Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00200798/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie rekanalizacji w Zubrzycy Dolnej i Zubrzycy Górnej w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182611100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/6646-rint-271-1-17-2022-wykonanie-rekanalizacji-w-zubrzycy-dolnej-i-zubrzycy-gornej-w-2022-roku1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie rekanalizacji w Zubrzycy Dolnej i Zubrzycy Górnej w 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e608d5c6-e7b8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031891/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie rekanalizacji w miejscowościach Gminy Jabłonka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 101122,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Wykonanie rekanalizacji w Zubrzycy Dolnej i Zubrzycy Górnej w 2022 roku” - zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami.
1.1. Charakterystyka zakresu robót: Rekanalizacja w terenach skanalizowanych na terenie miejscowości Zubrzyca Górna i Zubrzyca Dolna - 2022.
Zubrzyca Górna - do podłączenia 5 budynków
kanał Ø 160 mm - 216,5 mb
Studzienki(160) - 9 szt.
kanał Ø 200 mm - 218,0 mb
Studzienki(200) - 10 szt. w tym wcinka 2 szt.
Zubrzyca Dolna -do podłączenia 2 budynki
kanał Ø 160 mm- 25,50 mb
studzienki(160)- 2 szt.
studzienka (200) 1szt. (wcinka)
Razem rekanalizacja 2022
kanał Ø 160 mm- 242,0 mb
Studzienki(160) - 11 szt.
kanał Ø 200 mm- 218,0 mb
studz(200) 11 szt. (3 wcinki)
długość razem fi 160, fi 200 - 460,0 mb do podłączenia 7 budynków
Zajęcie pasa drogowego drogi gminnej dla potrzeb wykonania kanalizacji sanitarnej w drodze gminnej.
Zubrzyca Górna:
Droga gminna nr 10577
155 m x 1,50 m= 232,5 m²
Droga gminna nr 105998/2
5,5 m x 1,50 m= 8,25 m²
Droga gminna nr 10621/1 :
4,0 m x 1,50 m= 6,0 m²
Razem zajętości 232,5+8,25+6,0= 246,75 m²
stawka za 1,0 m²- 8,0zł -za dzień zajętości
1x 8,0x 246,75 = 1974,0 zł
Zubrzyca Dolna:
Droga gminna nr 5178/1:
2,0 m x 1,50 m= 3,0 m²
stawka za 1,0 m²- 8,0zł - za dzień zajętości
1x 8,0x 3,0 = 24,0,0 zł
Koszt zajęcia pasa drogowego na potrzeby wykonania robót kanalizacyjnych 1974,0 +24,0 = 1998,0 zł
UWAGA !!!
Opłaty za zajęcie pasa drogowego j/w należy doliczyć do kosztorysu ofertowego.
2. Szczegółowy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 12 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 13 do SWZ Przedmiar robót
3. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
4. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Sikora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521174900
7.3.3) Ulica: Stryszawa 301
7.3.4) Miejscowość: Stryszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-205
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JABŁONKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy- rozbudowy istniejącej drogi o nr ew. 8516/3 w Podwilku wraz z odwodnieniem
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jabłonka do szkół w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Jabłonka w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jabłonka do szkoły w Krakowie w roku szkolnym 2025/2026
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Orawka-Sołtystwo oraz w miejscowości Jabłonka na ulicach Pogranicza i Chyżnik
więcej: przetargi JABŁONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej w miejscowości Białaczów
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Feliksów
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Wykonanie otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego nr 4 mającego na celu ujęcie wód podziemnych dla potrzeb wodociągu gminnego na gruntach miejscowości Nowa Kubra
- "Budowa dwóch przyłączy wodociągowych oraz elektrycznych do studni ujęcia wody D2A i D3A dla Zakładu Produkcji Wód, przy ulicy Węgierskiej 40- etap II" - znak sprawy DI -03/25
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.