Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00269226/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
- 2025/BZP 00275591/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00275815/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00275990/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00276220/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00332672/01 - Wynik z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi hotelowe i gastronomiczne realizowane w ramach XXVIII Międzynarodowego Festiwalu Folklorystycznego „Świat pod Kyczerą”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ŁEMKOWSKI ZESPÓŁ PIEŚNI I TAŃCA "KYCZERA"
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390035329
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zofii Kossak 5
1.4.2.) Miejscowość: Legnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kyczera@wp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kyczera.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275563
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00269226
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
https://miniportal.uzp.gov.pl,
Po zmianie:
https://ezamowienia.gov.pl,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1.Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne -podpis elektroniczny, 2. Komunikacja w postępowaniu, w tym składania ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń miedzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w uPzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18.07.2002r. „o świadczeniu usług drogą elektroniczną” 3. Zamawiający nie dopuszcza innej formy komunikacji w postępowaniu. 4. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini Portalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzy-stania z mini Portalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminie ePUAP. 7. Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje warunki korzystania z mini Portalu, określone w Regulaminie mini Portalu i zobowiązuje się przestrzegać postanowień tego regulaminu. 8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. 9. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.10.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini Portal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. W korespondencji związanej z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.12. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie formatów: pdf, .doc, .docx, .rtf,. .odt., jpg; ods; xls; xlix; .csv - ze szczególnym wskazaniem na .pdf 13. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip, 7Z. 14. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 15. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 16.Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże–zgodnie z prawem –jako tajemnice przedsiębiorstwa winny zostać złożone w osobnym pliku z nazwaniem pliku „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do 1-go pliku archiwum ZIP.
Po zmianie:
1.Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne -podpis elektroniczny, 2. Komunikacja w postępowaniu, w tym składania ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń miedzy Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w uPzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18.07.2002r. „o świadczeniu usług drogą elektroniczną” 3. Zamawiający nie dopuszcza innej formy komunikacji w postępowaniu. 4. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini Portalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzy-stania z mini Portalu dostępnym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminie ePUAP. 7. Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje warunki korzystania z mini Portalu, określone w Regulaminie mini Portalu i zobowiązuje się przestrzegać postanowień tego regulaminu. 8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. 9. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 uPzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.10.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini Portal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. W korespondencji związanej z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.12. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie formatów: pdf, .doc, .docx, .rtf,. .odt., jpg; ods; xls; xlix; .csv - ze szczególnym wskazaniem na .pdf 13. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip, 7Z. 14. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 15. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 16.Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże–zgodnie z prawem –jako tajemnice przedsiębiorstwa winny zostać złożone w osobnym pliku z nazwaniem pliku „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do 1-go pliku archiwum ZIP.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.7. Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne Przed zmianą:
https://miniportal.uzp.gov.pl
Po zmianie:
https://ezamowienia.gov.pl,
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zagospodarowanie i rewitalizacja skweru przy ul. Witelona 10 w Legnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Eko-Skwer w sercu miasta"
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do przewozu 9 osób z napędem 4x4.
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu, przebudowy, zmiany sposobu użytkowania części Zamku Piastowskiego w Legnicy wraz z zagospodarowaniem terenu na cele kultury
- DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI i WYPOSAŻENIA DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2222D, ul. Wrocławska w Prochowicach
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Team Building z wykorzystaniem gry terenowej
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji na terenie miasta Łodzi"
- Organizacja Wydarzenia CEMS Block Seminar w dniach 15-19 września 2025 r.
- Organizacja 6 szkolnych wycieczek językowych do Warszawy
- Kompleksowa organizacja wyjazdu na Ogólnopolską Konferencję Symulacji Medycznej MedSim 2025 w Katowicach
- Usługi konferencyjne dla Agencji Badań Medycznych
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.