eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Lesku i w budynku Wydziału Zamiejscowego w Ustrzykach Dolnych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Lesku i w budynku Wydziału Zamiejscowego w Ustrzykach Dolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


sąd

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Lesku i w budynku Wydziału Zamiejscowego w Ustrzykach Dolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ed7aa8-2299-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013150/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Instalacja systemu klimatyzowania pomieszczeń w budynkach SR w Lesku i Ustrzykach Dolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201722/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F-271-67/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242314,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy Części I zamówienia, obejmuje dostawę i montaż instalacji klimatyzacji w budynku w Lesku, Plac Konstytucji 9:
 29 jednostek wewnętrznych, w pomieszczeniach biurowych i salach rozpraw
 2 jednostki zewnętrzne układu Split
 1 jednostkę zewnętrzną układu VRF,
Nadto, Wykonawca – odpowiednio do realizowanej części zamówienia:
1. Opracuje i przekaże Zamawiającemu po 2 egz. dokumentacji powykonawczej, w zakresie wykonywanej Części zamówienia,
2. przeszkoli 2 osoby wskazane przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Lesku, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
3. udzieleni rękojmi i gwarancji dla Sądu Rejonowego w Lesku na całość wykonanych robót przez okres 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia, na warunkach określonych w § 8 Wzoru umowy - Załączniku Nr 5 do SWZ,
Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych umową określony jest:
dokumentacją sporządzoną przez uprawnionego projektanta mgr inż. Aleksandrę Lipiec, obejmującą:
 Projekt budowlany,
 Projekt wykonawczy,
 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót,
 Przedmiary robót,
 Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
1. Projekt budowlany,
2. Projekt wykonawczy,
3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót,
4. Przedmiary robót,
5. Oferta Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45314310-7 - Układanie kabli

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 196828,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy Części II zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji klimatyzacji w budynku Wydziału Zamiejscowego Sądu Rejonowego, w Ustrzykach Dolnych, ul. 29 Listopada 12:
- 4 jednostki wewnętrzne, w pomieszczeniach biurowych i salach rozpraw,
- 2 jednostki zewnętrzne układu Multi Split.

Nadto, Wykonawca – odpowiednio do realizowanej części zamówienia:
1. Opracuje i przekaże Zamawiającemu po 2 egz. dokumentacji powykonawczej, w zakresie wykonywanej Części zamówienia,
2. przeszkoli 2 osoby wskazane przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Lesku, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
3. udzieleni rękojmi i gwarancji dla Sądu Rejonowego w Lesku na całość wykonanych robót przez okres 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego zamówienia, na warunkach określonych w § 8 Wzoru umowy - Załączniku Nr 5 do SWZ,
1.3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót objętych umową określony jest:
dokumentacją sporządzoną przez uprawnionego projektanta mgr inż. Aleksandrę Lipiec, obejmującą:
- Projekt budowlany,
- Projekt wykonawczy,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót,
- Przedmiary robót,
- Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

1.4. Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
1. Projekt budowlany,
2. Projekt wykonawczy,
3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót,
4. Przedmiary robót,
5. Oferta Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45314310-7 - Układanie kabli

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 45845,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części I, ową przesłanką jest okoliczność, iż wszystkie złożone oferty w przedmiotowym zakresie podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu złożono trzy oferty, wszystkie zostały odrzucone, w tym: dwie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1129 ze zm.) ze względu na to, że ich treści są niezgodne
z warunkami zamówienia, oraz jedna na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1129 ze zm.), ze względu na to, że Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192851,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części II, ową przesłanką jest okoliczność, iż wszystkie złożone oferty w przedmiotowym zakresie podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu złożono trzy oferty, wszystkie zostały odrzucone na podstawie Art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1129 ze zm.) ze względu na to, że ich treści są niezgodne
z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20130,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43294,61 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.