eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego



Ogłoszenie z dnia 2023-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku

1.3.) Oddział zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220114791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bałtycka 29

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsm_sl@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/762760

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych im. Matki Teresy z Kalkuty w Starogardzie Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922103389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skarszewska 7

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@medyk-stg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.medyk-stg.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000291670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 31

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-346

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@wzspgdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wzspgdynia.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792280399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reja 12

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.sztum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://medyk.sztum.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571148611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Gen. J. Hallera 17

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-401

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://medyk.gda.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0213bcf-eb0f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00174148/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego w związku z realizacją projektu unijnego "Wsparcie Ukraińskich imigrantów w Pomorskiem"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wsparcie ukraińskich imigrantów w Pomorskiem” Projekt realizowany jest w ramach Osi Priorytetowej 14 Integracja imigrantów, Działania 14.1. Integracja imigrantów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 na podstawie uchwały nr 950/390/22 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 29 września 2022 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203023

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PMSP.ZP.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 123576,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121465,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1 - Pomorska Medyczna Szkoła Policealna im. Aliny Pienkowskiej w Gdyni:
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Laserowa drukarka kolorowa – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,
- Rzutnik (Projektor) – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 24299,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2 - Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych im. Matki Teresy z Kalkuty w Starogardzie Gdańskim:
- Kserokopiarka/ Urządzenie wielofunkcyjne A3 – 1 szt.,
- Laserowa drukarka kolorowa – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,
- Rzutnik (Projektor) – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 26376,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część nr 3 - Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Słupsku:
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Laserowa drukarka kolorowa – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,
- Rzutnik (Projektor) – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 24299,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część nr 4 - Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Laserowa drukarka kolorowa – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,
- Rzutnik (Projektor) – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 24299,94 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część nr 5 - Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Gdańsku
- Zestaw interaktywny projektor z tablicą ceramiczną – 1 szt.,
- Laserowa drukarka kolorowa – 1 szt.,
- Notebook z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego 15,6” – 1 szt.,
- Rzutnik (Projektor) – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 24299,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26199,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29260,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29260,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digitaled Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842768164

7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 9a/3

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29260,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27798,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32360,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32360,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digitaled Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842768164

7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 9a/3

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32360,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26199,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29260,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29260,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digitaled Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842768164

7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 9a/3

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29260,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26199,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29260,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29260,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digitaled Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842768164

7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 9a/3

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29260,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26199,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29260,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29260,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Digitaled Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842768164

7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 9a/3

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-000

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29260,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z uchylaniem się od podpisania umowy przez Wykonawca Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający na podstawie art. 263 ustawy Pzp, dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.