eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin C¦WIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN US£UG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022



Og³oszenie z dnia 2021-11-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN US£UG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Izabelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Izabelin C

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@izabelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gmina.izabelin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN US£UG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ee8f44a3-4876-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00275116

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005378/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.29 ¦WIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN US£UG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.bip.izabelin.pl/p,64,zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,
https://epuap.gov.pl/wps/portal/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostêpnego pod adresem
https://epuap.gov.pl/wps/portal/, oraz poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@izabelin.pl.2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce
osoby do kontaktu z Wykonawcami: Szymon Kuzyk email. s.kuzyk@izabelin.pl. 3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za date przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopi dokumentów lub
o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê przekazania ich do ePUAP.7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c
wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Izabelin, z siedzib± przy ul. 3 Maja 42, 05 080 Izabelin, reprezentowana przez Wójta Gminy Izabelin;
 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Izabelin mo¿na uzyskaæ pod adresem e mail: iod@izabelin.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ¦WIADCZENIE NA RZECZ GMINY IZABELIN US£UG WETERYNARYJNYCH W ROKU 2022 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2019.2019, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.54.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¶wiadczenie na rzecz Gminy Izabelin us³ug w zakresie opieki weterynaryjnej, wy³apywania i transportu zwierz±t bezdomnych wraz z obs³ug± wypadków z udzia³em zwierz±t (w tym zwierz±t dzikich), obejmuj±ce m. in.:
a. kastracja,
b. sterylizacja,
c. elektroniczne znakowanie zwierz±t,
d. eutanazja ¶lepych miotów (wraz z odbiorem i utylizacj± zw³ok zwierzêcych),
e. szczepienie przeciwko w¶ciekli¼nie,
f. szczepienie przeciwko chorobom zaka¼nym,
g. odpchlenie,
h. odrobaczanie,
i. unieszkodliwianie zw³ok zwierzêcych,
j. eutanazja zwierz±t bezdomnych,
k. pobyt w lecznicy obejmuj±cy utrzymanie zwierzêcia,
l. morfologia – badanie krwi,
m. biochemia – badanie krwi,
n. badanie moczu,
o. leczenie stacjonarne obejmuj±ce czynno¶ci lekarskie,
p. wykonanie RTG,
q. testy FIV, FeLV dla kotów,
r. transport zwierzêcia bezdomnego,
s. odbiór i transport zw³ok zwierzêcych (równie¿ zwierz±t dzikich),
t. wyjazd do wypadku wraz z udzieleniem pomocy poszkodowanemu zwierzêciu (w tym do zwierz±t dzikich),
u. wyjazd interwencyjny z od³owieniem/wy³apanie zwierzêcia bezdomnego (obejmuj±cy 3 próby w przypadku nieskutecznego od³owienia),
v. eutanazja zwierzêcia dzikiego.
w. transport zwierzêcia dzikiego.
x. udostêpnienie mieszkañcom klatki-pu³apki do od³awiania kotów,
y. ka¿dorazowe sprawdzenie nr chip po dostarczeniu zwierzêcia do lecznicy,
z. inne zabiegi b±d¼ czynno¶ci w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzêtami bezdom-nymi nie wymienione wy¿ej,
aa. zamieszczanie zdjêæ z opisem zwierzêcia na ogólnodostêpnej stronie internetowej lub przekazywanie zdjêæ z opisem w formie elektronicznej Zamawiaj±cemu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85200000-1 - Us³ugi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/ zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug. Warto¶æ us³ug przewidywanych do udzielenia w ramach us³ug podobnych to 50% warto¶ci zamówienia pierwotnego. Udzielenie zamówienia podobnego bêdzie mo¿liwe pod warunkiem, ¿e zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe, a dotychczasowy wykonawca realizowa³ zamówienie podstawowe z nale¿yt± staranno¶ci±.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Czê¶æ 1
Kryterium Waga
[C] Cena 60%
[R] Czas reakcji na zg³oszenie 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Czê¶æ 2 – ¶wiadczenie na rzecz Gminy Izabelin us³ug w zakresie opieki weterynaryjnej nad ko-tami wolno ¿yj±cymi obejmuj±ce m.in.:
a. kastracja,
b. sterylizacja,
c. elektroniczne znakowanie zwierz±t,
d. eutanazja ¶lepych miotów (wraz z odbiorem i utylizacj± zw³ok zwierzêcych),
e. szczepienie przeciwko w¶ciekli¼nie,
f. szczepienie przeciwko chorobom zaka¼nym,
g. odpchlenie,
h. odrobaczanie,
i. unieszkodliwianie zw³ok zwierzêcych,
j. eutanazja zwierz±t bezdomnych,
k. pobyt w lecznicy obejmuj±cy utrzymanie zwierzêcia,
l. morfologia – badanie krwi,
m. biochemia – badanie krwi,
n. badanie moczu,
o. leczenie stacjonarne obejmuj±ce czynno¶ci lekarskie,
p. wykonanie RTG,
q. testy FIV, FeLV dla kotów,
r. transport zwierzêcia,
s. udostêpnienie mieszkañcom klatki-pu³apki do od³awiania kotów,
t. ka¿dorazowe sprawdzenie nr chip po dostarczeniu zwierzêcia do lecznicy.
u. inne zabiegi b±d¼ czynno¶ci w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzêtami bezdom-nymi nie wymienione wy¿ej,
v. zamieszczanie zdjêæ z opisem zwierzêcia na ogólnodostêpnej stronie internetowej lub przekazywanie zdjêæ z opisem w formie elektronicznej Zamawiaj±cemu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85200000-1 - Us³ugi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/ zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug. Warto¶æ us³ug przewidywanych do udzielenia w ramach us³ug podobnych to 50% warto¶ci zamówienia pierwotnego. Udzielenie zamówienia podobnego bêdzie mo¿liwe pod warunkiem, ¿e zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe, a dotychczasowy wykonawca realizowa³ zamówienie podstawowe z nale¿yt± staranno¶ci±.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Kryterium Waga
[C] Cena 60%
[T] Termin p³atno¶ci 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin P³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonywanie zabiegów dla zwierz±t w³a¶cicielskich ograniczaj±cych bezdomno¶æ zwierz±t (ste-rylizacja, kastracja, elektroniczne znakowanie zwierz±t, usypianie ¶lepych miotów wraz z utyli-zacja):
a. Kastracja (kot, pies),
b. Sterylizacja (kot, pies),
c. elektroniczne znakowanie zwierzêcia wraz z wpisem do ogólnopolskiej bazy (kot, pies),
d. eutanazja ¶lepego miotu (wraz z odbiorem i utylizacj± zw³ok zwierzêcych) (kot, pies).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85200000-1 - Us³ugi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/ zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug. Warto¶æ us³ug przewidywanych do udzielenia w ramach us³ug podobnych to 50% warto¶ci zamówienia pierwotnego. Udzielenie zamówienia podobnego bêdzie mo¿liwe pod warunkiem, ¿e zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe, a dotychczasowy wykonawca realizowa³ zamówienie podstawowe z nale¿yt± staranno¶ci±.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

Kryterium Waga
[C] Cena 60%
[T] Termin p³atno¶ci 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy mnie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie

2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie:

a) dla Czê¶ci nr 1:
- posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzêtami na terenie gminy Izabelin wydane na podstawie ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z pó¼n. zm.),
- posiada wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t, prowadzonej przez Izbê Lekarsko-Weterynaryjn± wydane na podstawie ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (tj. Dz. u. z 2019 r. poz. 24),
- posiada zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie przewozu zwierz±t wydane na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierz±t oraz zwalczaniu chorób zaka¼nych zwierz±t (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1421 z pó¼n. zm.),
- posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie grzebowisk i spalarni zw³ok zwierzêcych i ich czê¶ci wydane na podstawie ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z pó¼n. zm.) lub posiada umowê zawart± z podmiotem, który takie zezwolenie posiada.
b) dla Czê¶ci nr 2:
- posiada wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t, prowadzonej przez Izbê Lekarsko-Weterynaryjn± wydane na podstawie ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 24.),
- posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie grzebowisk i spalarni zw³ok zwierzêcych i ich czê¶ci wydane na podstawie ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z pó¼n. zm.) lub posiada umowê zawart± z podmiotem, który takie zezwolenie posiada.
c) dla Czê¶ci nr 3:
- posiada wpis do ewidencji zak³adów leczniczych dla zwierz±t, prowadzonej przez Izbê Lekarsko-Weterynaryjn± wydane na podstawie ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zak³adach leczniczych dla zwierz±t (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 24),
- posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie grzebowisk i spalarni zw³ok zwierzêcych i ich czê¶ci wydane na podstawie ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z pó¼n. zm.) lub posiada umowê zawart± z podmiotem, który takie zezwolenie posiada.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie

4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. -za³±cznik do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Odpowiedniego zezwolenia , licencji koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w krajów którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
1) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które zakresy prac wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres oraz rodzaj zmian umowy zosta³ szczegó³owo opisany w paragrafie 6 za³±czniku nr 8a, 8b, 8c stanowi±cych wzór Umowy dla poszczególnych czê¶ci zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-26 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca, pod rygorem niewa¿no¶ci, sk³ada ofertê, za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu (poprzez miniPortal Wykonawca wybiera ikonê Formularz do komunikacji, gdzie zostaje przekierowany na ePuap).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.