczególności w zakresie zgrzewania rur wodociągowych, prawidłowego montażu rur kanalizacyjnych.
Podwykonawca: Welvaart Krzysztof Michalak, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165290,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 887406,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1144844,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 887406,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAGEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932174204
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 48
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 887406,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80343,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381152,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80343,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aquavel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831843710
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonywanie kluczowych prac objętych zamówieniem, w szczególności w zakresie zgrzewania rur wodociągowych, prawidłowego montażu rur kanalizacyjnych.
Podwykonawca: Welvaart Krzysztof Michalak, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80343,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67264,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139469,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67264,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO SYSTEM Hubert Sychowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020111923
7.3.3) Ulica: Buczyna 6/1
7.3.4) Miejscowość: Radwanice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-160
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67264,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53148,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114937,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53148,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO SYSTEM Hubert Sychowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020111923
7.3.3) Ulica: Buczyna 6/1
7.3.4) Miejscowość: Radwanice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-160
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53148,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr działki 547, 548, 552, 550 w miejscowości Miroszów o długości 1415 mb.
- Wykonanie robót budowl. polegających na utwardzeniu nawierzchni działki budowlanej wraz budową obiektów małej architektury w ramach zadania z budżetu obywatelskiego nr 1335 "Zielone azyle na Pradze"
- Remont budynku DPS w Klisinie Filia w Dzbańcach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Przebudowa nawierzchni Al. Cisowej w Marianowie".
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 394 zlokalizowanej przy ul. Mahatmy Gandhiego 13 w Warszawie.
- Wykon. robót bud. polegaj. na utwardz. nawierzchni działki budowl. z budową obiektów małej architektury i wyk. nasadzeń roślin ozdob. zad. z budż. obywatelskiego 1694 "Zielona Praga-nowe zieleńce".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.