Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00196346/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00206994/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrówek 5
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-088
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 409
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d11a4546-ec87-4af8-b509-dbe0ab957c2f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d11a4546-ec87-4af8-b509-dbe0ab957c2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037538/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 DOSTAWA SUBSKRYBCJI OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot umowy współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków pomocy technicznej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 oraz budżetu województwa opolskiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293742,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 12-miesięcznej subskrypcji oprogramowania biurowego Microsoft 365 lub równoważnego dla 620 pracowników UMWO. Zakup ujednolici wersje oprogramowania biurowego funkcjonującego w UMWO:
a. 300 licencji oprogramowania Aplikacje Microsoft 365 dla firm
b. 300 licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Standard
c. 20 licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Premium
(dalej zwane „Oprogramowaniem") lub dostawa subskrypcji dla oprogramowania równoważnego spełniającego wszystkie wymagania jakościowe wskazane w „Ogólnych warunkach równoważności” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450780,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Allnet Sp. z o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017426711
7.3.3) Ulica: Listopadowa 4
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Oprogramowanie dostarczane w ramach niniejszego zamówienia jest odnowieniem posiadanej przez Zamawiającego subskrypcji. Termin rozpoczęcia subskrypcji w ramach przedmiotowego postępowania to 15.06.2025 rok i będzie trwać przez okres 12 m-cy
Zapisy Umowy:
„§ 2
TERMIN WYKONANIA UMOWY
Strony ustalają, że rozpoczęcie 12-miesięcznej subskrypcji, o której mowa w § 1 ust. 1 umowy, nastąpi w dniu 15.06.2025 r. (zgodnie z OPZ)”.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Badanie społeczne pt. "Strategie rekrutacyjne podmiotów gospodarczych w województwie opolskim"
- TP.D.NPŻ.61.25_Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Kompleksowa obsługa i serwis stacji ciągłego pomiaru ruchu drogowego (SCPR) w latach 2026-2027 na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu
- Wykonanie izolacji poziomej i pionowej przeciwwodnej ścian i posadzki przy zastosowaniu metody iniekcji krystalicznej w PT KRUS w Nysie.
- Pełnienie nadzoru inwest. dla inwestycji: Opolskie na rowery do centrów usług i miejsc pracy.Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW nr 409 w m.Krapkowice-branża elektroenergetyczna-oświetlenie
- Sukcesywna dostawę artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji - warzywa i owoce
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.