eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecZakup w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej koparko-ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2021-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej koparko-ładowarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE OGRODZIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276644485

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11 B

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (032) 673-20-81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pk@pkogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgk.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.pkogrodzieniec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej koparko-ładowarki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-542ae6ac-407d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260791/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie leasingu operacyjnego (z opcją wykupu) wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) oraz warunki dotyczące leasingu zawiera Załącznik nr 6 do SWZ – Specyfikacja techniczna i warunki leasingu.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z:
• kartą gwarancyjną;
• instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim;
• dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym;
• certyfikatem CE;
• dokumentami dopuszczającymi koparko-ładowarkę do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym;
• dokumentem potwierdzającym spełnienie wymagania normy emisji spalin „STAGE V”.
4. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, kompletny (posiadający wszelkie akcesoria niezbędne do jego użytkowania), gotowy do użytku, wolny od wad technicznych i jakościowych oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 17.11.2021 r. do godziny 10:00, nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.