eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnaRozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna



Ogłoszenie z dnia 2025-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 15

1.5.2.) Miejscowość: Rudna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767492100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rudna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminarudna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c4f665f-e391-4983-b336-59e2d2b13873

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022593/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedsięwzięcie pn. „ Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna” objęte jest wsparciem w ramach inwestycji B3.1.1. „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno -ściekową na terenach wiejskich” z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRI.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6055183,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Juszowice, dz. nr 130, 117/4, 117/5, 117/6
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
 budowę sieci wodociągowej rozdzielczej o średnicy 90 mm, długości 198,0 mb,
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, długości 267,0 mb,
 montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN 80mm – 2 szt.,
 montaż studni betonowych DN 1000mm – 9 szt.,
 przepięcie do rozbudowanej sieci wodociągowej istniejącego przyłącza DN32 mm
(z działki nr 15/11),
 przepięcie do rozbudowanej sieci kanalizacji sanitarnej istniejącego przyłącza DN160 mm (z działki nr 15/10).
2) Lokalizacja: dz. nr 130, 117/4, 117/5, 117/6 obręb Juszowice
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
 dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
 przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
 wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 552239,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Juszowice
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
 budowę sieci wodociągowej rozdzielczej o średnicy 90 mm, długości 651,5 mb,
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, długości 1 828,0 mb,
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy 110 mm, długości 3,0 mb
 montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 mm – 6 szt.,
 montaż studni betonowych DN1000 mm – 49 szt.,
 montaż studni połączeniowej betonowej DN1500 mm – 1 szt.,
 budowę przepompowni ścieków z polimerobetonu wraz utwardzeniem terenu i przyłączeniem do sieci TAURON,
 montaż ogrodzenia i oświetlenia przepompowni;
 budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1200 D na działkę nr 194/20 (lokalizacja przepompowni).

2) Lokalizacja: dz. nr 2/8, 2/16, 8/7, 8/24, 8/25, 11/1, 11/4, 11/5, 129, 194/2, 194/16, 194/20, 194/22, 194/23, 194/29, 216 obręb Juszowice
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
 dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ
 przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7a do SWZ
 wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 2874297,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Koźlice, dz. nr 78/3, 78/7, 78/12, 78/13
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
 budowę sieci wodociągowej o średnicy 90 mm, długości 289,70 mb,
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200mm, długości 150,50 mb,
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy 63mm, długości 80,0 mb
 montaż zasuwy odcinającej DN80 z obudową i skrzynką uliczną,
 montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 - 3 szt.,
 montaż studni betonowych o średnicy fi 1000 – 6 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 78/3, 78/7, 78/12, 78/13 obręb Koźlice
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
 dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ
 przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7b do SWZ
 wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 261041,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Koźlice, działki
nr 33/15, 33/29, 33/9 i 33/42
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
 budowę sieci wodociągowej o średnicy 90 mm, długości 320,70 mb,
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, długości 286,0 mb
 montaż zasuwy odcinającej DN80 z obudową i skrzynką uliczną,
 montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 – 3 szt.
 montaż studni betonowych fi 1000 – 9 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 33/15, 33/29, 33/9, 33/42 obręb Koźlice.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
 dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5c do SWZ,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6c do SWZ,
 przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7c do SWZ,
 wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 317035,65 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w m. Chobienia
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
 budowę sieci wodociągowej o średnicy 110 mm, długości 1010,5 mb,
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm, długości 1041,5 mb,
 montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN80 mm – 11 szt.,
 montaż studni betonowych DN1000 mm – 29 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 28/2, 28/5, 28/6, 28/7, 28/22, 29, 34/10, 34/11, 34/17 obręb Chobienia
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
 dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5d do SWZ,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6d do SWZ,
 przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7d do SWZ,
 wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1510264,35 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Gwizdanów
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
 budowę sieci wodociągowej o średnicy 110 mm, długości 539,0 mb,
 montaż zasuw odcinających DN100 i DN 800 z obudową i skrzynką uliczną,
 montaż hydrantów przeciwpożarowych podziemnych DN80 – 3 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 33/1 obręb Gwizdanów.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
 dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5e do SWZ
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6e do SWZ
 przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7e do SWZ
 wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4e do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 298950,25 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w m. Mleczno
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
 budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, długości 166 mb,
 montaż studni betonowych DN1000 mm – 6 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 188/4, 188/5, 188/6 (po podziale 188/8), 62/40, 62/10 obręb Mleczno
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
 dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5f do SWZ
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6f do SWZ
 przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7f do SWZ
 wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4f do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 106896,98 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Toszowice
1) Zakres prac obejmuje w szczególności:
 budowę sieci wodociągowej o średnicy 90 mm, długości 115,3 mb,
 wykonanie przecisku lub przewiertu sterowanego pod drogą powiatową,
 wykonanie przecisku lub przewiertu pod drogą gminną,
 montaż zasuwy odcinającej DN80 z obudowa i skrzynką uliczną,
 montaż hydrantu podziemnego DN80 – 1 szt.
2) Lokalizacja: dz. nr 131, 264, 270/1, 270/2 obręb Toszowice
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
 dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 5g do SWZ,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 6g do SWZ,
 przedmiar robót budowlanych – stanowiący załącznik nr 7g do SWZ,
 wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4g do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 134458,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445145,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694698,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445145,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe HYDROTERM M. Dobroskok, M. Krzeszowski Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921003002

7.3.3) Ulica: Przemkowska 55

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-101

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445145,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1819170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500664,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1819170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BRINSTAL" Montaż Instalacji C.O., W.K., Gaz Bogdan Ratajczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971267418

7.3.3) Ulica: Jędrzychowice 14a/1

7.3.4) Miejscowość: Szlichtyngowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-407

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1819170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146841,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232872,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146841,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aquavel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831843710

7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonywanie kluczowych prac objętych zamówieniem, w szczególności w zakresie zgrzewania rur wodociągowych, prawidłowego montażu rur kanalizacyjnych.
Podwykonawca: Welvaart Krzysztof Michalak, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146841,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165290,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379651,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165290,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aquavel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831843710

7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonywanie kluczowych prac objętych zamówieniem, w szczególności w zakresie zgrzewania rur wodociągowych, prawidłowego montażu rur kanalizacyjnych.
Podwykonawca: Welvaart Krzysztof Michalak, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165290,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 887406,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1144844,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 887406,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAGEN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932174204

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 48

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 887406,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80343,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381152,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80343,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aquavel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831843710

7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-806

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonywanie kluczowych prac objętych zamówieniem, w szczególności w zakresie zgrzewania rur wodociągowych, prawidłowego montażu rur kanalizacyjnych.
Podwykonawca: Welvaart Krzysztof Michalak, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80343,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67264,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139469,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67264,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO SYSTEM Hubert Sychowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020111923

7.3.3) Ulica: Buczyna 6/1

7.3.4) Miejscowość: Radwanice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67264,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53148,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114937,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53148,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO SYSTEM Hubert Sychowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5020111923

7.3.3) Ulica: Buczyna 6/1

7.3.4) Miejscowość: Radwanice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53148,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.