Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00201722/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Lesku i w budynku Wydziału Zamiejscowego w Ustrzykach Dolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Lesku i w budynku Wydziału Zamiejscowego w Ustrzykach Dolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ed7aa8-2299-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013150/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Instalacja systemu klimatyzowania pomieszczeń w budynkach SR w Lesku i Ustrzykach Dolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201722/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F-271-67/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242314,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy Części I zamówienia, obejmuje dostawę i montaż instalacji klimatyzacji w budynku w Lesku, Plac Konstytucji 9: 29 jednostek wewnętrznych, w pomieszczeniach biurowych i salach rozpraw
2 jednostki zewnętrzne układu Split
1 jednostkę zewnętrzną układu VRF,
Nadto, Wykonawca – odpowiednio do realizowanej części zamówienia:
1. Opracuje i przekaże Zamawiającemu po 2 egz. dokumentacji powykonawczej, w zakresie wykonywanej Części zamówienia,
2. przeszkoli 2 osoby wskazane przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Lesku, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
3. udzieleni rękojmi i gwarancji dla Sądu Rejonowego w Lesku na całość wykonanych robót przez okres 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia, na warunkach określonych w § 8 Wzoru umowy - Załączniku Nr 5 do SWZ,
Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych umową określony jest:
dokumentacją sporządzoną przez uprawnionego projektanta mgr inż. Aleksandrę Lipiec, obejmującą:
Projekt budowlany,
Projekt wykonawczy,
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót,
Przedmiary robót,
Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
1. Projekt budowlany,
2. Projekt wykonawczy,
3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót,
4. Przedmiary robót,
5. Oferta Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45314310-7 - Układanie kabli
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 196828,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy Części II zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Wydziału Zamiejscowego Sądu Rejonowego, w Ustrzykach Dolnych, ul. 29 Listopada 12:- 4 jednostki wewnętrzne, w pomieszczeniach biurowych i salach rozpraw,
- 2 jednostki zewnętrzne układu Multi Split.
Nadto, Wykonawca – odpowiednio do realizowanej części zamówienia:
1. Opracuje i przekaże Zamawiającemu po 2 egz. dokumentacji powykonawczej, w zakresie wykonywanej Części zamówienia,
2. przeszkoli 2 osoby wskazane przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Lesku, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
3. udzieleni rękojmi i gwarancji dla Sądu Rejonowego w Lesku na całość wykonanych robót przez okres 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia, na warunkach określonych w § 8 Wzoru umowy - Załączniku Nr 5 do SWZ,
1.3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych umową określony jest:
dokumentacją sporządzoną przez uprawnionego projektanta mgr inż. Aleksandrę Lipiec, obejmującą:
- Projekt budowlany,
- Projekt wykonawczy,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót,
- Przedmiary robót,
- Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
1.4. Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
1. Projekt budowlany,
2. Projekt wykonawczy,
3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót,
4. Przedmiary robót,
5. Oferta Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45314310-7 - Układanie kabli
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 45845,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części I, ową przesłanką jest okoliczność, iż wszystkie złożone oferty w przedmiotowym zakresie podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu złożono trzy oferty, wszystkie zostały odrzucone, w tym: dwie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1129 ze zm.) ze względu na to, że ich treści są niezgodne
z warunkami zamówienia, oraz jedna na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1129 ze zm.), ze względu na to, że Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192851,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części II, ową przesłanką jest okoliczność, iż wszystkie złożone oferty w przedmiotowym zakresie podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu złożono trzy oferty, wszystkie zostały odrzucone na podstawie Art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1129 ze zm.) ze względu na to, że ich treści są niezgodne
z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20130,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43294,61 PLN
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przedłużenie ważności licencji typu Microsoft 365
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa samochodu ewakuacji medycznej
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





